Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Petr22:33 23.03.2013
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kolik stojí u Vás kontrola ventilů u motoru 1,6duratec 74KW? Kolik stojí případné seřízení? Děkuji za odpověď, Petr
Dobrý den, toto je řešeno prací za hodinovou sazbu , 430 Kč/hod , to je komplet s daní. Čadek
 
Martin21:18 22.03.2013
Zdravím pane Čadek,mám od vás lpg na felicii 1,3mpi.Včera mně jeden blb nedal břednost a auto je na odpis.Uvažuji o koupi peugeot 206 r.v.2000 kolik by stála přestavba na lpg a zda se dá něco použit s felicie?Dík za info.
Taky zdravíme a držíme všechny palce aby to vždy odnášeli jen auta a ne lidi. Určitě přehodíme nádrž,plnící přípojku a to ostatní až uvidíme auto, do kterého to budete chtít dát, třeba použijeme vše. Pokud zůstane jen zadek a předek musí být nový sekvent, snad se dostaneme na cifru někde kolem 15-16 000 Kč. Jste celý , řekněte si s klasikem, Přežil jsem, mám dobrou hlavu a zdravý ruce, jak to dlouho trvá,než člověku vyřídí pas. Zase bude dobře. Čadek
 
Pavel20:08 22.03.2013
dobrý den, někde na fóru jsem četl,že je dobré vyjet jednou za čas nádrž benzínu kvůli nastavení benzínové ř.j.a škrtící klapky.Prý potom lépe funguje i ř.j.plynová.Prosím o Váš názor na věc.Děkuji a plynu zdar.
Dobrý den, nedoporučujeme takto. Pouze v případě, že špatné nastavení soupravy na lpg rozhodí řídící jednotku benzinu, odladíme a pak doporučíme třeba 200 km jet v benzinu pro načtení původních hodnot benz.řídíc jednotky a pak teprve plyn. Ale toto se dělá pouze vyjímečně, ne pravidelně.A pouze tehdy, pokud nemůžeme najet benz.mapu v původních hodnotách.Plynu i plynařům zdar. Čadek
 
jan vančura18:44 22.03.2013
Pane Zdeňku, Focus je vhodný na LPG. Jen musíte starostlivě podle servisní knížky kontrolovat ventily. Focus nemá hydroštely ani šroubky. Nic, ten je horší než Korejci. Nízká cena je heslo doby. A tak se stalo, že někdo na ventily zapomněl a nebo si myslel že tam hydroštely sou a párkrát Focuse zaklepal. Tím vznikla celá ta obava. A teď musím pokračovat ale kvůli tomu to asi pan Čadek smaže. Situace hned využili prodejci Flahs Lube a do všeho co začíná na F se doporučuje . Význam má nulovej ale prodává se dobře. Dejte si přístřik!
Pohlídat ventily a svíčky,aby tam nebyly Motorcrafty čínské výroby,dělají díry do pístů, ale i u benzinů.Proč bych mazal, já dělám i Flash i Vap Saver,co kdo chce, a myslím, že draslík na ventilech skutečně dobrý je. Máme i rozdělovače, které Vap Saver rozvedou přesně ke každému válci zvlášť. Přístřiky benzinu děláme minimálně 3 roky taky, každému co chce. Já osobně raději přístřik benzinu,nemusím kontrolovat olejíček. Poměr u montáží podle toho co zákazníci chtějí se pohybuje jednoznačně. 95% přístřik benzinu s lepším sekventem, 5% FL nebo Vap Saver. Plynařům zdar. Čadek
 
Zdeněk18:13 22.03.2013
Dobrý den, jeden zájemce ( Martin Hrdlička 20.3.2013) se ptal na FORD FOCUS 1.6 Vy jste odpovídal, že fordy nedoporučujete.Uvažuji vážně o instalaci LPG do Fordu Focuse II 1.6 16 V 74 Kw rok výroby 11/2007 Vaší firmou.Jak to tedy je ? Lze instalaci provést ?A je nutná ochrana přimazáváním ? Děkuji za odpověď a hezký den.Zdeněk.
Dobrý den, tam byl myslím míněný motor s přímým vstřikem a těch se u Fordů dělá tak málo, že ital na to nedělá programy a soupravy na montáž lpg, jinak to myšleno nebylo. Ford Fokus 74 kW je vstřikování ne do válců, ale do sání, tam bez problémů se montuje lpg sekvenční.Přimazávání ano či ne? Nebo přístřik benzinu. Ital jako nejuznávanější montážní lpg firmy doporučují buď přístřik benzinu nebo přimazávání, oboje ne. A silně víc je preferován přístřik benzinu než přímaz.Umí to sekventy Lovato,Landi Renzo. Z těch co děláme, tyto dva to umí.Nebojte se do přestavby jít. Čadek
 
Pavel14:38 21.03.2013
Dobrý den, nedávno jste mi měnili pístky ve vstřikovačích.Je nějaký interval na doseřízení jako u nové montáže? Děkuji
Dobrý den, jen pokud bude s autem nějaký problém jinak ne. V 90% není potřeba seřizovat vstřikovače po repasi ale může se stát. S pozdravem Sobotka - technik
 
