Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Petr16:58 25.04.2013
Dobrý den, mám dotaz : mám týden namontován Lpg stag 4+ motor 1.6e. Najel jsem 300km a stav podle diod-zelených polí byl stále na maximum. Po přečtení zdejšího fora jsem to neřešil-po 1500km se to seřídí.Ale dnes jsem byl nemile překvapen-najednou se ozvalo pípání a přeplo se to na benzín. Přepnu na plyn a opět pípání a zpět benzín.-Stále indikován plný stav LPG- Na 35.5 litrů plynu najeto jen 300km. To je strašně málo.Navíc mě na to plynoměr vůbec neupozornil-žádná červená ledka se nerožla.Co s tím?a to jsem to auto nijak nehonil.A ve vyšších otáčkách to ztácí na výkonu...spotřeba cca 11.6 litrů na 100km + benzin na starty.Lze s tím něco udělat? dík za info.
Pokud zlobí, nečekejte na ujetí 3 000 km a přijďte dřív. Spotřeba se počítá až po seřízení. V nádrži máte nevyjetý plyn na odkalování, tam zbývá cca 4 litry, něco odjezdil mechanik když nastavoval, třeba 3 litry, pak vám nastavil vyšší spotřebu-snižuje se opět až při seřizování, to je proto aby Vám nezhasínal volnoběh atd. atd. Čadek
 
Kamil20:23 24.04.2013
Dobrý den, dovolil bych si polemizovat s panem technikem Sobotkou. Pokud já vím, tak italský plyn s vysokou pravděpodobností prodává Prontogas /rafinerie v Trecate/, německý zase Tomegas /Ingolstadt/. Toto jsou oficiální informace, jak je to ve skutečnosti těžko říct. Mám pouze informaci od majitele Tank Ono, která to v případě Tomegasu potvrzuje.Navíc pan Čadek se tu leta chlubí, že bere hlavně od Prontogasu, takže by o tom měl taky něco vědět, případně potvrdit či vyvrátit.
Já se nechlubím, ano občas od nich beru, pouze na jednu čerpačku..Co prodávají teď,nevím, ale testy si dělám, a nejsou tam problémy s čistotou.Cenu od nich mám o korunu na litru vyšší,ale beru, protože mi tam nechce konkurence jezdit,je to daleko. Ingolstadt je přes 3 roky zavřený,Tomegas už prodává úplně jiné plyny, i Tank Onu,toho vozí Tomegas taky. To co napsal můj technik platí. Německé plyny ani jiné se zde neprodávají už delší dobu. Prodává se z Kralupolu,Parama,OMW,Slovnaftu,Litevské rafinerie,Polské,Ukrajina,Rusko. Německé,Italské a Holandské plyny zde nejsou. A už na tohle tema nikomu dál odpovídat nebudu, už jsem to tady psal tolikrát,že si to každý rozumný člověk může najít . Čadek
 
Tomáš11:36 24.04.2013
Dobrý den. Jak je známo, tak české plyny na tom jsou dost špatně, přičemž italské perfektní. Napadá mě otázka, není potom možné brát plyn (na Vaši benzínku) od italského dodavatele? Vyšlo by to příliš draho, případně dělá to vůbec nějaká benzina v ČR? Děkuji.
Dobrý den, italský ani německý plyn nikdo do ČR nedováží. Kdyby jsme si ho dovážely na naše čerpací stanice samy, bylo by levnější jezdit na benzín protože by to byl nejdražší plyn v republice. S pozdravem Sobotka - technik
 
sindlar17:30 23.04.2013
Dobrý den, mám toyotu corollu 1.4 lxi z roku 1996, chtěl bych vědět, zda by na ni náhodou nešlo lpg co se montuje na felicie, tuším že ne, ale přesto prosím o radu, předem Vám děkuji, S pozdravem Šindlar
Dobrý den, je to jako každé jiné auto, potřebujeme vidět typ sání, elektroniku,rezervu a do detailu Vám uděláme nabídku. Ale skutečně vidět. Proč?Třeba Renault Laguny v roce 96 o obsahu 1,6 měli asi 50 verzí. A pak to samé s obsahem 1,8 a 2,0i. A Toyota dělala těch verzí myslím, ještě víc. Možná tam něco vymyslíme. Čadek
 
Honza11:15 23.04.2013
Dobry den,dekuji vam za nazor a informaci,mozna bych se jeste zeptal,necham si tedy nastavit pristrik do nizsich otacek,je tedy z vaseho pohledu vhodne aby dochazelo k pristriku pri jizde stale a nebo opravdu staci aby treba obcas pri predjizdeni nebo pri akceleraci k nemu dochazelo?Pokud by pristrikaval benzin stale je jeho spotreba take 3/97 procent nebo je to udaj jen pri obcasnem pristriku a studenem startu? A jeste posledni otazka,zvysuje se mnozstvi pristrikavaneho benzinu se zvysujicimi se otackami nebo zatezi motoru a nebo je mnozstvi konstantni? Jeste jednou dekuji za info.
Občas, spotřebu musíte vypozorovat sám. Přístřik se většinou zapíná při čase dávkování nad 10 milisekund. Pak přistříkává konstantí dávku benzinu po dobu 2 milisekund. Čadek
 
