Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Adin21:07 02.05.2013
Dobrý den, mám od Vás namotovaný systém LPG na Passatu V6. Když jsem minulý týden měnil servo čerpadlo tak jsem plyn odpojil jsem hadičky a od té doby mi, když je ráno studený motor a nechám ho při volnoběžných otáčkách přepnout na LPG vždy chcípne. Může se stát že se to nějak zavzdušní? Jsem z Ostravy tak bych byl rád za nějakou radu.
Dobrý den, nepíšete jaký systém LPG máte ani jaké hadičky byly odpojeny. S pozdravem Sobotka - technik
 
Petr22:14 01.05.2013
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat co by jste mi doporučil do Opel Zafira 1,8 /103 kw/ r.v. 2006. Jaký systém? jak velikou venkovní nádrž a popřípadě zda přimazávání nebo přístřik. Kolik by to asi stálo. Předem děkuji.
Dobrý den, něco určitě, buď přístřik nebo přímaz.Ital jako největší dodavatel těchto plynových zařízení do všech vozidel říká - do Oplů od roku výroby 2006 dávat určitě. Oply do roku 2006 měli nějaký materiál na výrobu hlav, od roku 2006 do nynějška je jiný. Takže buď polský Stag 300 ISA 2 a Vap Saver, nebo italské Lovato s přístřikem benzinu.Ceny 21 990 - 23 990.Detaily osobně. Pokud namontujeme my, máte kartu na naše levné plyny, jinak se k ní nedostanete. Zapoměl jsem ta nádrž - 50 - 63 litrů. Za venkovní torid + 1 000 Kč. Čadek
 
Tomáš23:08 30.04.2013
Dle pana Čadka je rafinerie Ingolstadt už tři roky zavřená... Co je potom tohle? Dle všeho dělaj propan/butan - viz. produkty nalevo na přiloženém odkazu. http://gunvor-raffinerie-ingolstadt.de/hp10101/Technik.htm
Tohle mi osobně sdělil pan Tomeček,majitel Tomegazu,který jediný z Ingolstadtu kupoval z čech a vozil do čech. Neměl jsem nikdy a nemám důvod tomuto kolegovi z branže nevěřit.Odkud bere nyní vím, Ingolstadt to není. Ověřujte si taky svoje informace, než je někde zveřejníte, plynu zdar. Čadek
 
Joža13:56 30.04.2013
Dobrý den pane Čadek, chtěl bych se zeptat jestli má elpigas přístřik benzínu nebo tam musí být přimazávání a dále na rozdíl mezi lovatem a elpigazem - jestli je to jen cena děkuji
Dobrý den, některý elpigaz přístřik má některý ne. My jsme přestaly elpigaz montovat jak z obchodních tak z technických důvodů. Co se týče Lovata je kvalitnější, spolehlivější a lépe vybavený. S pozdravem Sobotka - technik
 
Petr Macháček18:43 26.04.2013
Dobrý den pane Čadeku, koupil jsem nové auto Mazdu 6 s motorem 2.0 MZR benzín. Umíte tohle auto přestavět na provoz LPG? Jaký systém by ste mi doporučil a jakou ochranu ventilových sedel, teda pokud je to zapotřebí? Máte s tímhlect skušenosti jestli funguje dobře LPG v tomhlectom japonským autě? Ja jsem z Hradce Králové.
Dobrý den , já jsem z Brna.Umíme, dal bych tam Lovato 23 990 Kč.Už se nedává další ochrana Lovato umí přistříkávat benzin tzv VSR. Čadek (Dobrý den, pokud máte jenom MZR tj. 108kw tak jde motor předělat na LPG pokud máte 2,0 MZR Disi 114kw tak bohužel máte přímý vstřik benzínu do válců a motor přestavět nelze.)
 
