Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Martin17:12 01.06.2013
Dobrý den,jak maximalne velkou nádrž místo rezervy je možno namontovat na renaul scenic rok 2000-2003 jak do auta 1,6 16V tak do 2,0 16V.
Dobrý den, do těchto renaultů jsme montovaly nádrže 48-53l. S pozdravem Sobotka - technik
 
Tomáš21:43 30.05.2013
Dobrý den, vlastním vozidlo Opel Frontera 3,2i V6 automat s LPG Landi Renzo Omegas.Systém byl namontován před osmi lety, ale kolik má najeto bohužel nevím. Auto jede na benzin zcela normálně, přepínání na plyn je také zcela bez problémů. Na plyn do rychlosti cca 90km/h jede auto normálně, ale při vyšší rychlosti začne motor škubat a vibrovat. Reduktor je celkové výměně těsnění a všech částí z opravné sady,byla provedena výměna filtrů kapalné i plynné fáze, rovněž byla provedena kontrola těsnosti systému. Po všech opravách jede auto na plyn lépe, ale hlavní problém přetrvává.Prosím o radu co dělat. Bohužel v okolí mého bydliště se nikdo tímto systémem nezabývá, jsem ze severních Čech. Děkuji za odpověd
Dobrý den, byl reduktor po opravě správně nastaven? Nastavení seřízení systému? Tlak plynu? To bych zkontroloval, ale nevyhnete se návštěvě autorizovaného servisu. Zkuste mě napsat na meil: autolpg@email.cz odkud jste a najdu Vám nejbližší servis. S pozdravem Sobotka – technik
 
Pavel Marek16:42 30.05.2013
Dobrý den, mám od Vás předělané auto na LPG Renault Laguna II, cca před třemi lety, motor 1,6 16V. Plynové zařízení typu Elpigaz-01. Šlo by toto zařízení předělat do vozu Renault Megan r.v. 2013 1,6 16V 74 kW/100 k a kolik by demontáž a montáž stála a zda to neovlivní záruku. Děkuji Marek.
Dobrý den, podívám se ráno do databáze a podle řídící jednotky lpg Vám řeknu,dejte cokoliv na identifikaci ,pošlete mailem, jméno celé, nebo tel.číslo, nebo SPZ. Čadek
 
jarek11:49 30.05.2013
Dobrý den, mám od Vás předělané auto na LPG mercedes ML 55 AMG, chtěl bych tam ještě přímaz flashlube, prosím cenu a jak dlouho bude montáž trvat. díky
Dobrý den, podtlakové přimazávání centrální VAP-SAVER 2.000,-. Přimazávání VAP-SAVER s rozdělením do všech válců VSE 3.800,-. Elektronické přimazávání s rozdělením VSE 6.800,-. Montáž cca 1,5 hod. S pozdravem Sobotka - technik
 
Sobotka - technik11:19 30.05.2013
Sobotka - technik = Prosíme znovu aby se zde neobjevovaly sdělení obchodního směru. Sobotka - technik
 
Ivo05:08 30.05.2013
Dobrý den,chtěl bych se prosím zeptat na cenu montáže lpg do vozu Peugeot 301 1.2,jak velká nádrž by byla možná namontovat a ještě by mne zajímalo jak by to bylo s tovární zárukou. Předem děkuji za Váš čas a odpověď. Pavlíček
Dobrý den, cena montáže 23.990,- LOVATO nebo 25.990,- Landi Renzo. Rozdíl mezi systémy je více/méně ve značce. Nádrž Vám u takto nového vozidla neřeknu předpokládám něco mezi 48-53l. S pozdravem Sobotka - technik
 
Robert18:52 29.05.2013
Pro pana Radka: jestli se rozhodujete mezi temato dvema motory,tak jednoznacne vitezi 1,4. Tento motor je oproti trihrnku genialni. At vam i s plynem slouzi. R.
Dobrý den, přikláním se také k 1,4 16V. Tří válce nemám rád už jenom k jejich vyváženosti a spolehlivosti. S pozdravem Sobotka - technik
 
