Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Martin19:10 22.07.2013
Dobrý den, mám Š. felicia 50kW 1.3 MPi LPG Lovato LOVECO (r. montáže 2005). Najazdených na lpg je 190 tis. km, doteraz absolutne nič som nemenil na lpg systéme, naozaj nič a vždy to išlo bez chyby až na 2-3 razy čo mi zhasol prepínač na benzín/plyn. Pravdepodobne asi dajaký zlý kontakt. Auto je inak v poriadku. Za posledný mesiac som meral spotrebu a vyšla mi do 8,9L pred tým okolo 7,5-8 L, avšak teraz nie su žiadne zápchy takže by som očakával ešte menšiu. Tu na SK mi povedali aby som vymenil membrány ale že na ten systém už nie su nove. Takže mi doporučili meniť celý reduktor. Cena výmeny reduktora je 3250Kč (130Euro). Osobne by som to považoval za lepšiu variantu meniť celý reduktor ako len membrány po tolkých rokoch. Len ma teda napadlo či to je dostatočné, či netreba vymeniť aj napr. filter plynu alebo aj vstrekovače? Ja sa tomu moc nerozumiem. Vedeli by ste mi to skontrolovať/spraviť aj u vas bez objednania že by som vám ráno nechal auto a poobede by som si po auto prišiel, kedže som z SK. Sledujem vaše foru už dlhšie a v verím že sa vyznáte a viete dobre poradiť. Aká by bola predbežne cena, ak to viete povedať. Dakujem
Dobrý den, výměna reduktoru za nový je jistě lepší i rychlejší na druhou stranu nákladnější. Při výměně/repasy reduktoru se mění i filtr. Kontrola vstřikovačů se samozřejmě provést dá to není problém. Spíše mě zaráží že máte na Felicii MPi sekvenční vstřikování to se moc nedělá. S pozdravem Sobotka - technik
 
Irenam14:45 21.07.2013
Dobrý den pane Čadek, mám na Vás prosbičku, teda spíše bych potřebovala něco zkonzultovat, mám citroena C4 coupé, 5 let staré, nechala jsme do něj namontovat LPG v Třinci, auto neměla žádný problém, po namontování LPG mě přestal ukazovat palivoměr benzínu, který před tím byl v pořádku, šla jsme to do servisu, kde mě dělalai LPG reklamovat a tam mě řekli, že je potřeba do počítače dát nějaký číp, že to tyhle novější auta dělají. Tak jsme 3 h čekala, až se to namontuje a odjela, již na spáteční cestě začal palivoměr benzínu opět haprovat, když jsem znova volala do servisu, tak mě řekli, že auto je asi moc inteligentní a nemůže se s tím nějak srovnat, tak jsem to nechala tak a asi za 3 dny se mě na počítači zobrazila kontrolka emisí, tak jsem odjela do Citroenu, kde bylo auto napíchlé na počítač restartované a kontrolka se ztratila. Vše bylo ok. Teď jsem odjela 1200km do zahraničí a opět se rozsvítila kontrolka emisí. Auto zatím jede bez problému, ale jsem z toho mírně nervozní, když jsou koukala na vaše forum, tak jsem si řekla, že se zkusím poptat Vás, protože vidím, že se velmi dobře v tom orientujete a chci se tedy zeptat, jestli je možné, že ten plyn zblbnul počítač?Můžu s tím dál jezdit nebo mám raději zajít znova na servis v zahraničí?Odpojila jsem i na noc baterku a ráno znova zapojila, ale pořád kontrolka svítí. Na některých stránkách diskuzního forá o citroenu C4 coupé, to pár lidí zmínilo, že to dělá třeba i nových aut, ale trošku mám obavy, aby jsem neodrovnala katalyzátor při zpáteční cestě do Čech.Moc děkuji za odpověď.Irena
Dobrý den, odpověď máte na Vašem soukromém mailu. Čadek
 
PaulofWoCC13:47 21.07.2013
Tomáši, z praxe bych nešel do 1,8l 92kW (to byly modely bez turba). Tato motorizace je dle mého lenivá (vztaženo ku objemu a udávanému výkonu). Myslím, že 1,6l 74kW či 75kW jí může konkurovat. Rovněž se vyvarovat 1,6l 55kW. Tento motor je ve Felicii poměrně dobrý, pro Octaviu je to otrok. Potom tedy buď 1,8l Turbo nebo 1,6l 74kW (či novější model 1,6 75kW)
 
Tomáš19:13 20.07.2013
Dobrý den chci si koupit škoda octavia LPG buď 1.6 nebo 1.8 chci se optat na co si dát pozor při koupi toho vozu. Vím o platnosti bomby,revize,aby auto nechcípalo atd.. a máte zkušenosti s oktávou jestli na lpg je spolehlivost tohoto auta díky za odpověď
Na běžné věci, to Vám poradí každý automechanik. Hlavně tlaky ve válcích . A nekupujte LPG holandské výroby, v ČR na to v podstatě není žádný servis, jen se to nahrazuje za ukrutné peníze za italská zařízení . Na tyou, obsahu,kW atd Oktávie nezáleží, toto jsou všechno velice vhodná auta na lpg. Čadek
 
PaulofWoCC17:21 20.07.2013
Ve Veselí n. Moravou jsou 3 čerpačky, není problém vyzkoušet např. (byť nejdražší) ČSAD. Tam sem nikdy nepoznal menší nájezdnost, i když nevím, kdo je zaváží.
 
