Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

P. Janiš21:08 01.04.2013
Dobrý večer, nehodláte poskytovat Váš LPG i někde ve Zl. kraji? Chci si u Vás nechal provést přestavbu a pak tankovat to co vy doporučíte a garantujete, neboť určite neprodáváte nic špatného, jinak by jste sami sobě přidělávali práce na sevisu (samozřejmě myslím tím záručním). Na zlínsku je to s LPG docela žalostné. Děkuji za info. Janiš
Dobrý den, kvalitu hlídáme velice moc. Taky ČOI nám měří vzorky každých 6 týdnů. Zatím pouze stávající čs a stavíme Brno II a Břeclav. Na Zlínsku zatím ne. Plynařům zdar. Čadek
 
David J.23:34 30.03.2013
Dobrý večer, kolik prosím stojí emise a revize na LPG?
Dobrý den 1 020,- Kč Čadek
 
Martin18:13 30.03.2013
Dobry den, mam jeste nejake otazky ohledne LPG v Lancia Phedra. Pri přepnuti na plyn bude palubni pocitac udavat hodnotu momentalni spotreby, nebo prumerne(predpokladam že udaj o dojezdu bude udavat podle stavu hladiny benzinu v nadrzi) a bude mozne jezdit se zapnutym tempomatem?
Dobrý den, okamžitá .spotřeba je u lpg na palubním počítači zkreslená, o kolik poznáte sám./cca o 10 %/ Tempomat je dál funkční jako v benzinu. Čadek
 
Radim09:53 30.03.2013
Dobrý den, Koupil jsem VW Golf 1,8 Variant (97). Zjistil jsem, že mám stržený závit na jednom výfukovém "parohu" a v servisu mi řekli, že bude nutná demontáž a zabroušení hlav. Rád bych se zeptal, zda tento úkon není rovněž nutný při instalaci LPG? Úkon v mém případě je "kosmetika" (projevuje se pouze několik okamžiků do zahřátí motoru nepříjemným zvukem) a je sám o sobě drahý. Rád bych jej proto spojil ještě s něčím smysluplnějším. O přestavbu na LPG jsem již uvažoval vzhledem k ne příliž úsporné motorizaci (hlavně město) V případě, že by se obě záležitosti daly příjemně propojit, jaký typ LPG sady se Vám jeví pro tento motor nejlepší. Díky
Dobrý den, nedá se propojit. Nechte si udělat kalkulaci a mi Vám ji uděláme taky, pak si to porovnejte. Spojit ne, na montáž lpg nedemontujeme ani hlavu, ani sací potrubí, máme úhlové vrtačky a další přípravky a sání navrtáváme na trysky bez demontáže. Proto taky děláme auto čtyřválcové na plyn pouze jeden den. Přivezte ukázat. Čadek
 
Pavel09:26 30.03.2013
Dobrý den, minulý týden jsem byl u Vás vícekrát s problémem kolísání volnoběhu a cukáním v nízkých otáčkách.Vy už jste se na mě dívali jako na blba,který neumí jezdit,protože podle diagnostiky vše v pořádku.Já přijedu domů,odstavím auto a ráno ejhle.Při jízdě do práce auto zase cuká a kolísá volnoběh.Dnes jsem přišel na zajímavou věc.Dělá to jen při prvním(studeném)přepnutí na plyn a trvá to i při zahřátém autě.Jakmile jsem vypnul motor a po chvíli nastartoval,auto jede bez problému a volnoběh drží.To podle mě vysvětluje,proč mechanici u Vás na nic nepřišli.Vždy si auto vzali zahřáté. Přeji Vám hezké i když zimní velikonoce a v úterý se uvidíme.
Dobrý den, přivezte to odpoledne a nechte nám to tam. Ráno dáme na čtečku a studené třeba ukáže proč se mu nechce. Taky od minulého týdne jsme teprve zjistili další spousty funkcí, které se nenastavují na každé auto, ale pouze tam kde jsou podobné problémy. Takže některou z nich použijeme a budeme mí lepší výsledky.Ital dodatečně udělal tento týden další programy a otevřel asi 20 dalších možností ladění. Čadek
 
Roman18:12 29.03.2013
Dobrý den, při přepnutí na LPG,které je nastaveno na 30 stupňů mě auto na volnoběh kolísá a při nízkých otáčkách cuká.Po prohřátí na 90 stupňů a desetiminutové jízdě je volnoběh v pořádku,ani auto necuká.Prosím o radu,čím to může být.Děkuji
Dobrý den, zakašlejte doktorovi do sluchátka a chtějte vědět co Vám je. Pouze udělat diagnostiku. Čadek
 
Pavel15:53 29.03.2013
Ještě k té liště se vstřiky valtek.Za těch 20000km jsem byl 3x na seřízení lišty,teď tedy výměna pístků.nevypovídá to o nečistých plynech?Vydrží lišta Lovtec víc?Nerad bych vyhodil 3000 za výměnu. Děkuji
Lišty Lovtec neděláme, Lovato ano, a některé už mají najeto víc jak 150 000 km bez oprav. Čadek
 
Martin14:58 29.03.2013
Když jsem s váma mluvil po tel tak jste mi říkal že pokuď to bude mít kovové sání tak že neco použijete,nadrž a plničku,tak proto se ptám.LPG je na montované vaši firmou 21.7.2011
Pokud bude kovové tak všechno použijeme. Fabia má plastové, proto tam dáváme pouze sekventy. Čadek
 
Martin14:29 29.03.2013
Ani nádrž se nedá použít?Dík za info
Nádrž, MTV a plnící přípojka ano, pak sekvent na předek, cca 16 000 Kč. Čadek
 
