Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Kuba00:37 11.04.2013
Dobrý den, měl bych zájem o přestavbu na lpg u vozu Hyundai Santa fe 2,4 107 kw 4x4- zajímají mě vaše postřehy a zkušenosti s tímhle modelem a další informace děkuj dobudoucna domluva jistá děkuji
Dobrý den, bez problémů, spodní toroid místo rezervy, velikost cca 50 - 70 litrů. Předek sekvent podle roku výroby. Čadek
 
David14:33 10.04.2013
Dobrý den, chci se pane Sobotko zeptat z jakého důvodu se motory s přímým vstřikem přestavuji pouze do 100 tis. najatých km? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, kvůli opotřebení motoru. Při vývoji kitu LPG na motor FSi se testuje program na novém autě a při montáži LPG do vozu FSi se musí dodržet přesné umístění komponentů a montážní firma plynové zařízení neladí pouze používá již předem nachystaný SW od výrobce zařízení. Takže opotřebený motor se těžko doladí na plynové nastavení nového motoru. Ale program v novém autě se postupně dolaďuje podle opoptřebení . Mohou se montovat i motory s více km ale ty už nedokáží doladit najednou opotřebovaný motor. . S pozdravem Sobotka - technik
 
Karel12:00 10.04.2013
zdravim, jaka je aktualni cena pro Brno pro ty, kteri nemaji vasi slevovou kartu? diky
Aktuální cena 17,50Kč. S pozdravem Sobotka - technik
 
Radek11:47 10.04.2013
Dobrý den,začal jsem hodně uvažovat o montáži LPG,již jsem se zde od Vás dozvěděl cenu,systém apod,ale ještě jednu otázku.Je fáma,že auta od ccca 100tis km se nedoporučují na přestavbu?Mám Ford S-Max 2,5T V5,a i když nejezdím F1 tak spotřeba kolem 10l mě začíná štvát,ale mám právě nájezd kolem těch 100tkm(pokud jsem nepořídil stočenku) a mám obavu aby to nebyla zbytečná investice .Díky radek
Dobrý den, na Váš motor 100.000km nic není a dá se bez problémů přestavět. Ale Ford S-Max 2,5 Turbo lze přestavět jen s VÁLCOVOU nádrží do kufru z důvodu absence rezervního kola nebo prostoru pro rezervní kolo. PS: Do 100.000km se přestavují jen FSi, TSi a GDi motory s přímím vstřikem paliva do válců. Klasické motory se přestavují i v 500.000km (samozřejmě záleží na typu a kondici motoru). S pozdravem Sobotka - technik
 
Karel11:44 10.04.2013
Ještě jednou se ozývám,dotaz z 9.41 hod,mám najeto zatím 460 km na plyn.Seřízení je tedy nutné kdy?
Tak ještě alespoň 1.000 km a pak k nám na kontrolu a seřízení. S pozdravem Sobotka -technik
 
Jarda10:42 10.04.2013
Dobrý den. Mám cca měsíc po kontrole+výměna svíček (najeto 30 0000) a zdá se mi že je auto na plyn o něco těžkopádnější/línější než dřív. Navíc jsem si všiml, že když jedu po dálnici cca 130km/h tak auto začne pomalu ubírat výkon (brzdit) ikdyž nohu držím pořát stejně na plynu. Po pustění plynu a znovu sešlápnutí auto znovu nabere výkon a začne zrychlovat. Nevíte čím by to mohlo být? Dále bych se chtěl zeptat zdali ujeté kilometry cca 500Km na 42l u Ford Focus 1.6 (r.v.1999) je v optimální hodnotě?
Dobrý den, předpokládám že máte najeto 30.000km ne 300.000km. Asi by to chtělo nějakou kontrolu seřízení, filtru, průtoku plynu. S pozdravem Sobotka - technik
 
Karel09:41 10.04.2013
Dobrý den pane Čadek, má na Vás dva dotazy.Neplánujete výstavbu tankovací stanice v regionu Svitavska?Dále se chci jen zeptat,zda nájezd 450 km na 43 l plynu ve vozu Ford Cmax 1,8 i odpovídá cca nějakým parametrům.K tomu cca na tento nájez benzín cca 7 l.Systém Lovato montováno u Vás.Děkuji za informace.Jedná se o první vyjetou nádrž plynu.
Dobrý den, výstavbu ČS prozatím neplánujeme. Neuvádíte kolik máte po montáži najeto km ale Vaše plynová sestava chce určitě ještě jednou seřídit s ohledem na spotřebu. S pozdravem Sobotka - technik
 
