Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Hoza17:03 29.05.2017
Dobrý den, plánuji koupi nového vozu Suzuki Vitara, motor 1,6 VVT. Je možná přestavba na LPG, kde bude umístěna nádrž, o jakém objemu ( je možné použít vnější toroidní nádrž ).Děkuji za informaci , S pozdravem Honza
Dobrý den, přestavba je možná a bezproblémová, i když nepíšete žádnou další specifikaci Vašeho vozu: rok výroby, kW, .. K nádrži: velikost i typ nádrže se liší dle typu auta; doporučuji s vozem na chvilku přijet, vše změříme a řekneme Vám alternativy velikostí i umístění nádrže. Krásný den :) J. Čadková
 
Filip Šnajdr14:23 21.05.2017
Dobrý den, mám dlouhodobý problém u Opel Astra G 2001 Caravan 1,6i + LPG 16V 74kw. Najeto cca 233k, na LPG najeto do 100k. Řešil jsem to všude, ale nikdo mi zatím nepomohl, proto bych se chtěl zeptat zde na fóru, jestli s tím má někdo zkušenosti. Auto startuji normálně na benzín a při zahřátí na 30stupňů jde na LPG, ale kolísá mi při volnoběhu a při nízkých otáčkách ( Třeba když popojíždím v kolonách apod, auto divně cuká, jako by se nevstřikovalo palivo ), občas a to i když je zahřáté na 90stupňů mi auto při zařazení neutrálu chcípne a musím znova nastartovat. Mám tam nově dělané vstřiky na LPG, mám i přimazávání ventilů, nedávno to bylo na diagnostice a žádná závada nebyla nalezena ( Dělal mi to člověk s diagnostikou na LPG ). Závada je stejná jak v zimě tak v létě a na zahřátí motoru nezáleží, udělá to jak při 50ti tak při 90ti stupňů. Už si s tím přes rok lámu hlavu a nevím co s tím, mohl by mi někdo pomoct ? Čistil jsem egr, škrtící klapku, filtry nové jak na lpg tak benzin, nové vstřiky na lpg, nové svíčky, vše seřízeno a stále to dělá. Pokud by jste věděli co s tím je, nedělá mi problém vám auto zavést a nechat vám ho tam aby jste přesně věděli jak co a kdy to dělá. Je to třeba projet na delší vzdálenost, 50-100km a budete vědět o čem mluvím. Ale pokud by jste věděli hned takhle, bylo by to super. Děkuji a přeji hezký zbytek dne, Šnajdr.
Dobrý den, pane Šnajdre, 1) nepíšete, jaký LPG systém v autě máte 2) obávám se, že na určení "diagnozy" budete muset auto stejně nechat v nějakém servisu. Hezký den, J. Čadková
 
Miloš21:07 19.05.2017
Dobrý den, je nějak omezena životnost plynových vstřiků (nutná výměna třeba po 100000km). Děkuji za odpověď
Dobrý den, výměna je závislá na jejich aktuálním stavu a funkčnosti. Jejich "kondici" ovlivňuje mj. dodržení intervalu servisních prací (á 15-20 tis. km) a kvalita Vámi tankovaného LPG. Např. pokud vynecháváte servis a máte hodně zanesené filtry, nezachytí všechny nečistoty a ty se pak dostanou do vstřiků, což samozřejmě zkrátí jejich životnost. O vlivu nekvalitního plynu se nemusím rozepisovat.. Nepíšete, o jaký systém jde, což je další důležitý faktor. Některé vstřiky se dají repasovat, u některých je nutná výměna. Obecně by se dalo říct, že při 100 tis.km už jejich výměna nebo repas může přicházet v úvahu. Krásný den, J. Čadková
 
Michal20:58 18.05.2017
Dobrý den! Jaká největší a jaká standartně veliká (bez příplatku) vnější toroidní nádrž by se vešla do vozu Citroen Berligo 1,4, rok 2004 a kolik by stála výměna? Děkuji! S pozdravem Jedlička
Dobrý den, pane Jedličko, velikost nádrže by měla být 580/200 (39 l) a kompletní cena za materiál (nádrž, multiventil,..), práci a novou revizní zprávu je u venkovního toroidu do 8000,- Kč vč. DPH. Krásný den, J. Čadková
 
Radim19:51 18.05.2017
Dobrý den chci se zeptat jestli někdo máte zkušenosti s motorem toyta 1,6 valvematic na LPG. Objednal jsem si nový auris s tímto motorem a uvžuju o přestavbě. Měl jsem už několik aut na plyn a zatím jsem problém neměl nikdy, prostě když jsem potřeboval jet rychle přepl jsem na benzin. Prodejce to pochpitelně nedoporučuje.....Děkuji předem za jakoukoliv informaci.
Dobrý den, zkušenosti jistě napíše některý z majitelů tohoto vozidla, za nás: vhodný je systém LANDIRENZO s externím podtlakovým přimazáváním. Krásný den :) J. Čadková
 
