Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Petr00:02 27.02.2013
Dobrý den pane Čadku, mám od vás montované LPG Felicie 1.3 jednobod, motor začal při více jak půl plynu cukat a na volběh i při zahřátí zdechat, nechal jsem pro jistotu projít zapalování a mechanik zjistil že je to na plyn (chudé) svíčky jsou bílé, a spotřeba okolo cca 11l ale to vím že vy už si stím budete vědět rady, a mám horší problém když chci natankovat lpg tak nejde plyn do nádrže a skáčou na stojanu velmi pomalu halíře, zkoušel jsem i víc čerpacích stanic ale neuspěl jsem, netankoval jsem ještě zatím nikdy do plna, nádrž mám teď úplně prázdnou potřeboval poradit co se stím dá dělat, případně jestli by bych mohl dojet s tím cukáním předem děkuji mějte se pěkně Petr
Dobrý den, přijeďte podíváme se na to. Otevřeme nádrž a zkontrolujeme multiventil nejspíš se sekl a blokuje tankování. S pozdravem Sobotka – technik
 
Martin20:05 26.02.2013
Dobry den. rad bych se zeptal nekoho znaleho. Mam moznost koupit Mitsubishi Pajero 3,0V r.v. 96. Majitel mi do telefonu rikal ze LPG vstrikovani neni vedeno do saciho traktu pred saci ventil, ale ze primo do spalovaciho prostoru valce. Pokud vim tak Mitsubishi zacalo pouzivat primej vstrik az pozdeji. Rad se necha opravit. Dekuji
Díval jsem se do naší databáze, z roku 96 výroby, 3 litr obsah, jsme tyto Pajera dělali na plyn asi 8 kusů.Nikde nebyl vstřik do válce, dělali se tam klasika na centrální mix a krokový motorek, někde sekventy. Žádný z nich v tomto roce přímý vstřik neměl. Plynu zdar , benzinu zmar. Čadek
 
abakuk18:59 26.02.2013
Pár slov pro pana Jozu.Plně souhlasím že Prins je bezesporu dobrý systém. Zřejmě ale nevíte o čem mluvíte, když tvrdíte,že "aditivační systém" není vyžadován neboť dokáže dávkovat palivo v potřebném množství na jednotlivé válce dle zatížení motoru a to i v maximálním výkonu. Toto je milý pane přece základní funkce všech sekvenčních systému nad kterou se není potřeba pozastavovat a připisovat jí jednomu konkrétnímu systému. Pokud by tomu tak nebylo, rozsvítila by se kontrolka systému EOBD okamžitě po přepnutí na plyn. Jinak záruka 3 roky a 100000 km je dobrá, ale pro Vaši informaci například Hyundai poskytuje záruku 5let bez omezení najetých kilometrů i u vozů přestavěných na lpg a Kia 7let nebo 150000 km. Rovněž tak Mitsubishi. Nebudu zde uvádet záměrně značku použitého lpg systému jelikož by to mohlo působit jako reklama. Každý si tyto informace snadno zjistí. I ti "neznalí" jak píšete ve svém příspěvku. Plynu zdar,zdraví Abakuk.
Taky pár slov připojím, nedělám holandské systemy,nejsou zde u nás na ně čisté plyny, nefungují zde. Co se doveze namontované z Holandska, Německa, jde do pár měsíců ven a nahrazujeme to italskými systemy, to je drtivá praxe. A záruky? Polovička prodejců nových vozidel po našich montážích s Lovaty,Landi Renzo uznává záruky v plněm rozsahu, ostatní na to budou přecházet taky, protože by jinak neprodávali nová auta,zákazník to chce. Jmenovat je nechci,pokud si budete kupovat nové auto, zeptejte se u nás,poradíme prodejce, který povoluje okamžité předělávky na plyn. Tím bych tema holandského Prinse považoval za vyčerpané. Zdravím plynaře a Abakuka Čadek
 
David Lanča10:43 26.02.2013
Dobrý den, že je často doporučováno při provozu auta na LPG tankovat 100 oktanový benzín, to vím, a také ho do svého Focusu tankuji. Chtěl jsem se ale zeptat, jestli má nějaký smysl tankovat ho i do Felicie 1,3 BMM (jednobodové vstřikování). Děkuji za odpověď.
Dobrý den, do felicie netankujte 100 oktanový benzín je to zbytečné. Jen pokud by jste pocítil horší starty motoru. S pozdravem Sobotka - technik
 