Radek17:44 29.05.2013
Dobrý den pane Čadek. Chceme do autoškoly na výcvik koupit novou Fabii a předělat ji u Vás na plyn. Chtěl bych se zeptat, který motor bude vůči LPG lepší (při výcviku žákovi auto občas zhasne, pomalejší jízda atd.). Zvolit motor 1.2HTP 51kw nebo 1.4 16V 63kw? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, psal jsem to zde o pár řádků níže, z hlediska lpg je jedno co koupíte. Motor 1,4 je profesionálnější, 3 válce nemám rád. Je to můj názor,nemusíte se mnou souhlasit ale to je tak asi všechno ,co s tím můžete dělat. Takhle nějak by odpověděl Jára Cimrman. Předěláme Vám co koupíte. Čadek
 
Rasta10:17 29.05.2013
Dobry den p. Čadek mam na vas dotaz,od montaze mam najeto 20 000tkm bez nejakych problemu,mam dojet na kontrolu ikdyz vse slape jak ma?a jeste jedna vec ,nevim kam jezdi tankovat ti co maji problemy s obsluhou u makra,ja tam jezdim uz rok a jeste sem tam tu neprijemnou obsluhu nepotkal,jinak maximalni spokojenost s montazi D.
Dobrý den, zákazníkům říkám, pokud plynové auto jezdí bez problémů, nesahat. Až začne kuckat, chcípat,nejede do plného výkonu nebo něco podobného, tak přijet okamžitě. Takhle to dělá drtivá většina našich zákazníků. Nepříjemná obsluha? Asi jste na ně příjemný, pak nemají důvod se chovat jinak. Jestli přijede buran a chová se jak buran, jsou burani i oni. Já na ně mám jedinou věc co se mi nelíbí a to je ta pracovní doba, jinak vycházíme výborně. Plynu zdar a slušným plynařům zvlášť. Čadek
 
Kalousková06:13 29.05.2013
Dobrý den,mám dotaz. Mám nádrž na Lpg a včera jsem tankovala u jiné benzinky Lukoil. Nádrž mám na 49l, u jiných čerpacích stanic tankuji po úplném vyjetí cca 46 l u Lukoili mi tam nacpali 51,69 l je toto normální, nebo mě ošidili. Děkuji za odpověď
V chorvatsku po mě chtěli peníze za 84 litrů, a já měl nádrž válec na 60 litrů. Myslíte, že jsem jim to platil? Platil jsem jin 55 litrů . Je to Vaše volba, máte hlavu a k tomu ruce na volantu, příště tam nejezděte. Čadek
 
Petr20:25 28.05.2013
Pane Čadek, asi přiedu k vám na kontrolu - píšete, že máte spotřebu 10l benzínu na 16000 km, já mám o hodně víc. Když budu jezdit trasy 50 km dlouhé, tak je to na těch 16000 km 320 startů a 10 litrů benzínu. Tudíž na jeden start je 10/320=0,03l benzínu. Při spotřebě 10l na 100 km je to ujetých asi 300m pro zahřátí auta pro přepnutí na plyn a to včetně zim. Můžete napsat jakou značku a motorizaci máte v autě? Mám fabii 1.6 a za 300 m ji nezahřeju ani náhodou. Jaký je fígl? Mám vaši zástabu Elpigaz. Díky. Petr Kopecký.
Tak jsem to možná lehce přepískl, ale dávám skutečně 10 litrů třeba po 2 měsících, nebo 3, já to nedávám sám, mě to plní mechanici, nesleduju při cenách 15,49 plyn a 38,20 benzin/dnes ráno Schell na Vídeňské Brno/ už ani spotřebu.Některá laguna 8, jiná 10, taky jedna 12. Jestli na plnou nádrž plynu najedu s lagunou 500 km a přitom spálím 0,5 nebo 1 dcl benzinu je mi srdečně jedno . Systemy sekvent přepnutí při 30 st.do plynu, některé mají 20st, 6 a 8 mi válcové mají teplotu třeba 50 st. Nesekvenční systemy okamžitě po startu v závislosti na otáčkách, je toho hodně. Vím od našich pumpařů, že polovička zákazníků si vede deníčky aut a zapisují každé deci plynu a stále počítají spotřeby. Nic proti tomu. Pokud je spotřeba u plynu vyšší jak 10% proti benzinu, přijeďte na kontrolu. Končím diskuse o spotřebě. Čadek
 