Honza22:30 22.04.2013
Dobry den,mam Thalii 1.4 16V se zarizenim BRC Seq24 s VSR.VSR je aktivovane od 4000 ot/min.Priznam se ze techto otacek moc casto nevyuzivam,je to rychlost 130kmh,jezdim spise pomaleji.Pokud tedy nedosahuji techto otacek mam za to tedy, ze motor vlastne zadnou ochranu pristriku nema? Nebylo by tedy vhodne upravit VSR vs ot/min a nebo k pripadnemu zaklepavani ventilu dochazi az ve zvysenych otackach nad 4000 a v nizsich ne? Diky za info.
Dobrý den, udeřil jste. Hřebík na hlavičku. Vysoké otáčky = vysoké teploty = zaklepávání ventilů. Pokud nejezdíte ve vysoobrátkovém režimu, nebo jen málokdy, může se VSR zapnout podstatně v nižších otáčkách, třeba 3600/min. Zrovna u Vašeho vozidla, bych toto doporučil. Možná ještě o něco níž. Je to individuální, nějaká norma na to není. Plynařovi zdar. Čadek
 
Petr21:10 22.04.2013
Dobrý den, prosím Vás jaké používáte vstřiky pro systém stag 4+ u motorů do 90 Kw? Myslím typ-značku - výrobce? Jakou mají zhruba životnost? Dík za informaci .
Dobrý den, Valtek 30, ital. Mezi 15 - 150 000 km. Opakuji se x krát, ale stále to uvádím. Pouze čisté plyny.V itálii najedou bez problémů tyhle lišty 150 tis.V Holandsku taky, jen u nás je džungle a ten kdo má hlídat kvalitu, nedělá nic.Špičkové vstřikovače Landi Renzo,Brc,Prins,Viale - ten je na kapalné plyny najedou ve svých zemích 200 000 bez jakéhokoliv zásahu. Dejte je na naše špinavé plyny a nedoplatíte se za opravy. Tam výměna na 4 válci může být 10 - 20 000 Kč. Proto děláme Valteky 30,Lovato a další lišty, kde repase celého 4válce/lišty/ se vejde do 1800 Kč. Čadek
 
Dvořák21:06 22.04.2013
Dobrý den .Jen informativní otázka.Už jsem hodněkrát slyšel, že prolíná reduktor .Můžete mě říct jakou má životnost?Sleduji zde, že to zlobí i v zaruční době což se mě zdá opravdu brzo :-( Dá se nějak jeho životnost ovlivnit ??Děkuji
Dobrý den, pokud prolíná , je to vždy chybou reduktoru, většinou výrobní chybou. Když výrobce udělá boky z plastu a tělo z kovu, tak to ani jinak nemůže dopadnout, protože teplotní roztažnost obou materiálů je někde úplně na jiných číslech. Nebo když výrobce chce po montážnících aby po ujetí cca 1500 km dotahovali na reduktoru všechny spoje,šrouby atd. Proto nedělám značky co jsem dělal dříve a montuji reduktory pouze italských firem . To platí i pro ostatní věci k montážím. Čadek
 
Honza16:34 22.04.2013
Dobry den. Premyšlim o namontování LPG do svého vozu ale premýšlím který LPG vybrat jaké máte zkušenosti s LPG Lovato a LandiRenzo... Popřípadně jak se od sebe liší. Díky za odpoved
Dobrý den, pane to je na hodinovou přednášku. Minimálně. To se zde nedá. Landi koupilo i Lovato a dalo si do Lovat své vlastní elektroniky i programy. Takže kvalita stejná, cena různá. Detaily u nás. čadek
 
Lucas07:24 22.04.2013
Dobry den. Chci se zeptat jak dlouho tva prestavba vozu .. popripadne jaky typ plynu doporucujete do Renault Megane 2005
Jeden den od 7 do 15 00, Lovato, italské. S přístřikem benzinu. Čadek
 
Pavel20:13 21.04.2013
Dobrý den, Já toho Tourana ještě nemám,koupil bych ho jen jestli jde přestavět.
Jde určitě, nádrž skutečně nevíme, zkuste jinde. Čadek
 
Pavel19:13 21.04.2013
Dobrý den,prosím o radu,kde zjistím,jestli lze přestavět 7 mi místného VW Touran.Třetí řada sedadel se skládá do kufru,není tam rezerva.Nešla by dát nádrž pod auto? Děkuji
Dobrý den, u nás v pracovní době, zadkaři prověří nádrže a uděláme Vám nabídku. Nebo u každého jiného plynaře. Čadek
 
