Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Aleš Tonáš19:31 12.05.2013
Dobrý den, mám na Vás dotaz, kolik mne u Vás bude stát přestavba vozidla Š-Fabia Combi, 1.4 16V 55 KW, automat, r.v. 2005? Chtěl bych nádrž místo rezervy a plnění u víčka nádrže na benzín. Děkuji.
Dobrý večer, 19 990 + 500 za plnění k benzinu. Čadek
 
Václav12:50 11.05.2013
Dobrý den pane Čadek. Mam od vás už předělané dvě auta a jsem moc spokojen. Ještě jednou moc děkuji. Mám možnost koupit auto z Německa s plynovým systémem TOMASETTO.Jedná se o Octavie 1.6 75KW rok 2005. Chtěl bych vědět váš názor na tento systém, a jestli děláte servis pro tyto systemy.Jestliže ano byla by možnost se u vás obědnat na prohlídku. Plynová nadrž, bude končit za tři roky, kolik se pohybuje cena za novou nádrž místo rezervi.Předem moc děkuji za odpověď.
Dobrý den, Tomasetto vyrábí reduktory,multiventily a nedělá elektroniku, ta je podstatná. Tkže dovezte ukázat. Nádrž místo rezervy je 6 500 - 7 300 podle velikosti,pokud se mění včetně multiventilu, jestli jen nádrž tak o 2 000 míň. Ceny jsou včetně práce,DPH i revize. Čadek
 
Robert11:12 09.05.2013
Dobrý den, jen pro informaci plynařům - dnes nefunguje čerpačka u Makra, údajně by to mělo být na celý den. Plynu zdar....
Pumpařovi někdo zablokoval stop tlačítko, to se děje častěji, od 12 30 to funguje. Čadek
 
Robert21:43 07.05.2013
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda u Felicie 1,3 MPI, řízený podtlak stag 100 je možné nastavení opakovaných teplých startů na LPG. Díky předem za Vaši odpověď
Dobrý den, kde jste vzal řízený podtlak? Stag 100 je řídící jednotka plynu a krokovým motorkem dávkuje plyn. Teplý start zjistím, jestli může mít. Čadek ( Stag 100 neumí opakovaný start v benzínu jen havarijní start a ani ho nedoporučuji velmi to likviduje benzínové vstřikovače. S pozdravem Sobotka - technik)
 
Patrik11:03 07.05.2013
Dobrý den, mám na Vás dotaz. Má od Vás namontováno LPG do vozu Škoda Felicia 1,3 (bez ukazatele paliva). Nyní mi při jízdě na LPG kolísají otačky motoru, což je znatelně vidět na ukazateli otáček. Při jízdě na benzín se tohle neděje. Dále, při jízdě zmáčknu spojka a brzdu z vyšších otáček, tak ukazatel otáček se prohoubne tak dolů, že se trošku rozsvítí kontrolkamazání a dobíjení. Čím to prosím může být? Jak nákladná je oprava? Děkuji za Vaši odpověď a přeji hezký den.
Dobrý den, neuvádíte kolik máte na LPG najeto ale z 90% se jedná o seřízení LPG nebo přicpaný filtr, případě vada zapalovací soustavy vozu. Stavte se kdykoli v pracovní době. S pozdravem Sobotka - technik
 
Michael10:33 06.05.2013
Zdravím do Brna.Chtěl bych se pozeptat zda při plnění - přeplnění múže dojít k poškození multiventilu nebo něčeho jiného. Občas se stává že ventil(asi) začne prdět,ale stále tam plyn jde až do zastavení čerpadla.Otázka můžeme plnit až do zastavení čerpadla nebo do prdu.Co je lepší pro bezpečnost a funkci. Děkuji a hezký den
Dobrý den, nemůže dojít k poškození multiventilu ani ničeho jiného na Vašem voze. To že začne multiventil tzv. prdět znamená že ho začnete mírně přetlačovat ale nepoškodí se na druhé straně to nedělá moc dobře čerpadlu na ČS. Sobotka - technik
 
Martin09:46 06.05.2013
Dobrý den. Kdy bude otevřena nová čerpací stanice v Brně, ul. Křižíkova ? Díky, s pozdravem Šebela.
Dobrý den, netroufnu si říct termín, úřady jsou neskutečné. Čadek
 
