Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

PaulofWoCC17:08 04.04.2013
To nebyl žádný zoufalý montážník, říkám, že je to větší firma.
Já ty věci po nich nefotím, vím kdo to dělal. Čadek ( zoufalý montážník to bezpochyby byl v té firmě nikdo nevydrží déle jak půl roku a za tak krátkou dobu se nenaučí montovat LPG. Asi proto po nich každé druhé auto předěláváme a tu druhou polovinu náš spřátelený kolega na druhém konci Brna. S pozdravem Sobotka - technik )
 
Josef22:08 03.04.2013
Zdrávím Vás pane Čadek, děkuji za nabídku pro POLO-LOVATO s přístřikem.Zajímalo by mě jak často ten přístřik zapíná a o kolik se zvedne spotřeba benzínu. Děkuji za odpověď Nytra
Dobrý den, to je pro VW Polo, přístřik zapínáme jak je potřeba, to se dá měnit, obvykle nad 4 200 ot. Na studené starty a na přístřik cca 3 l benzinu na 97 l plynu. To je orientačně. Čadek
 
PaulofWoCC19:11 03.04.2013
Rád bych reagoval na "07:11 02.04.2013"...nemyslím si, že "profesionální přestavba=přestavba za 1den". Myslím si, že profesionální úprava není časová honička. Zrovna jedna nejmenovaná firma (která je vaší silnou konkurencí) "profesionálové v oboru" nebo jak se vlastně nazývají - přestavila Citroena...."PROFESIONÁLNĚ ZA 1 DEN"??? Přijde mi trochu ujetý (neprofesionální) položit bez upevnění hliníkovou jednotku na akumulátor v těsné blízkosti "+ pólu". S dovolením přikládám neadresovanou fotku... http://paul-wocc.wz.cz/profi-citroen.jpg
Nemysleli jsme závody, mysleli jsme, že k nám velkým jezdí zákazník z velké dálky,Slováci z Blavy 120km, Rakušáci,Liberec,Karlovi Vary. K Milanovi do Strakonic němci atd.Nemůžeme montovat tak, že řekneme zákazníkovi běž spát na jednu nebo dvě noci do hotelu. Proto máme specializované montéry, někteří pouze nádrže a jiní pouze motory. Proto taky běžně 4 válcová auta za 8 hodin. Velice málo 4 válců za dva dny, tak 1%.Když někdo dělá sám celé auto, nemůže mít podobné časy kdyby se rozkrájel, nebo to odflinkne. Ta řídící jednotka na baterce to je síla, to musel být hodně zoufalý montážník. Plnynu zdar a slušným plynařům taky. Čadek
 
Michal16:49 03.04.2013
Dobrý den kolik u Vás stojí emise na benzín a lpg?
Dobrý den 1 020,- Kč Čadek kdykoliv bez objednání.
 
Josef22:01 02.04.2013
Zdravím Vás pane Čadek, s Felicii jsme na LPG najezdili 250 000 km bez problému. Koupili jsme si nový W Polo r. výroby 2012 motor typ - CGG, 1,4 - 63 kw, a můj dotaz na Vás, jaký typ LPG byste doporučil a zda je nutná ochrana ventilu VSE. Nádrž místo rezervy. Cena přestavby. Děkuji Vám za odpověď. Nytra J.
Dobrý den, dal bych Lovato s přístřikem benzinu. Pak se nedává přimazávání. 23 990 Kč, cena komplet s daní. Čadek
 
P. Janiš17:18 02.04.2013
Re: Dobrý den, ještě bych měl na Vás ne zcela korektní dotaz. Kde kolem Vsetína +-50km lze nechat provést přestavbu tak, aby byla provedena kvalitně včetně pozáručního servisu, tak jako by jste ji prováděli vy. Do Brna to mám cca 150km a k vůli seřízení apod. je to docela z ruky. Pokud nebudete na tento dotaz reagovat, chápu to. Janiš P.
Dobrý den, šel bych do Fryštáku, dělají Prinse ale skutečně dobře, jestli dokážete brát čisté plyny, nebudete mít problém Čadek
 
