Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Ctibor Petr17:25 04.08.2013
Dobrý den, můžete prosím uvést jakou značku plynu (Kralupol, Český plyn ....) nabízíte ve vaší čerpací stanici v Brně?
Dobrý, momentálně mám na všech pouze Flagu,tedy i v Brně jih. Čadek
 
Maček12:08 03.08.2013
Dobrý den, mám od vás namontovaný systém elpigaz a s montáží jsem spokojený. najeto přes 50 000 km a bez problému až ted se mi vyskytl jeden a to když se systém přepne z benzínu do plynu tak po cca 10 s. přepne zpátky do plynu a kontrolka plynu zhasne. Tak musím vypnout motor a nastartovat na plyn ručně a přesto to několikrát udělá než se to uklidní. Můžete mi poradit čím by to mohlo být a popřípadě poradit kde by si si stím mohli vědět rady jsem z Pardubic a k vám je to z ruky. děkuji
Dobrý den, www.elpigaz.cz, tam pak montážní dílny a tu nejbližší navštivte. Moje dálková diagnoza,zaoxidované + nebo -, filtry,seřízení. To by měl zvládnout každy plynař. Čadek
 
Petr Kolník14:23 01.08.2013
Dobré odpoledne! Ještě bych měl jeden dotaz k mému z 31.7.2013 - je možné se objednat na seřízení LPG, montáži emulátoru a seřízení plováku nádrže na LPG na pátek 23.8.2013 hned na 7:00? Je to jediný den, kdy mám cestu z Berouna nejblíže Brnu a rád bych toho využil. A dále se pak zeptám rovnou Vás odborníků, jelikož je mnoho typů - je možno s touto koncovkou LPG tankovat bez problémů v Rakousku, Německu, Slovensku, Slovinsku, Maďarsku a Chorvatsku? Jedná se mi čiste o cestu na Jadran a myslím že toto bude zajímat více plynařů :-). Děkuji a hezký den!
Dobrý den, možné určitě je i bez objednání. Co se tyče tankování a redukcí na našich stránkách v odrážce LPG najdete typy redukcí plnění kde je mapka a seznam zemí kde se používá jaká redukce, dle vašeho výčtu zemí je problém akorát v Německu kde se používají tři typy plnění. S pozdravem Sobotka - technik
 
Jarek23:56 31.07.2013
Tankuji s 99% jen na vaší čerpačce LPG .Proč se mě zdá, že někdy auto jede jak na benzin a z toho mě připadne, že se dusí a musím mu více šlapat na stejné trase...Co to může dělat?A ještě druhá věc, když zařadím zpátečku, tak to nějak vynechává když couvám na nájezd garáži-mírný kopeček.Přepnu to na benzin a jde to jak má ... Děkuji za odpověď.
Dobrý den, bez diagnostiky těžko říct. Může být jen seřízení. Doporučuji přijet na kontrolu zařízení. Sobotka- technik
 
Dagmar21:07 31.07.2013
Dobry den. Na cem je, prosim, zavisle prepinani benzinu a CNG (Golf IV 2.0 Variant CNG, r. v. 2003, originalni vestavba)? Po nastartovani se nekdy prepne behem 100 metru a nekdy az po 5 km...
Na teplotě, je tam čidlo nastavené kolem 30 st.C. Čadek
 
Petr Kolník12:52 31.07.2013
Dobré odpoledne pane Čadek. Předevčírem jsem u Vás nechával předělávat Dacii Lodgy na plyn. Pochvala pro Vás i pro tým. Dobře odvedená práce, s autem najeto 450km a vše klape jako hodinky bez rozdílu jízdny benzín/LPG. Mám jenom dva dotazy. 1) To co jsem čekal jest, že asi hapruje plovák v nádrži a stále mi auto odečítá benzín i když jedu na plyn = nevím kolik mám v nádrži PHM. Předpokládám že to bude chtít emulátor plováku. Nepomůže ani auto zhasnout, vyndat klíček, nechat nějakou dobu odpočinout a pak znovu nastartovat. 2) jak dalece přesný je měřič plynu v nádží LPG??? Mám ten 61L toroid, s autem na LPG ujeto zmíněných 450km. Když jsem auto přebíral, nesvítila jedna dioda. A po 450 km stále nesvítí jenom jedna a nádrž se tváří, že je skoro plná, což asi už nebude pravda. Jsem takový nervózní, jelikož nevím kolik je plynu a ani benzínu :-) :-) :-). Je možné, že je třeba vícekrát natankovat aby se měřák LPG srovnal nebo tak něco????? Děkuji a přeji hezký den! P. Kolník
Dobrý den, co se tyče plováku benzinové nádrže bude se muset dát emulátor. Plovák LPG nádrže se dá a bude se muset nastavit je tam více možností (je to nejslabší článek celé soustavy). PS: když dotankujete cca za 100Kč benzín plovák se Vám vrátí do původní polohy a ukáže skutečný stav benzínu v nádrži. S pozdravem Sobotka - technik
 