Aleš19:38 05.05.2013
Dobrý den, měl jsem auto v servisu, spravovali mi motor, chvíli jsem jezdil jen na benzín a vše o.k. pak jsem přepl na lpg a hned se mi rozsvítila kontrolka motoru.Tak se chci zeptat, čím by to mohlo být ? Mám namontovaný systém Stag.
Dobrý den, na 99% je potřeba přeladit LPG jednotku po opravě motoru. S pozdravem Sobotka - technik
 
PaulofWoCC20:16 03.05.2013
Dokud se nic nestane :D. Až se stane, tak si zkuste stěžovat např. pomrazené ruce. Budete z toho mít problémy vy a o to víc proškolená obsluha stanice.
Ano, dokud se nic nestane,viděl jsem polykat cigarety při špatném nasazení plnící pistole a obrovském mraku plynu při úniku , viděl jsem neschopného montéra na puchýře na rukou , které měly opravovat medicínské elektronické přístroje,3 měsíce nemohl pájet s pájkou atd. Nedělal bych to. Čadek
 
Radim19:59 03.05.2013
Dobrý den. Dnes jsem byl tankovat LPG (ne u Vás) a paní byla velice neochotná. Chtěla, abych si natankoval sám (odmítl jsem). Chci se zeptat, jestli si mohu tankovat sám nebo jestli se to nesmí. Děkuji
Dobrý den, pokud nemáte specielní školení zakončené testem a průkazkou, kterouz máte stále při sobě, tak to nedělejte. Od toho je obsluha. A puchýře, které toto mediíum umí udělat, jsou na měsíce a měsíce neschopenek. Čadek
 
Adin21:07 02.05.2013
Dobrý den, mám od Vás namotovaný systém LPG na Passatu V6. Když jsem minulý týden měnil servo čerpadlo tak jsem plyn odpojil jsem hadičky a od té doby mi, když je ráno studený motor a nechám ho při volnoběžných otáčkách přepnout na LPG vždy chcípne. Může se stát že se to nějak zavzdušní? Jsem z Ostravy tak bych byl rád za nějakou radu.
Dobrý den, nepíšete jaký systém LPG máte ani jaké hadičky byly odpojeny. S pozdravem Sobotka - technik
 
Petr22:14 01.05.2013
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat co by jste mi doporučil do Opel Zafira 1,8 /103 kw/ r.v. 2006. Jaký systém? jak velikou venkovní nádrž a popřípadě zda přimazávání nebo přístřik. Kolik by to asi stálo. Předem děkuji.
Dobrý den, něco určitě, buď přístřik nebo přímaz.Ital jako největší dodavatel těchto plynových zařízení do všech vozidel říká - do Oplů od roku výroby 2006 dávat určitě. Oply do roku 2006 měli nějaký materiál na výrobu hlav, od roku 2006 do nynějška je jiný. Takže buď polský Stag 300 ISA 2 a Vap Saver, nebo italské Lovato s přístřikem benzinu.Ceny 21 990 - 23 990.Detaily osobně. Pokud namontujeme my, máte kartu na naše levné plyny, jinak se k ní nedostanete. Zapoměl jsem ta nádrž - 50 - 63 litrů. Za venkovní torid + 1 000 Kč. Čadek
 
Tomáš23:08 30.04.2013
Dle pana Čadka je rafinerie Ingolstadt už tři roky zavřená... Co je potom tohle? Dle všeho dělaj propan/butan - viz. produkty nalevo na přiloženém odkazu. http://gunvor-raffinerie-ingolstadt.de/hp10101/Technik.htm
Tohle mi osobně sdělil pan Tomeček,majitel Tomegazu,který jediný z Ingolstadtu kupoval z čech a vozil do čech. Neměl jsem nikdy a nemám důvod tomuto kolegovi z branže nevěřit.Odkud bere nyní vím, Ingolstadt to není. Ověřujte si taky svoje informace, než je někde zveřejníte, plynu zdar. Čadek
 
Joža13:56 30.04.2013
Dobrý den pane Čadek, chtěl bych se zeptat jestli má elpigas přístřik benzínu nebo tam musí být přimazávání a dále na rozdíl mezi lovatem a elpigazem - jestli je to jen cena děkuji
Dobrý den, některý elpigaz přístřik má některý ne. My jsme přestaly elpigaz montovat jak z obchodních tak z technických důvodů. Co se týče Lovata je kvalitnější, spolehlivější a lépe vybavený. S pozdravem Sobotka - technik
 
