Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Martin14:58 29.03.2013
Když jsem s váma mluvil po tel tak jste mi říkal že pokuď to bude mít kovové sání tak že neco použijete,nadrž a plničku,tak proto se ptám.LPG je na montované vaši firmou 21.7.2011
Pokud bude kovové tak všechno použijeme. Fabia má plastové, proto tam dáváme pouze sekventy. Čadek
 
Martin14:29 29.03.2013
Ani nádrž se nedá použít?Dík za info
Nádrž, MTV a plnící přípojka ano, pak sekvent na předek, cca 16 000 Kč. Čadek
 
Josef14:16 29.03.2013
A byl bys te tak ochotný a poslal mi na meila přesné zapojení? Děkuji
Pane máme na to živnost, jestli to chcete zapojit od nás , přijeďte. Čadek
 
Josef13:48 29.03.2013
Zdravím Vás, chci se zeptat, mám formana r.v. 94 1.3BMM s plynem elpigaz a mezi reduktorem a vstřikováním mám ruční šroub na doštelování LPG. U tohoto systému když jedu na plyn tak stále běží čerpadlo v nádrži s benzínem. Nemáte nějaké elek. zapojení které by při provozu na plyn automaticky vypínalo benzínové čerpadlo? Děkuji Vám za odpověď
Ano, obyčejné rozpojovací relé. Plynu zdar Čadek
 
Martin12:59 29.03.2013
Zdravím vás pane Čadek,mluvil jsem s vám ohledně mé bourané felicie 1,3mpi že bych chtěl předělat lpg do peugeot 206,nakonec jsem se rozhodl že půjdu do fabie 1,4mpi r.v.2001 najeto 119000km chci se vás zeptat jako odborníka zda to má cenu předělat když to má už tolik najeto a zda to nemůže poškodit motor?Pak se chci zeptat kolik bych doplácel odhadem?Dodal bych nádrž,reduktor,připojku na tankování,řídící jednotku.Dál nevím co mám ještě demontovat.Děkuji za info a přeji vám hezké velikonoce.Dudek Marin
Tohle neuděláme, my dáváme do fábií jen sekvent. Krokový motorek atd tam neuděláme. Vám taky hezké velikonoce. Čadek
 
Jirka II12:58 29.03.2013
ano, to zalezi na preciznosti...kor kdyz rano auto privezete a odpoledne si ho odvezete... to presne mluvi o tom, jak je firma super.. pak jen staci prijet3x na serizeni a je hotovo.. ze.. a ted to klidne smazte.
Když auto montuje jeden člověk, předek i zadní část, tak klidně může dělat auto i tři dny. My děláme dva dny pouze 6 a 8mi válce. A seřizujeme na analyzátorech které jsou i pro emisní stanice. O tom se Vám ani nezdá , že, proč bych mazal. Čadek
 
robert7711:59 29.03.2013
Zdravím, jen trochu poopravím pana Sobotku, znám chlapíka, který má Fabii 1,2 47kW (známé hátépéčko) a aktuálně má najeto 255000 km, plyn montoval po 5000km - Tartarini. Bez problémů, příští rok v prosinci mu akorát končí platnost nádrže. Myslím, že hodně záleží na volbě systému a jeho opravdu precizním nastavení.
Dobrý den, neznám takovou fabii 1,2 která má tolik km, mám tady sbírku ventilů, vesměs většinou zde byl jen benzín, vše do 100 tis km. Čadek
 
Pavel09:47 29.03.2013
Dobrý den, mám lištu s pístky Valtek-systém Elpigas,která mi vydržela jen 20 000km,poté měněny pístky.Nešla by instalovat lišta se systému Lovtec?Těch 20000km se mi zdá hodně málo.Tankuji jen u Makra. Děkuji a plynu zdar
Dobrý den, šla by, cenově s prací i DPH 3 200 Kč. Čadek
 
Karel07:13 29.03.2013
Dobrý den pane Čadku, mám od Vás namontováno LPG přímo u Vás v Brně.Je možno jet v případě seštelování i do Nového města,nebo musím jet k Vám do Brna.Děkuji.
Jistě že můžete do Nového Města, a Měšťáci můžou klidně kdykoliv k nám, jak zákazník potřebuje.Plynu zdar Čadek
 
robert20:21 28.03.2013
Dobry den,mam dotaz,mam hondu crv r.v. 1999 lpg najeto cca 30000km je to i s přimazem ventilu.Přesto mam podpaleny ventil,kde se stala chyba?
Dobrý den, žádné přimazávání ani přístřik benzínu Vám 100% nezaručí že se to nemůže stát, ale po 30000km na plyn je chyba v opotřebení a stáří motoru, nebo ve vadě materiálu. Př. u motorů 1,2HTP se ventily zaklepou nebo popraskají po 92 - 97 000 km. A to pouze při provozu na benzín. S pozdravem Sobotka - technik
 