Petr12:54 20.07.2013
Dobry den,mam od vas montaz LPG,Stag 300 ve voze VW Golf IV.Vzdycky po natankovani plne nadrze vynuluju denni stav km,abych mel prehled o spotrebe.Aktualne jsem mel o 10% vyssi spotrebu,jindy jsem ujel na cca 40 litru plynu asi 550-560 km.Jsem z Veseli nad Moravou,tak nemam moznost vzdy tankovat od vas(Hodonin nebo Brno),posledni takovani tez nebylo u vas.Moje otazka zni-mam prijet k vam na prip.serizeni nebo spotrebu jeste sledovat??Na LPG mam najeto cca 15 000km.Diky.
Dobrý den, jistě že sledovat, minimálně 4 náplně vzít, než se budou provádět změny nastavení. A záleží na čs, já mám udělané testy obsahu PB . Dnes by mělo být 40% propanu a kolem 60 butanu. Pak budete mít dobrou spotřebu. A jeden z největších prodejců - nemůžu jmenovat má dnes 65 % propanu. To je pak průměrná spotřeba klidně o 2 - 3 litry na 100 km vyšší. Mám taky poslední test od zatracovaných poláků, firma Optima - mají víc jak 60% butanů. Pokud na ně některé čs narazíte, klidně berte jako o život. Jak otevřu Brno 2 na Křižíkové, dám si je tam taky,kvalita především. Čadek
 
Jakub09:17 20.07.2013
Dobry den,mate zkusenosti s LPG do BMW e60 3.0i ?Je to pro toto auto vhodne?Mam od vas E36 1.8 a spokojenost,ale tak neni skoro zadna elektronika.Diky
Dobrý den, LPG se samozřejmě namontovat dá celková cena přestavby 33.990,-Kč. S pozdravem Sobotka - technik
 
Miroslav08:51 18.07.2013
Dobrý den, dotaz směřuji sem protože fórum pěčlivě sleduji a vím, že to tady "žije". Nevíte náhodou někdo, které společnosti zaváží LPG firma V.D.Walke? V minulosti jsem tankoval u ČS, kterou tato firma zaváží a zrovna v tom období řešil i drobné komplikace s autem (nastavení ŘJ, cukání, volnoběh, apod.). Měl jsem podezření na nekvalitní plyn a přestal tam brát. Zdá se mi, že ta ČS je co do LPG dost frekventovaná a uvažuju zda se k ní vrátit a "zkusit štěstí". Mám ji po cestě do práce hezky po ruce (není to v žádném dvorku zapadlá ČS. ČS má svoji malou síť v rámci ČR). Nyní si kvůli LPG od Flagy trochu zajíždím a několik desítek haléřů za litr připlácím. Tudíž mi prioritně nejde o cenu, ale kvalitu LPG. Díky.
Dobrý den, bohužel firmu V.D.Walke neznáme a tudíž nemůžeme sloužit. S pozdravem Sobotka - technik Doplním, já jsem je znal, majitel byl pan Král z Prahy,myslím, že už neexistují, že dělají jiné věci. Čadek
 
kaufmann13:23 17.07.2013
Váš technik mě doporučil český plyn a ted jsem nevěděl tu druhou abych neměl problémy s filtry a ostatními věci a abych vyvaroval opětnému čištění,které není levné
Český Plyn už někdy před 4 lety udělal společnou firmu s Flagou, takže je to jedna firma, jestli má nápis Flaga, nebo Český Plyn je to jedno.
 
kaufmann12:33 17.07.2013
dobrý den,chci se zeptat na čistý plyn,jeden musí být český a druhý flaga ? Píšu to správně nebo je jiný ?
Dobrý den, nechápu otázku, jestli myslíte které plyny brát, tak ano, flaga má poměrně čisté plyny, Čadek
 
František Ot.10:00 17.07.2013
Dobrý den, před rokem jsem si dovezl z italie VW passat 2,0 s lpg landi-renzo omegas a teď my odešel jeden vstřik a lpg tudíž nefunguje. V servisu mě řekly jeden vstřik 3000,- a že by bylo dobré vyměnit všechny jinak že další odejde po několika kilometrech a budu je měnit stejně všechny. Chci se zeptat jestli se musí měnit všechny nebo jestli stačí vyměnit jeden a bude to fungovat. František
Dobrý den, mění se jeden, a pak postupně odchází jeden za druhým, to měli kolegové stoprocentně pravdu. Jestli chcete nahradíme Vám vstřiky LR za jinou lištu, to umíme, dáme úplně jinýá typ cena za všechno 7 000 Kč. Všechny vstřiky budou jiné. Čadek
 
Lumír Švec18:44 14.07.2013
Dobrý den, je možná(vhodná )přestavba na CNG u Ford Transita 2,5 D z r.1987? Díky za odpověď. L.Švec
Dobrý den,oficiálně s doklady pro STK nelze. Čadek
 