Jarek18:21 28.05.2013
Zdravím Pane Čadek,chci se zeptat,má smysl montovat plyn do 1fabie 1.2HTP 40 kw ? Jelikož je to tří válec bude to mít ten stejný výkon jako na benzín a nebývájí s motory po montáži problémy ? Děkuji Jarek
Dobrý den,upřímně. Mě učili na strojařině páni profesoři,že na 4 bodech klika je nevyvážená.To je Vaše auto, každý 3 válec. Kupodivu na klice neodchází,odchází celá horní skupina.Hlava,ventily.A to i pokud není namontován plyn. Myslím , že zde plyn navíc žádnou škodu napáchat nemůže,podle mě nebyl dobře zvolený materiál ventilů,nebo kalení. Výkon by klesnout neměl,pokud není udělaná nějaká chyba při montáži plynu. Nebál bych se. Čadek
 
JAN15:08 28.05.2013
Dobrý den pane Čadek. Mám 1.4 Fusiona najeto 15.tis km. Při 12. tis. jsem byl na garančce kde jste mě měníli filtry LPG + přidělání VSE + seřízení. Do té doby jsem jezdil na LPG do 7,5 lit. Po seřízení jezdím za 9-10 lit. PLG. Kde může být chyba? Děkuji za odpověď.
Přijeďte , přeměříme nastavení plynové řj. Čadek
 
Petr13:41 28.05.2013
Dobrý den..já dávám benzín za 500kč - cca. 14 litrů od rosvícení "hladového oka" no a oko začne vždy svítit po najetí 1450km.. +/- 20km. konstatní spotřeba. Prostě ty studené starty berou své. Docela se divím, že na to najezdíte tolik kilometrů. To potom musíte opravdu jezdit velmi dlouhé štreky:) ale při běžném provozu to taková hitparáda není.
Studené starty berou dost benzinu, ale to Vám všem bralo taky tak i před montáží lpg. Já mám nastavenou nízkou teplotu na přepnutí . A teplé už mám nastavené přímo na lpg, Lovato sekvent to umí. Čadek
 
Petr09:57 28.05.2013
Dobrý den pane Čadek. Ohledně té spotřeby benzínu mám také dotaz. Auto - motor 1.6 mi bere 9.3l LPG/100 + 1 litr benzínu. Když spočítám náklady - cca. 185kč. Když jsem jezdil na benzín, tak byla spotřeba 7.5 l/100km - náklady 265kč. Uspořím pouze 80kč na 100km. Čekal jsem, že minimálně 100č. Když k tomu připočítám revize. olej flash filtry atd. tak ta návratnost není nejrychlejší. Otázka zní : lze s tou spotřebou něco udělat? Lpg bych chtěl na 8.5 benzín na 0.5l/100km. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, divím se jak můžete s jistotou tvrdit spotřeba na 100 km = 1 litr benzinu. Plyn dávám pokaždé plnou, tam se spotřeba počítat dá, benzin dávám 10 litrů po 4 měsících, tam jestli nedáváte stále benzin do plna, nemůžete vědět spotřebu.Jezdím 4 000 měsíčně, takže 10 l benzinu na 16 000 km. Podívejte se jak jsem zde uváděl měření spotřeby benzin a plyn do Podivína, udělejte to podle toho a jestli budete mít rozdíl větší jak 10 %, přijeďte na kontrolu nastavení. Čadek
 