Miloš12:26 18.05.2017
Dobrý den,mohu poprosit o cenovou rozvahu a doporučení zařízení LPG pro - Nissan Qashqai motor 1,6 DIG T - Toyota RAV 4 - motor 2.0
Dobrý den, v tomto případě lze uvažovat o dvou systémech: Lovato nebo LANDIRENZO, v obou případech s externím ELEKTRONICKÝM přimazáváním (mechanické podtlakové nelze). Krásný den, J. Čadková
 
Vladimír16:51 16.05.2017
Dobrý den, našel jsem si Vás přes web. Vlastním vůz Opel Meriva 1.4 Turbo 88kW a chtěl bych ho předělat na LPG. Je to možné? Preferoval bych LPG zařízení, které by svým provozem nepoškozovalo části motoru - sedla ventilů atd. Můžete mi prosím udělat cenovou rozvahu přestavby? díky Vladimír
Dobrý den, možné to je :). V tomto případě bychom doporučili systém LANDIRENZO (24 990,- + 1000,- příplatek za turbo) s externím přimazáváním. U turba však nelze použít podtlakové přimazávání (nefungovalo by), je nutné elektronické. Jeho cena je podstatně vyšší, počítejte orientačně 6-8000 Kč (dle typu). Hezký den, J. Čadková
 
Monika Machatova12:55 15.05.2017
Dobry den , mam hyundai lantra na plyn a konci nadrz, kolik bude stat nova nadrz v rezrrve?dekuji
Dobrý den, pokud jde o vnitřní toroid, pak při zachování původního multiventilu cca 5 500,- Kč. S novým multiventilem o 1500,- více. U vnějšího toroidu je to o 1000 více (dražší nádrž, složitější uchycení). Vše včetně DPH. V ceně je materiál, práce a nová revizní zpráva. Hezký den, J. Čadková
 
rado14:08 10.05.2017
dobry den, kolko by stala a aky system by isiel na accord coupe 2,2 r.v. 1996 dakujem rado
Dobrý den, systém Lovato bez externího přimazávání, kompl. cena vč. tor. nádrže do objemu 52 l je 23 990,- Kč. Hezký den, J. Čadková
 
Robert08:38 09.05.2017
pane Kovář,těžko takovým problémům předcházet.Prostě některá auta se z výroby "povedou", některá jsou na hranici tolerance a některá už bohužel za ní - a i taková se bohužel do prodeje dostanou.Na vině je i optimalizace výroby,šetření na materiálech atd. Faktem je,že provoz na LPG je prostě pro komponenty motoru náročnější (vyšší teploty při spalování atd) a pokud díly nejsou jak mají být, tak odejdou někdy velmi brzo.Kvůli vstřikům bych Vám doporučil aditivovat benzín,mně se osvědčil přípravek VIF benzin aditiv,na který jsou i četné pochvalné recenze.Dále je v případě čerpadla možné překročení intervalu výměny paliv.filtru,který se musí měnit v předepsaném intervalu (nejraději i dříve) a nezřídka se tento překračuje. Čerpadlo běží i při provozu na LPG a pokud se nevymění,hrozí právě zničení čerpadla. Vstřiky se mohou opravdu vlivem provozu na LPG "zalepit", ovšem nezřídka pomůže i jejich vyčištění ultrazvukem, případně to můžete zkusit i doma v benzínové lázni. Někdy se je takto povede oživit. Určitě bych to před jejich výměnou vyzkoušel. Provoz na LPG má svoje specifika,někdo si ho nemůže vynachválit, někomu může přinášet problémy a finanční výdaje navíc. Nicméně včasným servisem a prevencí lze mnoho problémů oddálit nebo zcela eliminovat
 
Pavel19:25 08.05.2017
Dobry den. Mam lpg asi 3roky system lovato. Ted posledni asi mesic to spatne prepina z benzinu na lpg. Mam plnou nadrz lpg a kdyz ma rano prepnout hlasi ze nadrz je prazdna a zacne pipat a kdyz to asi tak 10prepnu tak se chytne a jede. Prosim o info cim by to mohlo byt. Je to na laguna 2
Dobrý den, důvodů může být více: LPG vstřiky, jádro reduktoru..Na dálku je těžké opravovat :) Hezký den, J. Čadková
 
Kovář14:13 05.05.2017
Dobrý den. Mám od vás předělanou fábii 1.4Mpi 63kW, vše fungovalo vpořádku až do tohoto týdne. Odešly 2vstřiky na benzin, auto jelo na 2válce a odešlo i palivové čerpadlo - neudrží tlak na benzin, vozidlo přestane jet. Auto má najeto 80tis. z toho asi 58na plyn. Jak k tomuto dojde? resp.jak tomu předejít aby se to nestalo znova? oprava vyjde na 12tis.čímž se výhoda pohonu na plyn maže. benzinové vstřiky zakarbonovaly i přesto, že používám Natural98. lze se tomu nějak vyvarovat? děkuji
 
marek110:43 03.05.2017
Zdravím, jaký máte názor na tovární zástavbu CNG ve VW Touran 1,4Tsi (r.2013 dovoz Švédsko) a popř. servisujete tyto systémy pokud bych uvažoval o koupi. Mám zkušenosti jen s LPG. Díky.
Dobrý den, u továrních zástaveb bývá často jedna řídící jednotka společná pro benzínový i CNG provoz. Ale ať už je společná nebo jsou tam dvě, dokážeme se s ní spojit za účelem diagnostiky, ale nelze měnit hodnoty nastavení v řídící jednotce. Dále je důležité pohlídat si životnost a případnou korozi nádrží. Jejich výměna je v porovnání s LPG finančně dost náročná. Za nás: servisujeme, ale v rámci výše zmíněných možností. Moc nedoporučujeme... Krásný den, Jarka Čadková
 