Martin Palát17:17 02.04.2013
Dobrý den, koupil jsem si Toyotu Avensis 2003 2,0 vvti, dal jsem ji do servisu na přestavbu na LPG. Druhý den mi volali že přestavba není možná k vůli přímému vstřiku paliva a že mi to nikde v republice neudělají. Je to pravda? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano, je tam přímý vstřik do válců a ital na to neudělal programy, dělá je pouze na auta, kterých se prodává hodně, aby se mu tyto testy a výroba programů vyplatily. Čadek
 
Petr N.10:08 02.04.2013
Koupil jsem novou š. fabii 1,4MPi (2013) s tím že bych to chtel predelat na lpg. Jakej typ Lovata montujete do tohoto auta? Dala by se tam dát i vetší nádrž jak je místo pro rezervu? mám tam dvojitý dno, a kdyby prumer nadrže zústal a šla by tam nejaká vyšší nádrž byl bych velice rád. Dekuji
Lovato Easy Fast Smart, 600/220 je běžná , v ceně podle ceníku, dá se dát 600/250/ 53 litrů + 400, nebo 600/270 ta má 59 litrů + 700 Kč. Pokud budete chtít jeden z těchto atypů, chci já zálohu - 1 000 Kč. Druhý den můžeme montovat budu ji zde mít. Čadek
 
Jirka II07:11 02.04.2013
vy sice děláte auto .........
Prosíme konkurenční firmy a jim podobné aby si založily vlastní fórum a neobtěžovaly nás,naše zákazníky a naše spřátelené servisy, ale oni moc dobře vědí proč to neudělají. Co možná nevědí je,že po nich každé druhé auto předěláváme a že dělají školácké chyby. Podívejte se na špičkové servisy v oboru a uvidíte samy viz. AGC Strakonice, Fedor Auto Prostějov, naše maličkost a všichni děláme čtyřválcová vozidla za jeden jediný den. S pozdravem Sobotka - technik
 
Ondra22:14 01.04.2013
Dobry den Mam montáž LPG Elpigas OBD mám pocit že jsme pořad v servisu se vstřikovači seřizování čištění opravy pořád nějake starosti pročítám Lovato vydrží poctatně déle dají se použít aj u mně. mam fokus 1.6 16V 2005
Dobrý den, vstřikovače lovato se dají na Váš systém napasovat. Cena cca 3.200,- - 3.500,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
P. Janiš21:08 01.04.2013
Dobrý večer, nehodláte poskytovat Váš LPG i někde ve Zl. kraji? Chci si u Vás nechal provést přestavbu a pak tankovat to co vy doporučíte a garantujete, neboť určite neprodáváte nic špatného, jinak by jste sami sobě přidělávali práce na sevisu (samozřejmě myslím tím záručním). Na zlínsku je to s LPG docela žalostné. Děkuji za info. Janiš
Dobrý den, kvalitu hlídáme velice moc. Taky ČOI nám měří vzorky každých 6 týdnů. Zatím pouze stávající čs a stavíme Brno II a Břeclav. Na Zlínsku zatím ne. Plynařům zdar. Čadek
 
David J.23:34 30.03.2013
Dobrý večer, kolik prosím stojí emise a revize na LPG?
Dobrý den 1 020,- Kč Čadek
 
Martin18:13 30.03.2013
Dobry den, mam jeste nejake otazky ohledne LPG v Lancia Phedra. Pri přepnuti na plyn bude palubni pocitac udavat hodnotu momentalni spotreby, nebo prumerne(predpokladam že udaj o dojezdu bude udavat podle stavu hladiny benzinu v nadrzi) a bude mozne jezdit se zapnutym tempomatem?
Dobrý den, okamžitá .spotřeba je u lpg na palubním počítači zkreslená, o kolik poznáte sám./cca o 10 %/ Tempomat je dál funkční jako v benzinu. Čadek
 