Joza10:10 26.02.2013
dobrý den, zajímá mně váš názor na systém Prins VS a důvod, proč ho nemontujete? Jen pro neznalé -je to nejlepší a nejmodernější systém, z dnes dostupných na trhu, má japonské střiky Keihin a dávají na něj záruku 3 roky nebo 100 000 km.Aditivační systém není vyžadován, přívstřik benzínu holandský systém Prins VSI nevyužívá jelikož dokáže dávkovat palivo v potřebném množství na jednotlivé válce dle zatížení motoru a to i v maximálním výkonu motoru.Konkurence ho teď montuje za necelých 28 000,-Kč Když si zpočítáte cenu montáže jiných dodavatelů okolo 25 tisíc a připočtete ještě za různé Flash Lube a jiné nesmysly na ochranu ventilů a dalších částí motoru vychází tento systém cenově nejlépe, nehledě ještě tomu, že u tohoto systému je spotřeba i výkon motoru při provozu na plyn nejblíže provozu na benzín.
Dobrý den, prins je perfektní systém ale velice háklivý na čistotu plynu která v naší republice je velice špatná. Přimazávání je stejně potřeba jako u jakéhokoli jiného systému. Náhradní díly na systém prins jsou řádově 3-4 dražší než na systémy které montujeme. Z toho se nechystáme a nechceme montovat takovýto systém. S pozdravem Sobotka - technik Děkujeme majiteli konkurenční firmy za vychválení jednoho systemu, a dodávám pouze to, že dnešní Landi Renza, či Lovata italské firmy LRenzo jsou podle mě dalekjo lepší, proto je děláme. Viděl jsem srovnání technických parametrů všech těchto systemů, třeba lišty Lovata mají od nás natočené přes 150 000 km, bez jakýchkolik zásahů. A je to jedna položka vedle druhé. Plynu zdar Čadek
 
Toman22:57 25.02.2013
Dobrý den , prosím o vaši radu : lze využít pohonu LPG u staršího Chrysler PT cruiser ? 2.0l je varianta , že by se neznehodnotil kufr ? je s tím nějaká zkušenost , kolik by stála přestavba ? je toto auto na to vhodné ? jaký vliv obecně má LPG na kategorii emisí ? nebo se EURO řídí tím, že primárně je auto na benzin , velmi děkuji
Dobrý den, vozidlo přestavět lze doporučuji italské lovato za 23.980,- nádrž místo rezervy. Emise na benzín zůstávají stejné na LPG jsou lepší. S pozdravem Sobotka - technik
 
Alois11:25 25.02.2013
Dobrý den, mám od Vás namontované LPG do Octavie 1.6, 74kW. Trápí mě pozdní přepínání z benzínu na LPG. Přepne to tak při 80°C. Čím by to mohlo být a co by stála oprava? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, příčin by mohlo být víc. Stavte se kdykoli v pracovní dobu podíváme se na to. S pozdravem Sobotka - technik
 
Pavel12:41 24.02.2013
Dobrý den, jaká by byla u Vás cena za montáž LPG do i30 r.v. 2013, 1,6 CVVT? Nádrž místo rezervy, plnění vedle benzínu? Co se týče typu a výrobce zařízení nechám na Vás, ale spíš bych šel do kvality než nízké ceny. Co záruka Hyundai 5 let, bude i po Vaší montáži pokračovat? Jste pro toto od Hyu scháleni? Nastavuje se tam prý nějak drasticky přístřik benzínu. Díky pěkný den.
Dobrý den, doporučuji systém Lovato za 23.980,-Kč nebo Landi renzo za 25.980,-Kč obojí s přístřikem benzínu. Nádrž místo rezervy od 48 - 53l. Plnění k benzínu u tohoto vozidla nelze. Záruku Jsme schopni převzít na díly dotčené montáží a provozem na LPG. S pozdravem Sobotka - technik
 