Tomáš08:23 03.05.2017
Dobrý den, chtěl bych tento týden koupit Fiat doblo 1.4 57kw r.v.2007, které bych chtěl předělat na LPG. Jaký systém a za kolik doporučíte a je nutné přimazávání? Děkuji za odpověď a přeji pěkný den.
Dobrý den, systém LANDIRENZO (24 990,-). Externí podtlakové přimazávání jsme většinou dávali, ale jezdí vozy i bez něj. V tomto případě záleží spíše na Vašem rozhodnutí, obě varianty jsou možné :). Hezký den, J. Čadková
 
Radim17:56 29.04.2017
dobrý den chci se zeptat kolik by stála přestavba vozu Peugeot 308 SW 1.2 PureTech 110k r.v. 2016 a jestli máte s tímto motorem nějaké zkušenosti. Děkuji
Dobrý den, je možné, že jde v tomto případě o turbo s přímým vstřikem. Pokud budete mít cestu okolo, zastavte se, prosím, některý pracovní den mezi 7-15 hod, mechanici motor prohlédnou a na základě této prohlídky Vám řeknou možnosti montáže. Krásný den, J. Čadková
 
Adam12:34 25.04.2017
Dobre odpoledne, rad bych nechal nainstalovat LPG do moji Mazdy 6, 2.0 108kw, r.v. 2007. Po cem prosim bude moje auto uplne nejspokojenejsi? Je mozne domluvit se i na sobotu? Dekuji, Adam
:D Dobrý den, úplně nejspokojenější bude s LANDIRENZO s externím podtlakovým přimazáváním. Sobota bohužel možná není, ale možnosti předání můžeme řešit různými způsoby (lze dovézt během víkendu, vyzvednout pozdě večer, atp.). Montáž trvá 1 den. Cena 26 490,- Kč je kompletní, včetně vnitřní toroidní nádrže do objemu 52 l, legalizace montáže a DPH. Krásný den, J. Čadková
 
Rosťa Dobeš09:37 24.04.2017
Dobrý den, paní Čadková, motor má uváděný výkon 104kW, typ G4GC opsáno z TP, na nákupce auta je napsáno Sportage 2.0 CVVt Comfort 4x4 MY 09. S pozdravem Rosťa Dobeš.
Ještě jednou dobrý den, pane Dobeši. Potvrzuji systém LANDIRENZO. Co se týče externího přimazávání, zde se o jeho "nutnosti" názory rozcházejí, je to tak 50:50 :). Pokud budete chtít namontovat, samozřejmě namontujeme, ale přesvědčovat Vás o jeho nezbytnosti nebudeme.. Nechali bychom "bez", ale konečné rozhodnutí je na Vás :). Cena LANDIRENZO 24 990,- vč. toroidní nádrže do objemu 52 l a DPH (ev. podtlak. přimazávání + 1500,- Kč). Krásný den, Jarka Čadková
 
Rosťa Dobeš00:04 23.04.2017
Dobrý den, mám Kia Sportage 2.0 benzín z roku 2008, najeto cca 52 000km. Na kolik by přišla přestavba na LPG. Děkuji. S pozdravem R. Dobeš.
Dobrý den, pane Dobeši, pravděpodobně by mělo jít o systém LANDIRENZO bez ext. přimazávání, ale pro jistotu napište kW a kód motoru. Krásný den, Jarka Čadková
 
Marek B.10:44 20.04.2017
Dobrý den. Vlastním Ford Focus 1.6 85kw z roku 2006. Aktuálně dělám repas hlavu z důvodu nahlodaných ventilových sedel. Auto má najeto 190 tis. Km, z toho 73 tis. na LPG. Posledního půl roku jezdím tak 90% dálnice a toto bude pokračovat prakticky další 4 roky, a nejsem si jistý, jestli bych neměl v zájmu ochrany ventilů nastavit přívstřik benzínu (systém Lovato) nebo rovnou nainstalovat přímaz. Děkuji za názor.
Dobrý den, u Fordů přívstřik benzínu nastavujeme vždy a majitelům doporučujeme externí podtlakové přimazávání. Krásný den, J. Čadková
 
Radovan18:48 17.04.2017
Dobrý den, hledám servis na LPG AG compact CT-4,nejlépe severní čechy. Koupil jsem auto s tímto systémem a rád bych ho nechal zkontrolovat a seřídit. Děkuji za odpověď