Martin Hrdlička17:25 20.03.2013
Dobrý den, chtěl bych koupit nové auto takové které lze předelat na LPG. Mám vyhlídnuto Toyotu Auris 1,6 l Valvematic 97 kW nebo Ford Focus 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW nebo 92kW. Umíto tyhle auta předelat? Nebo máte nejakej jinej typ? Mám u vás předelanou Felicii na LPG a ty ceny za jízdu jsou nejnižší. Se divím že ty lidi ješte jezdej na ten drahej benzín. Hezký den všem uživatelum LPG. Mějte se prima
Dobrý den, fordy nedoporučuji může být přímý vstřik paliva. Toyota by neměla mít přímý vstřik. S pozdravem Sobotka - technik
 
Plundrák12:04 20.03.2013
Dobrý den pane Čadku,chtěl bych namontovat LPG do vozu mazda 323,motor 1,5, r.v.99 ,najeto pouze 90 tis. Můžete mi sdělit typ zařízení a cenu za kterou jste schopni mi toto zařízení do vozu namontovat? Děkuji Plundrák Martin.
Dobrý den, jistě, varianta Stag 4+ 19 980Kč,varianta Stag 300 IS 2 20 480 Kč, Lovato 21 980 Kč, První 2 polské, Lov.italské. Lovato umí navíc přístřik benzinu, umí opakovaný teplý start v plynu. Nádrže válcové,nebo toroidní, je tam jedno . Plynu zdar Čadek
 
Janota08:54 20.03.2013
Dobrý den pane Čadku. Mám od Vás přestavbu na Fabii 1.4 63kw, 2008 (vše ok) a v pondělí jak byla ta kalamita, sem byl v Brně pojížděl hodiny v kolonách. Během čekání, začalo vozidlu na volnoběh hodně kolísat otáčky, několikrát chcíplo, plynule se nadalo rozjet a po čase se rozsvítila kontrolka poruchy výfuk.plynů, to vše během popojíždění, během jízdy jsem nic zvláštního nepozoroval, kontrolka po čase zhasla a nyní vše vpořádku. Na benzin vše ok nyní i předtím. Tak se chci zeptat, co toto může způsobit, je to kvalitou plynů nebo může to být přehřátím? je třeba to nějak řešit nebo musí kontrolka svítit, aby jste něco na diagnostice načetli? je třeba to řešit hned, nebo stačí později? během května k vám pojedu na emise atd.čeká mě STK, tak bych to případně spojil. Díky za Vaši práci a celkově, že to děláte, bez Vás bych cestoval podstatně méně, respektivě dráž. Ještě mě napadá, nechystáte se v dohledné době taky zlevňovat jako jiné pumpy ve střed.čechách? včera sem koukal Tank Ono už prodává 15,90 kč/l Díky, Janota L. PS: olouvám se, pokud jste na něco podobného nedávno odpovídal, nemám čas na probírání se starších dotazů
Dobrý den, řešíme trvalé závady, občasné vyběhnutí volnoběhu,nebo rozsvícení kontrolky a zhasnutí atd.atd. se řešit nedají.Nečistoty, i silný náporový vítr atd, Takže trvalé ano. I kontrolky ukáží chybu , ale jen když svítí.Pokud ne nemáme co přečíst. Nekupuju od stejného dodavatele jako Tank Ono, nedostanu se na stejné ceny. Taky benzin 95 Natural prodává Ono za 34,50 a v Brně je 38,90 nikdo nenutí nikoho brát, máte hlavu a ruce na volantu, tak berte tam kde Vám to vyhovuje, já to dělám taky. Plynu zdar, benzinům zmar Čadek
 
Radek06:03 20.03.2013
Dobrý den. Mám LPG Stag 4+ a při přepnutí na LPG se mi ze vstřikovací lišty rozezní klepání (asi pístků). Chci se zeptat, jestli je tohle normální nebo jestli má být chod úplně tichý (k nerozeznání od benzínu)? Děkuji
Dobrý den, některé vstřikovací lišty LPG jsou více hlučné, jiné méně. Důležité je umístění lišty, kde je a máme i takové možnosti jako silenbločky, ty taky dokáží odstranit klepání. Čadek
 
Martin09:44 19.03.2013
Dobý den, chtěl bych se informovat na jakou částku by vyšla výměna pístků, filtru a seřízení na vozidlo W polo 1,2. Zařízení je montováno a zakoupeno u Vás. Děkuji za rychlou odpověď. Martin.
Dobrý den, v nejhorším případě 2500,-. S pozdravem Sobotka - technik
 
kaja08:45 19.03.2013
Dnes jsem zapadl v kupě sněhu a když jsem se snažil dostat a daval jsem motoru a na plyn tak jsem se nakonec dostal a při jizde když vyradím atk motor hned zhasl a nedržel volnobeh po cca asi 10min stání jsem zase nastartoval a vše beží jak má. Čím by to mohlo být nebo je to normální že se to přehřálo to auto dostalo fest zabrat 1,3bmm
Dobrý den, stát se mohlo kde co. Stavte se podíváme se. S pozdravem Sobotka - technik
 