Petr Macháček18:43 26.04.2013
Dobrý den pane Čadeku, koupil jsem nové auto Mazdu 6 s motorem 2.0 MZR benzín. Umíte tohle auto přestavět na provoz LPG? Jaký systém by ste mi doporučil a jakou ochranu ventilových sedel, teda pokud je to zapotřebí? Máte s tímhlect skušenosti jestli funguje dobře LPG v tomhlectom japonským autě? Ja jsem z Hradce Králové.
Dobrý den , já jsem z Brna.Umíme, dal bych tam Lovato 23 990 Kč.Už se nedává další ochrana Lovato umí přistříkávat benzin tzv VSR. Čadek (Dobrý den, pokud máte jenom MZR tj. 108kw tak jde motor předělat na LPG pokud máte 2,0 MZR Disi 114kw tak bohužel máte přímý vstřik benzínu do válců a motor přestavět nelze.)
 
Tomáš F.14:31 26.04.2013
Dobrý den pane Čadku, nechal jsem u Vás předělat ford galaxy 2.3. Spotřeba na benzín 9,5l na plyn 13l. Je to normální? Ujeto cca 3000km a byl jsem nedávno na seřízení a spotřeba stále vysoká. Jelikož byly nestabilní otáčky čistili jste servo otáček a klapku, cena opravy 1000kč, oprava ale nepomohla, stále je problém s otáčkama. Prosím o možnosti řešení.Díky
Dobrý den.není to normální. Spotřebu jste měl vysokou kvůli těm otáčkám, měl jste kolem 1500 ot/min. Dovezte to a nechte to zde, budeme hledat další nefunkční záležitosti. Čadek
 
jarek08:57 26.04.2013
Děkuji za radu pane Čadek, vyzkouším a uvidíme... můžete mi ještě poradit jestli je nějaký přípravek, který bych mohl lít do benzínu 95 aby to pomohlo proti přilepení benzínových tysek?? nějaké adetivum nebo něco podobného?? jde mi oto, že si dokážu sehnat hodně levnějsí benzín 95 a kdybych tam něco takového dával docílil bych stejných vlastností jako 100 oktanového... děkuji
Dobrý den, aditivum do benzínu samozřejmě existuje a může se dát. My používáme STP Čistič vstřikovacího systému ale jestli Vám nahradí sto oktanový benzín to Vám neřeknu. S pozdravem Sobotka - technik Nenahradí, natural 95 je nejspodnější benzin, co se týče kvality. Čadek
 
jarek08:26 26.04.2013
Pane Čadek mám stejný problém jako pan Radim H. špatné starty, vše vyměněno a pořád se to zhoršuje, někdy to startuje i 8 vteřin, což je hodně dlouhá doba, mám u Vás udělané auto mercedes ML55AMG, a dříve jste mi udělal mercedes ML320i pak jsem ho prodal a tomu to dělá taky, nevíme co s tím... Máme k Vám přijet? jak dlouho to bude trvat? Děkuji J.T.
Prvně dejte benzin 100 oktan u OMW. Dnes 95 natural je špína. Tím se uvolní přilepené benzinové vstřikovače. Pokud pomůže dobře, pokud ne, tak přijeďte ale tohle určitě prvně a najeďte v benzinu min kolem 200 km,Nemusíte najednou, dejte benzin a pořád v benz, nepřepínat do lpg. Pak dejte vědět tel. Plynu zdar Čadek
 
Petr07:35 26.04.2013
Zdravím Vás, dnes přijedu na doladění systému. Mám přijet s prázdnou nádrží plynu, aby technik mohl změřit napětí na plováku a následně správně seřídit ukazatel stavu plynu nebo mám natankovat plyn a i přes to to vyladí? jde mně o to, aby měl k dispozici správné údaje pro seřízení .
Dobrý den, pokud možno s plnou nádrží nebo alespoň s půl nádrží plynu pokud se jedná o seřízení indikace stavu nádrže. S pozdravem Sobotka - technik
 
Radim H.20:54 25.04.2013
Dobrý den. Chtěl sem se zeptat,jestli příčinou horších startů může být i provoz na plyn,přestože se startuje výhradně na benzín. V servisu už tápou,diagnostika nic neukazuje. Vyzkoušeli svíčky,škrtící klapky a nic. Mám Megane 1,6,rok 2010,benzín beru OMW MaxxMotion 100. Děkuji za odpověď.
Dobrý den , jednoznačně.Špatná volbe řídící jednotky sekvenčního vstřikování, špatné nastavení atd. má za následek rozhazování parametrů benz.řídící jednotky . Čadek