Tomáš23:03 26.05.2013
Rekce: Palubní počítač ukazující spotřebu nemám. Mám to z dlouhodobýho pozorování kolik tankuju beznínu a kolik vždy jedu za studena na benzín. Osobně bych to připisoval asi sytiči, ale potom je to hodně bohatý. Pokud se to zahřeje a jedu na benzín tak ta spotřeba už je normální. Děkuji za Váš čas a poznatky pane Čadek.
Dobrý den, samozřejmě každý motor za studena žere jako tank záleží na typu a obsahu. Jak se motor zahřívá spotřeba klesá. S pozdravem Sobotka - technik
 
Tomáš20:26 26.05.2013
Ohledně příspěvku p. Jiřího a kvality LPG. Snažím se to pozorovat, ale mám pocit, že je to hrozná věda. Mě zase většinou nejlíp vychází Kralupol, ale taky ne vždycky! Naopak Flaga se mi moc nezdá, ale zase jak kdy. Zajímavej střed co jsem objevil je zdá se Paramo. Tomegas nemám příliš vyzkoušenej, budu ho testovat dál, stejně jako Prontogas. Pokud bude zájem podělim se zase o zkušenosti. Přijde mi, jakoby každou chvíli byla kvalita od stejnýho výrobce úplně jiná. Nebo chutná každýmu auto něco jinýho?
Berte každý co chcete, já nejvíc věřím Flaze, za 22 let obchodování s lpg nějaké zkušenosti máme. Čadek
 
Tomáš20:14 26.05.2013
Dobrý den pane Čadek. Rád bych se v souvislosti s příspěvkem p. Martina ještě zeptal: Podle mých zkušeností, pokud beru v potaz pouze jízdu na benzín za studena (než se přepne podle teploty do plynu) tak mi na tyhle "studený" jízdy žere asi 14l/100km. Je to normální u auta, který má průměrnou okolo 5,5? Děkuji.
Nevěřte palubnímu počítači, u plynu silně zkresluje. Čadek
 
Martin14:30 25.05.2013
Dobry den. Mam dotaz ohledne přistriku benzinu u systemu Lovato. Mam od vas namontovane LPG a zatim max spokojenost. Dalo by se procentuelne vyjadrit jaka je spotřeba benzinu, napřiklad ciste u dalnicniho rezimu a jaka je spotreba benzinu kdyz se jen tak poskakuje na kratke trasy. De mi o to ze do benzinove nadrze sem dal cca 10-12 litru benzinu a za 4 dny tam uz nic neni. Chapu ze pri castem startovani se motor startuje automatcky na benzin a az po nejake dobe se prepne na plyn.
Dobrý den, u přímého vstřikování, motory FSi,TSi,GDi se uvádí do 25% benzinu,zbytek LPG. Sekvenční vstřik při vstřikování do sání , to jsou ostatní motory mimo předešle jmenované na starty i přístřik se uvádí kolem 2% benzinu, zbytek lpgˇ. Myslím, že při cenách 15,49 za LPG 1,5% nebo 2 - 3% benzinu nás nikoho trápit nemusí.Přes 3% benzinu Vám to nebere určitě. Čadek
 
Jiří13:36 25.05.2013
Zdravím, jen se chci podělit o zkušenosti týkající se kvality LPG. Měl jsem teď možnost jet 4x stejnou trasu BRQ-PRG. Poprvé jsem se nechal v Praze zlákat nízkou cenou od zn. Kralupol a náklady činily po dotankování u Makra 1km/1.99kč. Pak jsem vzal o 1kč dražší Flagu, na čerpačce měli i certifikát kvality na rok 2013. K mému úžasu náklady byly 1km/1.55kč. Dnes jsem ještě navštívil stránky Flagy kvůli certifikátu, který jsem viděl. Pokud stránky nelžou, patří Flaga k nejkvalitnějším dodavatelům LPG u nás. P.S.: Pokud máte podobné zkušenosti s jinými značkami, sem s nimi :) Ať víme, co brát a co nikoli.
Dobrý den, dělám si testy kvality hodně často, a Flaga mi vychází velice dobře, v květnu mám na všech čs pouze Flagu. Plynu zdar , kvalitnímu zvlášť. Čadek