Tomáš F.14:31 26.04.2013
Dobrý den pane Čadku, nechal jsem u Vás předělat ford galaxy 2.3. Spotřeba na benzín 9,5l na plyn 13l. Je to normální? Ujeto cca 3000km a byl jsem nedávno na seřízení a spotřeba stále vysoká. Jelikož byly nestabilní otáčky čistili jste servo otáček a klapku, cena opravy 1000kč, oprava ale nepomohla, stále je problém s otáčkama. Prosím o možnosti řešení.Díky
Dobrý den.není to normální. Spotřebu jste měl vysokou kvůli těm otáčkám, měl jste kolem 1500 ot/min. Dovezte to a nechte to zde, budeme hledat další nefunkční záležitosti. Čadek
 
jarek08:57 26.04.2013
Děkuji za radu pane Čadek, vyzkouším a uvidíme... můžete mi ještě poradit jestli je nějaký přípravek, který bych mohl lít do benzínu 95 aby to pomohlo proti přilepení benzínových tysek?? nějaké adetivum nebo něco podobného?? jde mi oto, že si dokážu sehnat hodně levnějsí benzín 95 a kdybych tam něco takového dával docílil bych stejných vlastností jako 100 oktanového... děkuji
Dobrý den, aditivum do benzínu samozřejmě existuje a může se dát. My používáme STP Čistič vstřikovacího systému ale jestli Vám nahradí sto oktanový benzín to Vám neřeknu. S pozdravem Sobotka - technik Nenahradí, natural 95 je nejspodnější benzin, co se týče kvality. Čadek
 
jarek08:26 26.04.2013
Pane Čadek mám stejný problém jako pan Radim H. špatné starty, vše vyměněno a pořád se to zhoršuje, někdy to startuje i 8 vteřin, což je hodně dlouhá doba, mám u Vás udělané auto mercedes ML55AMG, a dříve jste mi udělal mercedes ML320i pak jsem ho prodal a tomu to dělá taky, nevíme co s tím... Máme k Vám přijet? jak dlouho to bude trvat? Děkuji J.T.
Prvně dejte benzin 100 oktan u OMW. Dnes 95 natural je špína. Tím se uvolní přilepené benzinové vstřikovače. Pokud pomůže dobře, pokud ne, tak přijeďte ale tohle určitě prvně a najeďte v benzinu min kolem 200 km,Nemusíte najednou, dejte benzin a pořád v benz, nepřepínat do lpg. Pak dejte vědět tel. Plynu zdar Čadek
 
Petr07:35 26.04.2013
Zdravím Vás, dnes přijedu na doladění systému. Mám přijet s prázdnou nádrží plynu, aby technik mohl změřit napětí na plováku a následně správně seřídit ukazatel stavu plynu nebo mám natankovat plyn a i přes to to vyladí? jde mně o to, aby měl k dispozici správné údaje pro seřízení .
Dobrý den, pokud možno s plnou nádrží nebo alespoň s půl nádrží plynu pokud se jedná o seřízení indikace stavu nádrže. S pozdravem Sobotka - technik
 
Radim H.20:54 25.04.2013
Dobrý den. Chtěl sem se zeptat,jestli příčinou horších startů může být i provoz na plyn,přestože se startuje výhradně na benzín. V servisu už tápou,diagnostika nic neukazuje. Vyzkoušeli svíčky,škrtící klapky a nic. Mám Megane 1,6,rok 2010,benzín beru OMW MaxxMotion 100. Děkuji za odpověď.
Dobrý den , jednoznačně.Špatná volbe řídící jednotky sekvenčního vstřikování, špatné nastavení atd. má za následek rozhazování parametrů benz.řídící jednotky . Čadek
 
Petr16:58 25.04.2013
Dobrý den, mám dotaz : mám týden namontován Lpg stag 4+ motor 1.6e. Najel jsem 300km a stav podle diod-zelených polí byl stále na maximum. Po přečtení zdejšího fora jsem to neřešil-po 1500km se to seřídí.Ale dnes jsem byl nemile překvapen-najednou se ozvalo pípání a přeplo se to na benzín. Přepnu na plyn a opět pípání a zpět benzín.-Stále indikován plný stav LPG- Na 35.5 litrů plynu najeto jen 300km. To je strašně málo.Navíc mě na to plynoměr vůbec neupozornil-žádná červená ledka se nerožla.Co s tím?a to jsem to auto nijak nehonil.A ve vyšších otáčkách to ztácí na výkonu...spotřeba cca 11.6 litrů na 100km + benzin na starty.Lze s tím něco udělat? dík za info.
Pokud zlobí, nečekejte na ujetí 3 000 km a přijďte dřív. Spotřeba se počítá až po seřízení. V nádrži máte nevyjetý plyn na odkalování, tam zbývá cca 4 litry, něco odjezdil mechanik když nastavoval, třeba 3 litry, pak vám nastavil vyšší spotřebu-snižuje se opět až při seřizování, to je proto aby Vám nezhasínal volnoběh atd. atd. Čadek
 