Josef14:16 29.03.2013
A byl bys te tak ochotný a poslal mi na meila přesné zapojení? Děkuji
Pane máme na to živnost, jestli to chcete zapojit od nás , přijeďte. Čadek
 
Josef13:48 29.03.2013
Zdravím Vás, chci se zeptat, mám formana r.v. 94 1.3BMM s plynem elpigaz a mezi reduktorem a vstřikováním mám ruční šroub na doštelování LPG. U tohoto systému když jedu na plyn tak stále běží čerpadlo v nádrži s benzínem. Nemáte nějaké elek. zapojení které by při provozu na plyn automaticky vypínalo benzínové čerpadlo? Děkuji Vám za odpověď
Ano, obyčejné rozpojovací relé. Plynu zdar Čadek
 
Martin12:59 29.03.2013
Zdravím vás pane Čadek,mluvil jsem s vám ohledně mé bourané felicie 1,3mpi že bych chtěl předělat lpg do peugeot 206,nakonec jsem se rozhodl že půjdu do fabie 1,4mpi r.v.2001 najeto 119000km chci se vás zeptat jako odborníka zda to má cenu předělat když to má už tolik najeto a zda to nemůže poškodit motor?Pak se chci zeptat kolik bych doplácel odhadem?Dodal bych nádrž,reduktor,připojku na tankování,řídící jednotku.Dál nevím co mám ještě demontovat.Děkuji za info a přeji vám hezké velikonoce.Dudek Marin
Tohle neuděláme, my dáváme do fábií jen sekvent. Krokový motorek atd tam neuděláme. Vám taky hezké velikonoce. Čadek
 
Jirka II12:58 29.03.2013
ano, to zalezi na preciznosti...kor kdyz rano auto privezete a odpoledne si ho odvezete... to presne mluvi o tom, jak je firma super.. pak jen staci prijet3x na serizeni a je hotovo.. ze.. a ted to klidne smazte.
Když auto montuje jeden člověk, předek i zadní část, tak klidně může dělat auto i tři dny. My děláme dva dny pouze 6 a 8mi válce. A seřizujeme na analyzátorech které jsou i pro emisní stanice. O tom se Vám ani nezdá , že, proč bych mazal. Čadek
 
robert7711:59 29.03.2013
Zdravím, jen trochu poopravím pana Sobotku, znám chlapíka, který má Fabii 1,2 47kW (známé hátépéčko) a aktuálně má najeto 255000 km, plyn montoval po 5000km - Tartarini. Bez problémů, příští rok v prosinci mu akorát končí platnost nádrže. Myslím, že hodně záleží na volbě systému a jeho opravdu precizním nastavení.
Dobrý den, neznám takovou fabii 1,2 která má tolik km, mám tady sbírku ventilů, vesměs většinou zde byl jen benzín, vše do 100 tis km. Čadek
 
Pavel09:47 29.03.2013
Dobrý den, mám lištu s pístky Valtek-systém Elpigas,která mi vydržela jen 20 000km,poté měněny pístky.Nešla by instalovat lišta se systému Lovtec?Těch 20000km se mi zdá hodně málo.Tankuji jen u Makra. Děkuji a plynu zdar
Dobrý den, šla by, cenově s prací i DPH 3 200 Kč. Čadek
 
Karel07:13 29.03.2013
Dobrý den pane Čadku, mám od Vás namontováno LPG přímo u Vás v Brně.Je možno jet v případě seštelování i do Nového města,nebo musím jet k Vám do Brna.Děkuji.
Jistě že můžete do Nového Města, a Měšťáci můžou klidně kdykoliv k nám, jak zákazník potřebuje.Plynu zdar Čadek
 
robert20:21 28.03.2013
Dobry den,mam dotaz,mam hondu crv r.v. 1999 lpg najeto cca 30000km je to i s přimazem ventilu.Přesto mam podpaleny ventil,kde se stala chyba?
Dobrý den, žádné přimazávání ani přístřik benzínu Vám 100% nezaručí že se to nemůže stát, ale po 30000km na plyn je chyba v opotřebení a stáří motoru, nebo ve vadě materiálu. Př. u motorů 1,2HTP se ventily zaklepou nebo popraskají po 92 - 97 000 km. A to pouze při provozu na benzín. S pozdravem Sobotka - technik
 
PaulofWoCC06:14 28.03.2013
Autoadaptabilita - může být jak nepřímá, tak přímá. Nepřímá využívá různých dopočtů nasnímaných z provozu na benzín a poté na LPG v těchto jízdních režimech doupravuje na bohatosti. Přímá autoadaptabilita používá on-line čtení korekcí z benzínové jednotky. A podle toho může v určitých jízdních režimech dolaďovat směs dle REÁLNÝCH hodnot. Napojení na EOBD nemusí být u všech vozů kompatibilní!!!
Dobrý den, souhlasíme. S pozdravem Sobotka - technik
 
Petr02:32 28.03.2013
Dobrý den,můžete prosím krátce vysvětlit rozdíl mezi autoadaptabilitou a čtením korekcí přímo z ŘJ.Děkuji
Dobrý den, PaulofWoCC Vám stihl odpovědět dříve než my. Nemáme co dodat. S pozdravem Sobotka - technik
 
Standa21:57 27.03.2013
Dobrý den,chci se zeptat, zda je potřeba ochrana ventilů(Flash Lube, nebo přívstřik) u Citroen Xsara 1.4i, 55KW, rok výroby 1998, typ motoru KFX. Děkuji Standa
Dobrý den, velice důrazně doporučujeme dát přímaz, Vap Saver a i s rozdělovačem Čadek