Honza09:09 31.07.2013
Dobrý den. Uvažuji o přestavbě na plyn. Mám Škodu Fabii II (r.v.2010) 3válce (51 kW). Jaký typ LPG mi doporučíte, jakou velikost nádrže a na kolik by vyšla přestavba u Vás. Děkuji za odpověď. P.S.: V případě přestavby dvou vozidel současně (i tchán) poskytujete množstevní slevu?:-)
Dobrý den, doporučujeme systém LOVATO cena 23.990,- nádrž místo rezervy 48l. Přestavba trvá jeden den od 7:00 do 15:00. Při přestavbě více vozidel se domluvíme osobně na slevě. Po montáži od nás dostanete slevovou kartu na naše čerpací stanice kde aktuální cena plynu pro naše zákazníky je 14.99Kč/l. S pozdravem Sobotka - technik
 
Zdeněk08:35 31.07.2013
Pro Petr: Byl jsem u jednoho rozhovoru, kde se podobný problém řešil - tedy kolísání motoru po nastartování a problikávání kontrolky při těchto "hicech": Prý to může být způsobeno tím, že nová auta (r.v. 2000 a víc) dávkují palivo a dělají další úkony na základě informací z čidel, a když je auto vystaveno extrémním teplotám (celý den na rozpáleném parkovišti), čidla při startu dávají do ŘJ zkreslené informace a motor pak může na základě informace o teplotě (voda, olej) vyhodnotit, že je vlastně zahřátý na určitou hodnotu ale pravda to není (zahřáté je jen čidlo) - tak potom po startu začnou kolísat otáčky protože je dodána chudá směs. Do toho se přidá senzor klepání, který dá na základě informací o klepání motoru povel k obohacení směsi a "problém" je na světě. Toto chování může být vyhodnoceno jako sporadická závada - když se pak cyklicky nezopakuje "milka" zhasne. Holt inteligentní systémy zase nejsou tak inteligentní - dělají jen to, co jsou "naučeny" dělat. :) Jinak i při těchto teplotách nemám s LPG nejmenší problémy, takže mohu konstatovat že zástavba prodělala oba extrémy (minulá zima -25°C a teď +40°C) a obstála na výbornou.
 
Petr13:48 30.07.2013
Stává se mi v největších hicech, že se mi za jízdy rozsvítí kontrolka motoru (asi chyba směsi). Původně jsem se s tím chtěl za vámi stavit, ale kašlu na to - na jízdě se to neprojevuje, kontrolka po dni sama zhasne a auto je jinak na plyn seřízené tak skvělě, že by byla škoda to rozdrbat kvůli jedné pobouchané žárovičce. Takže si vlasně na nic nestěžuju... ;-)
:-) musím se přiznat že včera se my taky rozsvítila chyba motoru, dnes ráno zhasla a řešit to také nebudu. Sobotka - technik
 
Jarek12:21 30.07.2013
Je to system Lovato.Spojím se s vámi a přijedu.Asi už to bude servis, protože mám na plynu cca 20 t. km.
Dobrý den, servis nemusíte volat přijeďte kdykoli 7-15hod. Sobotka - technik
 
Jarek09:12 30.07.2013
Dobrý den .Mám dotaz. Když vypnu klíček zapalování 2x mě zapípá jako by zvuk když dochází plyn, ale nic se neděje a plynu je dost více jak půl nádrže.Dotoho mám ted nějaké vyšší otáčky motoru na plyn .
Dobrý den, neuvádíte jaký máte systém? Ale systém Vám oznamuje SERVIS nebo případnou závadu na plynovém zařízení, pokud Vám LPG funguje normálně (až na zvýšený volnoběh) jedná se pouze o servis. Doporučuji návštěvu. Sobotka - technik
 
PaulofWoCC06:18 30.07.2013
Můžete mi podložit tvrzení "Protože LPG hoří pomaleji" jak je na tom "odpařený LPG" vs. "mikrokapičky benzínu z benzínového vstřiku"? Vaše příspěvky se mi čtou dobře, dává to snad i smysl....ale tomu to se jemně bráním uvěřit.
Dobrý den, nejsem si jistý jestli rozumím otázce? Sobotka - technik
 
Josef21:40 29.07.2013
Dobrý den chci si koupit FIAT BRAVA 96 - 1.4 LPG má to bombu do 2020 i platnou revizi chci se vás jen zeptat jak je tohle auto kvalitní na LPG a na co si dát bacha
Dobrý den, auto s LPG nemá problém spíše si dejte pozor na výrobce zařízení aby Vám pak LPG někdo dokázal servisovat. Sobotka - technik
 