Jaroslav09:51 14.07.2013
Dobrý den , mám od Vás montáž LPG a chtěl bych se zeptat na interval vyměny zapalovacích svíček. Nyní mám najeto cca 20tis.km od montáže a při prvním ranním startu chytne motor jen na 3 válce a po té co sešlápnu plynový pedál začne pálit i 4válec jinak žádné jiné problemy nejsou. Chtěly by vyměnit svíčky,a po jakém zhruba intervalu ? děkuji za odpověď
Dobrý den, různí výrobci mají různé intervaly, také záleží na autě, typu motoru atd, zavolejte v prac.době s malým nebo velkým TP. Řeknu vše telefonem. Čadek
 
Radovan13:17 12.07.2013
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli jde lpg do octavie 1,6 55kw r.98 děkuji
Dobrý den, ano jde cena 19.990,-Kč. Spozdravem Sobotka - technik
 
Robert22:30 10.07.2013
Pro Michala: material hlav u Favoritu je,na rozdil od dnesnich aut, z kvalitniho materialu. Primaz neni potreba. Otec mel facko na plyn a to bylo naprosto nenarocny vozitko.
Souhlasíme
 
Michal19:36 10.07.2013
Dobrý den, když je teda přimazávání zbytečné jak je to tedy vyřešené? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, vyřešené je to přístřikem benzínu ve vysokých otáčkách. S pozdravem Sobotka - technik
 
Michal11:39 10.07.2013
Dobrý den pane Čadek, mám Chevrolet Aveo 1.2 ,16ti ventil, 5ti dveřový, a přemýšlím o LPG. Byl jste mi doporučen a mám pár otázek: 1) Jaký typ LPG by jste mi doporučil? 2) Je potřeba přimazávání? 3) Kolik by to stálo? 4) Je nějaká záruka? Děkuji za odpověďi.
Dobrý den, doporučujeme LOVATO s přístřikem benzínu a toroidní nádrží místo rezervy cena 23.990,-. Přimazávání k systému lovato je zbytečné, záruka dle zákoníku 24měsíců. S pozdravem Sobotka - technik
 
Michal22:29 09.07.2013
Dobrý den chci se zeptat jestli je nutno dávat LPG ADITIVA flashlube,gaslube,liqui moly je jich hodně Mám favorita rok 93 Karbec jezdím z 90% na plyn benzín je na starty a na zahřátí motoru nechtěl bych si uplně zničit motor a nevím jestli to je jen chyták pro lidi nebo jestli to je k něčemu dobré automatické dávkování nechci do favorita se nevyplatí co myslíte ? díky za odpověď
Dobrý den, do favorita karb.se nějaké přimazávání ventilů nedává , tam byl dobrý materiál na hlavě. Čadek
 
Jiří12:40 09.07.2013
Dobrý den. Rád bych se zeptal, jaký je rozdíl mezi pístkem (jadýrkem) ve vstřikovači Apache, kdy původní pístek měl z boku jednu malou dírku a nový pístek tuto dírku nemá. V servise objednali na repasi vstřikovačů prý pístky správné, což nemám důvod jim nevěřit, ale nikdo neví proč jsou jiné a k čemu tam ta malá dírka slouží. Děkuji
Dobrý den, toto nevím, děláme jiné typy vstřikovačů. Čadek
 
Libor15:11 08.07.2013
Dobrý den pane Čadku, mám následující 2 související dotazy k LPG (ELPIGAZ systém ve škodě Fabia 44kW, rok výroby 2000) montovaného Vaší firmou: 1) od počátku po montáži po zahřátí motoru na provozní teplotu a při provozu na BENZÍN jsou otáčky motoru nepravidelné, vozidlo dokonce občas "chcípne" - odpojení od baterie nepomohlo (Vaše rada), vozidlo dokonce neprošlo na emisích při provozu na benzín, otáčky kolísají mezi 300 až 1000 ot. za minutu a někdy spadnou na nulu. Váš servisní technik tehdy ještě v Novém Městě závadu neodhalil, motor neseřídil. 2) nyní po cca 2 letech provozu na vyskytl u vozidla další problém: - při provozu na LPG např. při předjíždění nelze otáčky motoru vytočit nad 3000 ot/min. Je to jakoby vynechával válec. Po přepnutí na benzín lze bez problému vytočit i na 6000, jenže po příjezdu na křižovatku na benzín se vyskytne výše uvedený problém a motor zhasne (jen dodám, že nekvalitním LPG to není, tankuji pouze Primagas a Flaga). Můžete mi, prosím, poradit, v čem to může být? Děkuji Vám.
Někdy nepomůže vypnout Vaši baterii a auto si dál drží závadové nastavení benzinové řídící jednotky. Tak se musí smazat EOBD čtečkou. Po 2 letech provozu je potřeba překontrolovat ucpané filtry a nalaěníí vstřikovací plynové lišty, aby fungovalo dobře. Máme na to poměrně dobré mašinky.Stavte se za námi v Brně 7 - 15 00 cca na hodinu - 2. Dáme do pořádku. Čadek