Radim09:53 30.03.2013
Dobrý den, Koupil jsem VW Golf 1,8 Variant (97). Zjistil jsem, že mám stržený závit na jednom výfukovém "parohu" a v servisu mi řekli, že bude nutná demontáž a zabroušení hlav. Rád bych se zeptal, zda tento úkon není rovněž nutný při instalaci LPG? Úkon v mém případě je "kosmetika" (projevuje se pouze několik okamžiků do zahřátí motoru nepříjemným zvukem) a je sám o sobě drahý. Rád bych jej proto spojil ještě s něčím smysluplnějším. O přestavbu na LPG jsem již uvažoval vzhledem k ne příliž úsporné motorizaci (hlavně město) V případě, že by se obě záležitosti daly příjemně propojit, jaký typ LPG sady se Vám jeví pro tento motor nejlepší. Díky
Dobrý den, nedá se propojit. Nechte si udělat kalkulaci a mi Vám ji uděláme taky, pak si to porovnejte. Spojit ne, na montáž lpg nedemontujeme ani hlavu, ani sací potrubí, máme úhlové vrtačky a další přípravky a sání navrtáváme na trysky bez demontáže. Proto taky děláme auto čtyřválcové na plyn pouze jeden den. Přivezte ukázat. Čadek
 
Pavel09:26 30.03.2013
Dobrý den, minulý týden jsem byl u Vás vícekrát s problémem kolísání volnoběhu a cukáním v nízkých otáčkách.Vy už jste se na mě dívali jako na blba,který neumí jezdit,protože podle diagnostiky vše v pořádku.Já přijedu domů,odstavím auto a ráno ejhle.Při jízdě do práce auto zase cuká a kolísá volnoběh.Dnes jsem přišel na zajímavou věc.Dělá to jen při prvním(studeném)přepnutí na plyn a trvá to i při zahřátém autě.Jakmile jsem vypnul motor a po chvíli nastartoval,auto jede bez problému a volnoběh drží.To podle mě vysvětluje,proč mechanici u Vás na nic nepřišli.Vždy si auto vzali zahřáté. Přeji Vám hezké i když zimní velikonoce a v úterý se uvidíme.
Dobrý den, přivezte to odpoledne a nechte nám to tam. Ráno dáme na čtečku a studené třeba ukáže proč se mu nechce. Taky od minulého týdne jsme teprve zjistili další spousty funkcí, které se nenastavují na každé auto, ale pouze tam kde jsou podobné problémy. Takže některou z nich použijeme a budeme mí lepší výsledky.Ital dodatečně udělal tento týden další programy a otevřel asi 20 dalších možností ladění. Čadek
 
Roman18:12 29.03.2013
Dobrý den, při přepnutí na LPG,které je nastaveno na 30 stupňů mě auto na volnoběh kolísá a při nízkých otáčkách cuká.Po prohřátí na 90 stupňů a desetiminutové jízdě je volnoběh v pořádku,ani auto necuká.Prosím o radu,čím to může být.Děkuji
Dobrý den, zakašlejte doktorovi do sluchátka a chtějte vědět co Vám je. Pouze udělat diagnostiku. Čadek
 
Pavel15:53 29.03.2013
Ještě k té liště se vstřiky valtek.Za těch 20000km jsem byl 3x na seřízení lišty,teď tedy výměna pístků.nevypovídá to o nečistých plynech?Vydrží lišta Lovtec víc?Nerad bych vyhodil 3000 za výměnu. Děkuji
Lišty Lovtec neděláme, Lovato ano, a některé už mají najeto víc jak 150 000 km bez oprav. Čadek
 
Martin14:58 29.03.2013
Když jsem s váma mluvil po tel tak jste mi říkal že pokuď to bude mít kovové sání tak že neco použijete,nadrž a plničku,tak proto se ptám.LPG je na montované vaši firmou 21.7.2011
Pokud bude kovové tak všechno použijeme. Fabia má plastové, proto tam dáváme pouze sekventy. Čadek
 
Martin14:29 29.03.2013
Ani nádrž se nedá použít?Dík za info
Nádrž, MTV a plnící přípojka ano, pak sekvent na předek, cca 16 000 Kč. Čadek
 
Josef14:16 29.03.2013
A byl bys te tak ochotný a poslal mi na meila přesné zapojení? Děkuji
Pane máme na to živnost, jestli to chcete zapojit od nás , přijeďte. Čadek