Václav14:13 27.07.2013
Dobrý den, při těchto venkovních teplotách nad 25st.se mi asi po 20-30km jízdy přepne zpět do benzínu se zvukovým signálem.Zjistil jsem že na multiventilu je dost rozpálená cívka.Může to být příčina?.Systém Lovato.Děkuji.
Dobrý den, může, cívka ven,zavřít ručně ¨předtím plyn, a vyčistit jádro v cívce, pokud nebude stačit, tak jiná cívka. Čadek
 
Tomáš12:35 27.07.2013
Při spalování v zážehovém motoru dosahují teploty uvnitř válce 2500-3000°C. Vámi uváděná hodnota 750°C odpovídá teplotě výfukových spalin. Teplota samotného spalování LPG je o něco nižší(při stechiometrické směsi). Jsou zde hlavně 2 důvody. LPG hoří pomaleji, takže energie předávaná spalovacímu prostoru se rozloží do delšího času a teplota skokově tak nenarůstá . Dále pak plyn se lépe smísí se vzduchem, takže teplota uvnitř je více vyrovnaná a nejsou zde takové teplotní extrémy. U výfukových plynů je to ale jinak. Protože LPG hoří pomaleji(nestihne tak rychle předat svou energii spalovacímu prostoru) a není zde prakticky odparné teplo paliva, jsou především více namáhány výfukové ventily. Celková energie která se uvolní je ale +- stejná. Stříbro se na elektrody používá pro svou velkou tepelnou vodivost, má ale malou teplotu tání. (961,78°C). Obyčejná elektroda slitiny niklu a železa má cca 1500°C. Nejlépe je na tom Iridium 2446°C . Zapalovací soustavy moderních automobilů jsou předimenzované a to mnohonásobně. Postupně stářím klesá jejich "výkon". Výměna svíčky za speciální může řešení tohoto problému oddálit. LPG svíčky mají většinou menší mezeru mezi elektrodami a to z důvodu snížení přeskokového napětí. Jenže při tomto zase klesá účinnost motoru ........... atd.. Je to na dlouhé povídání....
Při 660°C taje hliník, 1540°C ocel. 2500-3000°C :-). S pozdravem Sobotka - technik
 
Pepa10:46 27.07.2013
Dobry den, dovolte mi pozadat o radu, ktereho vyrobce LPG systemu doporucite pro Opel Zafira 1.6 nebo 1.8 (posledni model)? Je vhodne osadit i ochranu sedel ventilu? Dekuji a preji pekny den
Dobrý den, z námi montovaných sekventů - Landi Renzo nebo Lovato, - toto auto má hodně složitou elektroniku, jiné sekventy by nemusely s Vaší benz.řídící jednotkou v pořádku komunikovat.Oba systemy umí přístřik benzinu na ochranu ventilů i hlav. Pokud chcete následovast jeptišky - jistota je jistota, dejte si navíc ještě přimazávání Vap Saver za 2 000 Kč. Já bych to sobě už nedával. Mějte se príma Čadek
 
Tomáš19:59 26.07.2013
Pokuď originální svíčka pro benzín nedokáže spolehlivě fungovat pro LPG, je problém někde jinde. Sám používám do feldy Brisk DR15TC a teď mám na ně najeto už cca 80tis km. Další mi tu leží na stole. Ale zatím není čas a důvod je měnit. Vše funguje jak má.
Tak k diskuzi o svíčkách.Benzin má spalovací teplotu kolem 750 st.Myšleno v motorovém prostoru.Při spalování lpg je teplota o 100 st.vyšší. Proto masjí svíčky na lpg postříbřené kontakty aby to vydrželi.Je jedno jestli je to svíčka Brisk,Bosch,NGK a další. Je to vysovená alchymie poznat,který typ v daném motoru bude nejlepší.I podle opotřebení motoru,spotřeby oleje atd. Nám hodně vyhovují Brisky,ale taky ne na všechny auta. Mějte se všichni príma a nespalte so o tomhle víkendu na slunci. Čadek
 
jarek19:22 26.07.2013
Dobrý den, chtěl bych vám pane Čadek poděkovat za skvěle odvedenou práci -hlavně klukům, kteří mi seřizovali auto(25.7) a seřídili ho na jedničku s hvězdičkou... ještě jednou díky..cena 14,99 je taky super (hodně lidí to bere jako samozřejmost, ale já jsem za to rád...
Děkujeme za chválu. Čadek
 
Robert18:06 26.07.2013
Presne tak Paule, ale Silvery nebrat,moc nevydrzi- neco kolem 20tis km. To radeji Platiny, na Octavce uz slapou cca 40tis a porad v pohode. Hezky vikend
 
PaulofWoCC14:45 26.07.2013
No a já z mé malé praxe tvrdím, že raděj Brisk než Bosch,