PaulofWoCC06:14 28.03.2013
Autoadaptabilita - může být jak nepřímá, tak přímá. Nepřímá využívá různých dopočtů nasnímaných z provozu na benzín a poté na LPG v těchto jízdních režimech doupravuje na bohatosti. Přímá autoadaptabilita používá on-line čtení korekcí z benzínové jednotky. A podle toho může v určitých jízdních režimech dolaďovat směs dle REÁLNÝCH hodnot. Napojení na EOBD nemusí být u všech vozů kompatibilní!!!
Dobrý den, souhlasíme. S pozdravem Sobotka - technik
 
Petr02:32 28.03.2013
Dobrý den,můžete prosím krátce vysvětlit rozdíl mezi autoadaptabilitou a čtením korekcí přímo z ŘJ.Děkuji
Dobrý den, PaulofWoCC Vám stihl odpovědět dříve než my. Nemáme co dodat. S pozdravem Sobotka - technik
 
Standa21:57 27.03.2013
Dobrý den,chci se zeptat, zda je potřeba ochrana ventilů(Flash Lube, nebo přívstřik) u Citroen Xsara 1.4i, 55KW, rok výroby 1998, typ motoru KFX. Děkuji Standa
Dobrý den, velice důrazně doporučujeme dát přímaz, Vap Saver a i s rozdělovačem Čadek
 
Karel20:42 27.03.2013
Dobrý den,chtěl bych se zeptat na přestavbu na lpg škoda octavia2 1.6 mpi 75kw r.v.2005.Zajímala by mně přibližná cenová kalkulace.Děkuji za odpověd
Dobrý den, systém STAG 300 IS 2 21.990,-, LOVATO 23.990,- nebo Landi Renzo 25.990,-. Nádrž místo rezervy 53L, přestavba trvá jeden den. S pozdravem Sobotka -technik
 
Radek12:14 27.03.2013
Dobrý den,chtěl jsem se zeptat zda máte zkušenosti s vozem Ford S-Max 2,5T Duratec,jaký systém by ste mi doporučil a jaká by byla cca cena.Děkuji za info radek
Dobrý den, doporučuji LOVATO 32.980,- + 1.000,- za turbo motor. Nádrž do Fordu S-MAX pouze válcová do kufru vzhledem k absenci rezervy nebo prostoru pro rezervu. S pozdravem Sobotka - technik
 
bob10:46 27.03.2013
Dobrý den. Kolik by stálo předělání plnícího hrdla z nárazníku k benzinovému. Děkuji.
Dobrý - cca do 1 000 Kč Čadek
 
Radek10:44 27.03.2013
Děkuji Vám za rychlou odpověď. Ještě jeden dotázek. Jaká je spolehlivost u systému stag? Je srovnatelný se systémem lovato? Děkuji Radek.
Stejná záruka na 2 roky, nemáme reklamace, Lovato má určitě lepší lišty, zatím jsme neměnili pístky a některé už mají najeto přes 150 000 km. Jinak obé dobré, Čadek
 
Radek10:05 27.03.2013
Zdravím, měl bych na Vás dotaz. Přemýšlím o montáži lpg. A chtěl bych vědět jaký je rozdíl mezi systémi elpigaz, stag a lovato. Co se týče technické stránky. Děkuji Radek
Dobrý den, systém STAG používá polskou elektroniku s italskými mechanickými komponenty, systém LOVATO je kompletně italský (elektronika i mechanické díly) s velkou vybaveností a komfortem ŘJ a se špičkovými vstřikovači lovato, systém ELPIGAZ jsme kvůli obchodním i technickým komplikacím přestali dělat. S pozdravem Sobotka - technik
 
A. Lang19:18 26.03.2013
Dobrý den, planuji montaz LPG do Kia Ceed 1,4 r.v. 2009. Jaký z vámi montovaných systemu byste mi doporucil. Jaky pouzivate system Lovato (Smart nebo OBD)? Je prestavba pro tento vuz vhodna vzhledem k pevne ventilove vuli. Dekuji predem za odpoved.
Dobrý den, doporučuji systém LOVATO nebo Landi Renzo EVO. Systém LOVATO který máme v ceníku je smart, LOVATO EOBD můžeme na objednávku přestavět také ale je o 4.500,-Kč dražší. Rozdíl je pouze smart má autoadaptabilitu EOBD čte korekce přímo z ŘJ. Lovato Smart funguje i v nejnovějších vozidlech i ve vašem. S pozdravem Sobotka - technik
 
Martin09:23 24.03.2013
Dobry den, koupil jsem Lanciu Phedra 2,0 16V r.v. 2003 a rad bych si nechal namontovat LPG. Mam nekolik otazek. Jaka nejvetsi toroidni nadrz misto rezerv se da namontovat, jaky system by ste doporucoval a potreba domazavani ventylu. Dekuji
Dobrý den, buď sekvent Stag 300 IS2, nebo Lovato,ceny jsou v ceníku. Velikost nádrže doplním až zítra,databázi mám jen v práci. Lovato umí přístřik benzinu, tam nemusí být přimazávání, ke Stagu se v tomto případě doporučuje, to je + 2 000 Kč. Čadek __ (Dobrý den, nádrž 45-55l venkovní. Když budu počítat LOVATO 23.990,- + 1.000,- venkovní nádrž + přimazávání 2.000,- pokud budete chtít.)