Kamil20:23 24.04.2013
Dobrý den, dovolil bych si polemizovat s panem technikem Sobotkou. Pokud já vím, tak italský plyn s vysokou pravděpodobností prodává Prontogas /rafinerie v Trecate/, německý zase Tomegas /Ingolstadt/. Toto jsou oficiální informace, jak je to ve skutečnosti těžko říct. Mám pouze informaci od majitele Tank Ono, která to v případě Tomegasu potvrzuje.Navíc pan Čadek se tu leta chlubí, že bere hlavně od Prontogasu, takže by o tom měl taky něco vědět, případně potvrdit či vyvrátit.
Já se nechlubím, ano občas od nich beru, pouze na jednu čerpačku..Co prodávají teď,nevím, ale testy si dělám, a nejsou tam problémy s čistotou.Cenu od nich mám o korunu na litru vyšší,ale beru, protože mi tam nechce konkurence jezdit,je to daleko. Ingolstadt je přes 3 roky zavřený,Tomegas už prodává úplně jiné plyny, i Tank Onu,toho vozí Tomegas taky. To co napsal můj technik platí. Německé plyny ani jiné se zde neprodávají už delší dobu. Prodává se z Kralupolu,Parama,OMW,Slovnaftu,Litevské rafinerie,Polské,Ukrajina,Rusko. Německé,Italské a Holandské plyny zde nejsou. A už na tohle tema nikomu dál odpovídat nebudu, už jsem to tady psal tolikrát,že si to každý rozumný člověk může najít . Čadek
 
Tomáš11:36 24.04.2013
Dobrý den. Jak je známo, tak české plyny na tom jsou dost špatně, přičemž italské perfektní. Napadá mě otázka, není potom možné brát plyn (na Vaši benzínku) od italského dodavatele? Vyšlo by to příliš draho, případně dělá to vůbec nějaká benzina v ČR? Děkuji.
Dobrý den, italský ani německý plyn nikdo do ČR nedováží. Kdyby jsme si ho dovážely na naše čerpací stanice samy, bylo by levnější jezdit na benzín protože by to byl nejdražší plyn v republice. S pozdravem Sobotka - technik
 
sindlar17:30 23.04.2013
Dobrý den, mám toyotu corollu 1.4 lxi z roku 1996, chtěl bych vědět, zda by na ni náhodou nešlo lpg co se montuje na felicie, tuším že ne, ale přesto prosím o radu, předem Vám děkuji, S pozdravem Šindlar
Dobrý den, je to jako každé jiné auto, potřebujeme vidět typ sání, elektroniku,rezervu a do detailu Vám uděláme nabídku. Ale skutečně vidět. Proč?Třeba Renault Laguny v roce 96 o obsahu 1,6 měli asi 50 verzí. A pak to samé s obsahem 1,8 a 2,0i. A Toyota dělala těch verzí myslím, ještě víc. Možná tam něco vymyslíme. Čadek
 
Honza11:15 23.04.2013
Dobry den,dekuji vam za nazor a informaci,mozna bych se jeste zeptal,necham si tedy nastavit pristrik do nizsich otacek,je tedy z vaseho pohledu vhodne aby dochazelo k pristriku pri jizde stale a nebo opravdu staci aby treba obcas pri predjizdeni nebo pri akceleraci k nemu dochazelo?Pokud by pristrikaval benzin stale je jeho spotreba take 3/97 procent nebo je to udaj jen pri obcasnem pristriku a studenem startu? A jeste posledni otazka,zvysuje se mnozstvi pristrikavaneho benzinu se zvysujicimi se otackami nebo zatezi motoru a nebo je mnozstvi konstantni? Jeste jednou dekuji za info.
Občas, spotřebu musíte vypozorovat sám. Přístřik se většinou zapíná při čase dávkování nad 10 milisekund. Pak přistříkává konstantí dávku benzinu po dobu 2 milisekund. Čadek
 