MILOŠ22:07 09.04.2013
Dobrý den. Mám od Vás provedenou montáž LPG na Octavii 1.6, 75KW a je již po prvním seřízení po 2-3.000 km. Svítila a svítí mi diagnostika motoru. Vašim technikem mi sděleno že se jedná o poruchu na kompresoru sekund. vzduchu. V autorizovanén servisu mi řekli, že lambdy jsou seřízené pro benzin a tudíž že i po vymazání chyby se mi znovu rozsvítí, což se stalo. Při jízdě na benzin zhasne. Lze nějak seřídit LPG nebo existuje nějaké řešení, myslím legální,aby se toto neopakovalo nebo je to neřešitelné. Mám sekvenční vstřikování systém Omegas
Dobrý den, pokud máte systém omegas nemáte lpg od nás neboť se tímto systémem nezabýváme. Pokud máte jiný od nás přijeďte zkusíme diagnostikovat vůz znovu případně najít řešení. Jen pro informaci kompresor sekundárního vzduchu je velice častá závada motoru 1,6 75kw a nemá nic společného s lambda sondami, proto nechápu z jakého důvodu kontrolovaly lambda sondy. S pozdravem Sobotka - technik
 
radim13:55 09.04.2013
Dobry den mam dotaz pri zapnuti zapalovani naskoči čerpadlo a jak vypne tak vypne aji přepinač lpg nemužu tudiš udělat nouzovi start na lpg mam sekvenčni děkuji
Dobrý den, ano přepínač na lpg se napojuje na stejný proud jako je čerpadlo paliva. Nebudu zde popisovat jak se dělá nouzový start na plyn (jde nastartovat i v tomto případě) ale upozorňuji že u 90% sekvenčního zařízení je pouze 5 nouzových startů a poté dojde na zablokování ŘJ. Ovšem nepíšete jaký typ sekvenčního zařízení máte a obecně se zbytečný nouzový start nedoporučuje pokud auto startuje na benzín. S pozdravem Sobotka - technik
 
Petr23:50 08.04.2013
Dobrý den, ještě k tomu transitu.Můžete mi prosím napsat jaká by měla být cca spotřeba při normální jizdě do 90km/h s prázdným autem?Děkuji
Dobrý den, je mnoho faktorů které to ovlivňují : je tam podtlakový systém, škrtící šroub, lambda systém, kolik auto žere na benzín. S pozdravem Sobotka - technik
 
Jan Novák17:03 08.04.2013
Dobrý den pane Čadek příp. Sobotka, mám Subaru Legacy, r.v. 1997, 85kW, motor EJ 20, LPG Lovtec. Na roční revizi mi doporučili výměnu svíček a ochotně mi je vyměnili. Od té doby se na LPG nedá normálně jezdit, na LPG je motor líný, občas to zničeho nic při půl plynu cukne, šílená prodleva při zahřátém motoru při přepnutí z benzínu na plyn apod.. Najeto cca 1000km a vyjádření servisu vždy stejné, že si to sedne, jako že svíčky. Měl jsem tam NGK a dali mi tam svíčky Bosh. Netušíte jaký typ svíček od NGK tam patří. V servisu NGK nedávají a nejsou ochotni mi zjistit typ, který jsem tam měl (škoda, že staré vyhodili). Případně co tam mám dát, ať je vše jak před revizí. Servis z bezpečnostních důvodu neuvedu, neboť je tady široko daleko jedinný a netuším zda vaše fórum nesjíždí. Děkuji za odpověď. Novák
Dobrý den,www.elitecat.cz,auto,rok,kw,zapalování,svíčky - jedna cesta. www.autokelly.cz,náhradní díly,auto,typ,rok,kw,zapoalování svíčky,to je druhá varianta. Třetí www.brisk.cz,zapalovací svíčky,typ ............ To máte tři přístupové informace, kde se všude na Vaše svíčky dostanete. Pokud to neumíte, zavolejte v ruce s velkým TP, já Vám to v pracovní době 7 - 15 najdu. Důležité jsou vzdálenosti jiskřišť a jak to vypadá, dali Vám tam úplně jiné svíčky. Plynu zdar. Čadek Ještě jedna věc - sednou si membrány v reduktoru,pístky v lištách ale nikdy ne svíčky. Ty jsou buď funkční okamžitě, nebo vůbec nikdy.
 
Franta Musil12:17 08.04.2013
Ptal jsem se jsetli mi zařídíte i celé STK. Děkuji
Dobrý den, STK ne. S pozdravem Sobotka - technik
 
Franta Musil11:34 08.04.2013
Dobrý den, na kolik u Vás vysjou LPG emise ? zařídíte mi i celé STK ? Děkuji. Franta Musil
Dobrý den, emise benzín + LPG 720,- + 300,- revize pokud nemáte. S pozdravem Sobotka - technik
 
Petr21:42 07.04.2013
Dobrý den ,mám tranzita rv. 1995 (nízký,krátký)mám v něm motor ze sierry 2.0i DOHC 88kw.Spotřeba na lpg je cca 18litrů.Lpg je podtlak BRC.Původní majitel mi tvrdí že neměl nikdy větší spotřebu než 12 litrů.Dá se s tim něco dělat nebo je to normální?Pomohlo by mi sekvenční vstřikování? Je to čtyřbodová stříkačka s jednou lambda sondou.Děkuji Říha
Dobrý den, tam je více věcí ovlivňujících spotřebu. Hlavně asi špatný reduktor, filtr, seřízení atd. Čadek
 