Martin19:35 18.03.2013
Pro Petra: Koukni se na hlavní stránku úplně dolu, tam je napsaný kdy objednat a kdy ne. Co jsi vyjmenoval na to není třeba objednávat se. 7 -15 hod.
Dobrý . Čadek
 
Petr18:04 18.03.2013
Dobry den. Revizi, emise LPG a benzin delate bez objednani? Hezky den.
Ano . Vám taky krásný den, snad to po tom včerejšku roztaje. Čadek
 
Ivo16:09 18.03.2013
Dobrý den. Systém Lovato Easy Fast OBDII lze namontovat jen do aut plnících normu EURO5 nebo i do aut podléhajících EURO4? Případně, má význam montovat do auta r. výroby 2008, objem 1.2, které plní EURO4, nebo není v případě použití Easy Fast Smart výrazný rozdíl? Zajistí Lovato OBDII v porovnání se Smart nižší spotřebu plynu? Díky.
Dobrý den, tohle jsem měl rozepsat i na první stranu. Sekvent který umí Euro 5 umí i všechny před ní, to zn.Euro 2, 3 i 4. Obráceně to neplatí. Lovato Easy Smart je špičkové a je v dobrých cenách, Lovato EOBD Vám za ty vyšší peníze neposkytne adekvátní zvýšenou hodnotu. Spotřeba nebude výrazně rozdílná. To jsou mé názory. Plynu zdar. Čadek
 
Pavel10:26 18.03.2013
Dobry den, pred 3 tydny do nas vletel jeden idi*t a pomackal nam zadni naraznik a 5-te dvere. Auto mame opet v kupe, ale kdyz tankuji plyn, tak uchazi z tankovaciho ventilu plyn, po dotankovani jeste chvili unika, ale pak uz je klid. Muj dotaz tedy zni, pristi utery mam cestu do Brna, je tato oprava casove nejak narocnejsi? Asi bude potreba vymenit koncovku v narazniku a z toho plyne muj druhy dotaz, na kolik cca me tahle sranda vyjde :-)? Dekuji moc za odpoved, vas spokojeny zakaznik ze Znojma...
Dobrý den, oprava cca 1-1,5 hod... Oprava v nejhorším případě kolem tisíce korun. S pozdravem Sobotka - technik
 
Robert10:00 18.03.2013
OK,díky za odpověď.Mám systém,který přepíná ihned po dosažení 2000 ot/min,myslíte že je nějaký rozdíl mezi startem rovnou na LPG a přepnutím za cca 10 vteřin po startu?Mně jako laikovi se zdálo,že na tom nezáleží... Ještě jednou díky za Váš názor.
Něco jiného je start přímo na plyn, něco jiného když se pustí plyn i studený do rozjetého motoru, jiné poměry plyn - vzduch dokáží střílet do sání i do výfuku. Taky nový čistý reduktor dávkuje jinak, než lehce zanesený, my navíc přidáváme někdy i teplotní čidlo, aby bylo přepnutí při 2 000 ot. ale až po ohřátí nad 30 st.Pak je to podobné jako sekvent. Čadek
 
Robert09:05 18.03.2013
Dobrý den pane Čadku,mam felicii 1,3 MPI a chtěl jsem se zeptat,zda vadí tomuto motoru,popř. LPG zařízení studené starty na plyn. Mám řízený podtlak STAG 100. Děkuji za Váš názor a plynu zdar!
Dobrý den, já bych to nedělal, studené auto - letí tam plyn v kapalné fázi, není prohřátý. Ono to jde i tak, ale trpí motor více, než když přepne po zahřátí. Čadek
 
Michal22:07 17.03.2013
Dobrý den, chtěl bych si pořídit vozidlo Opel Meriva r.v.2004 1,4 16V.Přestavbu na LPG již má,jenže na kolíbkový ( ruční ) přepínač.Známý mi doporučil,že vhodnější je automatický.Kolik by stála přestavba na automatiku.Děkuji
Dobrý den, kolíbkový přepínač znamená, že nemáte sekvenční vstřikování. Máte možná pouze krokový motorek, nebo dokonce pouze škrtící šroub. Zde nejste schopný doladit toto vozidlo tak aby bylo plně funkční. Naše firma Vám na automatiku toto zařízení nepředělá, to by se musel dávat celý jiný předek - sekvenční. Jinak to může střílet do sání a rozhodit celé sání i rozstřelit čidla. Tam může být škoda za 20 000 Kč velice lehce. + odtah pokud se to stane v cizině.Čadek
 
Ivo21:33 17.03.2013
Mankote, to bude vymazáno příspěvků, ale těším se na odpověď ohledně doživotní záruky na LPG, která zde byla nabízena cca před třemi roky. Jsem totiž také jejím majitelem. Poslední dobou se o ní už nemluví.
Držíme klasicky záruky 2 roky, nic míň,ale taky nic víc. Co bylo dřív a dostal jste písemně, platí dál, ne na spotřební materiál, psal jsem to zde minimálně 20 x. Čadek