Honza22:30 22.04.2013
Dobry den,mam Thalii 1.4 16V se zarizenim BRC Seq24 s VSR.VSR je aktivovane od 4000 ot/min.Priznam se ze techto otacek moc casto nevyuzivam,je to rychlost 130kmh,jezdim spise pomaleji.Pokud tedy nedosahuji techto otacek mam za to tedy, ze motor vlastne zadnou ochranu pristriku nema? Nebylo by tedy vhodne upravit VSR vs ot/min a nebo k pripadnemu zaklepavani ventilu dochazi az ve zvysenych otackach nad 4000 a v nizsich ne? Diky za info.
Dobrý den, udeřil jste. Hřebík na hlavičku. Vysoké otáčky = vysoké teploty = zaklepávání ventilů. Pokud nejezdíte ve vysoobrátkovém režimu, nebo jen málokdy, může se VSR zapnout podstatně v nižších otáčkách, třeba 3600/min. Zrovna u Vašeho vozidla, bych toto doporučil. Možná ještě o něco níž. Je to individuální, nějaká norma na to není. Plynařovi zdar. Čadek
 
Petr21:10 22.04.2013
Dobrý den, prosím Vás jaké používáte vstřiky pro systém stag 4+ u motorů do 90 Kw? Myslím typ-značku - výrobce? Jakou mají zhruba životnost? Dík za informaci .
Dobrý den, Valtek 30, ital. Mezi 15 - 150 000 km. Opakuji se x krát, ale stále to uvádím. Pouze čisté plyny.V itálii najedou bez problémů tyhle lišty 150 tis.V Holandsku taky, jen u nás je džungle a ten kdo má hlídat kvalitu, nedělá nic.Špičkové vstřikovače Landi Renzo,Brc,Prins,Viale - ten je na kapalné plyny najedou ve svých zemích 200 000 bez jakéhokoliv zásahu. Dejte je na naše špinavé plyny a nedoplatíte se za opravy. Tam výměna na 4 válci může být 10 - 20 000 Kč. Proto děláme Valteky 30,Lovato a další lišty, kde repase celého 4válce/lišty/ se vejde do 1800 Kč. Čadek
 
Dvořák21:06 22.04.2013
Dobrý den .Jen informativní otázka.Už jsem hodněkrát slyšel, že prolíná reduktor .Můžete mě říct jakou má životnost?Sleduji zde, že to zlobí i v zaruční době což se mě zdá opravdu brzo :-( Dá se nějak jeho životnost ovlivnit ??Děkuji
Dobrý den, pokud prolíná , je to vždy chybou reduktoru, většinou výrobní chybou. Když výrobce udělá boky z plastu a tělo z kovu, tak to ani jinak nemůže dopadnout, protože teplotní roztažnost obou materiálů je někde úplně na jiných číslech. Nebo když výrobce chce po montážnících aby po ujetí cca 1500 km dotahovali na reduktoru všechny spoje,šrouby atd. Proto nedělám značky co jsem dělal dříve a montuji reduktory pouze italských firem . To platí i pro ostatní věci k montážím. Čadek
 
Honza16:34 22.04.2013
Dobry den. Premyšlim o namontování LPG do svého vozu ale premýšlím který LPG vybrat jaké máte zkušenosti s LPG Lovato a LandiRenzo... Popřípadně jak se od sebe liší. Díky za odpoved
Dobrý den, pane to je na hodinovou přednášku. Minimálně. To se zde nedá. Landi koupilo i Lovato a dalo si do Lovat své vlastní elektroniky i programy. Takže kvalita stejná, cena různá. Detaily u nás. čadek
 
Lucas07:24 22.04.2013
Dobry den. Chci se zeptat jak dlouho tva prestavba vozu .. popripadne jaky typ plynu doporucujete do Renault Megane 2005
Jeden den od 7 do 15 00, Lovato, italské. S přístřikem benzinu. Čadek