Pavel20:54 07.04.2013
dobrý den, uvažuji o koupi vozu VW Touran 1.6 FSI,kod motoru BAG,které bych chtěl přestavět na LPG.Je to u tohodle motoru vůbec možné?Nebudou se přehřívat vstřiky?Nebo přestavbu u tohodle motoru nedoporučujete.Jestli by to bylo možné,prosím o cenu.Jde mi o bezproblémový provoz.Děkuji za názor.
Dobrý den, je to možné, podívejte se na www.autolpg.cz, vlveo motory FSi,TSi, GDi , pak seznam vozidel od Landi Reno a dole je Vaše vozidlo. Takže to jde, cena je v ceníku 38 990 Kč . Montáž 2 - 3 dny. Čadek
 
Navrátil Lukáš12:23 06.04.2013
Dobrý den pane Čadek, mám již delší dobu Fiestu r.2004 1,2 55kw typ motoru JH1 FUJA1 5BEBKB.Chci vás porosit kolik by stála přestavba na LPG nádrž asi nejspis toroidní aby mi moc nezabirala z kufru. Je potřeba přímaz? Dekuji za informaci
Dobrý den, na první straně máte Stagy s přímazem, 20 nebo 22 000. Jeden z nich určitě i s tím přímazem ,ten je už v ceně. A který typ by měli říct naši mistři,až se podívají na Vaši elektroniku. Toroid je samozřejmostí, dnes to bere 99% zákazníků, ten je také již v ceně.Budoucímu plynaři zdar. Čadek
 
Petr07:53 06.04.2013
Dobrý den pane Čadek! Již jednou jste mi montovali LPG do Ibizy a velká spokojenost. Kvůli km a prostoru šla pak již z domu. Mám ale problém. Cca v červenci budu kupovat nový automobil (nový pro mne, ale ojetý) pro rodinu. Čili velké rodinné auto. V úvahu připadají Ford MONDEO combi, Škoda Octavia combi, Dacia Lodgy a další podobná auta minimálně kombi či MPV s motorem, který ty auta dokáže alespoň trochu rozhýbat (počítám kolem 100kW a více). V každém případě půjde o atmosférický benzín, bez turba atd... (žádné TSi, TFSi atd....) kvůli spolehlivosti a "nenáročnosti údržby. Moje otázka zní - jaké auto z pohledu montovatelnosti, funkčnosti a výdrže motoru po přestavbě na LPG by jste mi doporučil a naopak kterému bych se měl vyvarovat? Bude to jeden z velkých kritérií, na který budu při nákupu koukat! Takzvaná "optimalizace výroby" řádí dnes všude a vím, že některé motory se s LPG prostě nesnesou a odcházejí, či jsou potom problémy a dodatečné výdaje. Myslím že tento dotaž pomůže i jiným při výběru rodinného vozu. Děkuji mnohokrát za odpověď! S pozdravem a díky Petr Kolník
Dobrý den, jako nemůžu zveřejnit čs,které prodávají brak, nemůžu ani s auty veřejně říct,co si o které značce myslím. Výborné hlavy motorů,tedy i provoz na lpg mají Oktávie.Ale namontovat to můžeme ke každé značce,co jste jmenoval, někde bych dal přístřik, někde přímaz, pro jistotu. Víc nesmím, osobně u nás ano. Čadek
 
Martin17:41 05.04.2013
Děkuji pane Čadek za info já už od vás mám feldu předělanou na LPG ale bohužel do mě blb napálil a auto se nedá opravit.Po telefonu jsem s váma mluvil že by se dalo něco použít do té fábie,říkal jste nádřž, plnička a asi reduktor.Nakonec jsem sehnal kupce na celé auto a za 10000 kč ho raději prodám a do fábie dám fšechno nové.Zatím dík moc určitě se ozvu a domluvíme se. S pzdravem Dudek
 
Martin15:39 05.04.2013
Omlouvám se, je to rok 2001
Nemáte se za co omlouvat. 19 990 Kč, . To je kompletní cena za vše i s DPH, nádrž místo rezervy, včetně Vap Saveru - to je přimazávání ventilových sedel. A pokud Vám namontujeme auto my, dáme Vám čipovou kartu na levnější plyny. Dnes měníme ceny na všech čs na cenu 15,99 za litr. Ráno to bude na všech stojanech. Konkurence prodává kolem 18,50. Mějte se príma a termín můžete domluvit telefonicky na čísle 608 728 884 , beru to stále i o víkendu. Čadek
 
Martin14:46 05.04.2013
Zdravím pane Čadek,koupil jse fabii 1,4mpi 44kw typ motoru AZE.Chci vás porosit kolik by stála přestavba na LPG nádrž toroidní?Zda je potřeba přímaz?Dík za info.
Ještě rok výroby