Martin Šimek17:49 21.04.2013
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli má ještě smysl montovat LPG do Forda Mondeo 2,5 V6 r.v.2002 když má najeto cca 320tkm? Motor je ve výborném stavu a nejdou na něm ty kilometry vůbec poznat. Ještě by mě zajímalo kolik by zástavba stála a jaká maximální toroidní nádrž by se dala použít? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, děláme lpg montáže do aut, která mají i daleko více km, než Váš Ford. Torodiní nádrž cca 53 - 58 litrů, cena sekvent 6ti válc. = 30 000 Kč. Čadek
 
Kuba20:40 20.04.2013
Ja se musim obsluhy na cerpacce zastat,jezdim pouze tam,pokud je to mozne.Jsou tam dva panove ani s jednim jsem nemel nikdy problem,jsou prijemni,da se s nimi popovidat.Jestli nekdo resi,ze se zaokrouhluje nahoru,tak je fakt magor.Kolik vas to muze stat navic?Maximalne 50h,to je fakt smesne.Ja osobne vdy zaokrouhluju na 10 korun,protoze sem spokojeny. ---------------------------------------------- Mam plyn od vas pane Cadek,necele dva roky a spokojenost. Ted sem mel podar unik chladici kapalyny.V servise zjistili ze se chladici kapalina dostava do vyfuku a tam se odparuje,auto po studenem startu desne smrdi.Pry prolina reduktor,ale nechtely se do toho poustet,protoze nejsou plynari,navic mi tece chladici kapalina z "T" napojeni hadic,to je videt pouhym okem,zkousel sem dotahovat ale nepomohlo,chtelo by to vymenu.Na co vse se vztahuje dozivotni zaruka,kterou davate?Kdy se muzu zastavit na opravu?Je nutne se objednat?Jedna se o auto BMW E36 cabrio.Diky, s pozdravem Matějka.
Na spotřební materiál se záruka nevztahuje, filtry,membrány, vnitřky vstřikovacích lišt atd. . Pokud je to do dvou let, opravíme i tu vodu zdarma. Čadek
 
Pavel13:03 20.04.2013
Dobrý den, nikde nemůži najít,jestli se musí měnit nádrže CNG u originální montáže z výroby.Děkuji za info.
Dobrý den, musí, je to stejné jako s dodatečnou vestavbou. U LPG 10 let, u CNG 15 let. Čadek
 
jan vancura12:25 20.04.2013
Levný plyn nízký tlak. Jak to souvisí? Máte to stejné ve Znojmě jako v Brně.
Nechápu, plyn máme levný, tlaky kolem 10 atm. Co chcete víc? Čadek
 
Ladislav21:24 19.04.2013
Dobry den, chci se zeptat kolik by stala prestavba na lpg u Seat Arosa 1.0, 37 KW, rok 2002. Popripade s jakou velikosti nadrze.
Dobrý den, podle elektroniky co máte v autě, dalo by se buď 20 nebo 22 000 Kč,včetně přimazávání, to je v ceně. Nádrž taky můžu doplnit až z databáze, tu mám v práci, takže pondělí ráno dopíši. Čadek
 
Dvořák16:10 19.04.2013
Dobrý den .Včera jsem tankoval u vás ve Znojmě a bylo na slunku kolem 25 st a nebyl jsem u vás schopen natankovat plnou nádrž jako vždy.Čerpadlo už netlačilo dále a zastavilo se!Zdálo se mě že je to nějak málo litrů a i diodový měřák mě neukázal že je plná jáko vždy do té doby.Nevíte čím to může být? Doufám že ne teplem,protože pak si nedokážu představit jak budu tankovat v létě až bude přes 30 st.. Do teďka se mě to nestalo ! Plynařům zdar
Nevím, překontroluji, včera jsme měnily tlaky na čerpadle v Brně, tlačí litr cca 2 vteřiny, dnes Hodonín , podobné, 3 vteřiny litr.Znojmo prověřím. Čadek
 
jirka21:49 18.04.2013
Mám Subaru Forester 2.0 l s LPG BRC s přimazáváním a rozdělovačem, nyní mi přidali přístřik od 1800 otáček, protože jen mazání prý nestačí.Ale i při vyšších otáčkách nepozoruji zvláštní úbytek benzínu. Dále, kolik kapek mazání za minutu se má nastavovat? Děkuji
Ten úbytek benzinu je z praxe kolem 1 - 2%, to není přímovstřikové auto, tam to může být i 30% benzinu. Kapání přímazem oleje je podle kW, 5 - 8 kapek/minutu.Prosím Čadek
 
Pavel07:43 18.04.2013
Dobrý den, ještě k tomu Touranu.Na internetu jsem vyčetl,že tam není rezerva z důvodu sklopení třetí řady sedaček do kufru.To se tam tedy vleze jen nějaký malý toroid?Kolik litrů? Auto jsem ještě nekoupil,ale pokud nepůjde přestavět,tak ho ani kupovat nebudu. Děkuji
Dobrý den, bohužel nevím jestli jsme dělaly nebo nedělaly sedmimístnou verzi. Proto Vám nemůžu zaručit že auto půjde přestavět z toroidní nádrží. S pozdravem Sobotka