Tomáš Oravec22:34 22.02.2013
Zdravím příznivce LPG a měl bych zajímavý dotaz. Ve Fabii mám namontován system od HL Propan s reduktorem MAGIC 3. Od května do prosince bez problému, i během prosincových mrazů, ujeto okolo 8tis km. Jednou v prosinci teplota vody stoupla asi na 100??st.C, dal sem před chladič papír a při jízdě na dálnici při plně sešlápnutém pedálu teplota poněkud stoupla. Ubral sem, a teplota zachvilku spadla na standardních 90st.C. Nedlouho potom ale přestalo fungovat topení. do reduktoru je hadice teplá, ale z reduktoru je hadice jenom vlahá a do výměníku topení proudí už jen taková teplota která dává sotva vlahý vzduch. Zajímá mne jestli dochází v reduktorech k nějakým změnám které způsobují vyšší odběr, spotřebu tepla. Jinak zkoušel sem odpojit hadice s chladící kapalinou a reduktor není ucpaný jak by se mohlo zdát ale je normálně průchozí. Máte z praxe nějakou zkušenost s poškozením reduktoru a nebo je potřeba chybu hledat někde jinde ... ??? Díky předem za stručný názor. T. Oravec
Dobrý den, systémem Lovtec se nezabýváme, ale zkusil bych zkontrolovat termostat. S pozdravem Sobotka - technik
 
petr13:56 20.02.2013
dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli máte nějaké zkušenosti s montáží LPG do Opel vectra c 2.2 direct, r.v. 2005, 114 kw, typ motoru Z22YH, a jestli ano jaké jsou možnosti. Předem moc děkuji.
Dobrý den, bohužel tento motor má přímé vstřikování paliva a nelze jej přestavět na LPG. S pozdravem Sobotka - technik
 
Jiří Kučera12:08 20.02.2013
Zdravím Vás pane Sobotko, děkuji za vyjádření a návštěvu u Vás určitě brzy zrealizuji a zavolám na tel.. Rozvodový řemen prasknutý nebyl a přeskočený také ne - časování bylo o.k. dle mého známého mechanika, který opravu realizoval (vždy sem se na něj mohl spolehnout). To "zhavarování" motoru přišlo z ničeho nic najednou. Před domem mi začal cukat motor a po vypnutí jsem již nenastaroval, nevím zda opětovným pokusem nastartovat nedošlo třeba k ohnutí ventilů. Nicméně provedena odborná oprava motoru, komplet zapalování a nyní se podobné příznaky dvakrát objevily viz. popis níže. Přimazávání mě jen napadlo ve spojitosti s možným přidíráním ventilů, ale i známí mi tuto domněnku u tohoto motoru vyvracel. Každopádně zavolám a domluvíme se na termínu návštěvy. Děkuji, s pozdravem Jiří Kučera
Dobrý den, OK ale ještě jsme neviděli ohnuté ventily jen tak pro nic za nic, jedině že by se zaklepaly ale né ohnuly. S pozdravem Sobotka - technik
 
Jiří Kučera07:12 20.02.2013
Dobrý den pane Čadku. Mám nyní najeto na svém VW Passat (1998 - 1.8 20V ADR) 100.000 Km bez problémů na plyn a spokojenost. Před dvěma měsíci při dojezdu k domu (naštěstí) se začal motor "zadrhávat" - jakoby na jel na tři válce. Při opakovaném startování již nenaskočil. Při opravě zjištěna - upálená svíčka, 2 ohlé ventily - výměna zapalovací cívky, kabelů, svíček, výměna ventilů. Od ledna opět jezdím, také jsem v lednu navštívil Váš servis - seřízení lišty, výměna poprask. hadiček. Nyní se ovšem závada - zadrhávání motoru začíná opět vracet (asi 2x) a to pouze při provozu na plyn. Stalo se to při zvýšené akceleraci (rozjezd) - motor začiná škubat, při sešlápnutí plynu je to horší. Okamžitě jsem přepnul na benzín - závada přetrvávala asi 2-3minuty i na benzín, po té se motor zklidnil a jel plynule. Mám za to že frekvence výskytu se začíná zvyšovat. Nerad bych se dostal do fáze opětovné výměny ventilů. Nyní jezdím pouze na benzín a hledám termín, kdy se stím dostanu k vám (jsem z Olomouce). Rád bych znal Váš názor na možnou příčinu (nutnost přimazávání ventilů?). Děkuji, s pozdravem Jiří Kučera. PS:Benzín tankuji na OMV Maxxmotion 95, plyn Flaga
Dobrý den, vozidlo dovezte uděláme větší kontrolu a projdeme celý plynový systém počítejte 2-3 hodiny. Vaše ohnuté ventily - měl jste špatný rozvodový řemen, buď přeskočil, nebo praskl úplně, musíte kontrolovat pravidelně, zde není souvislost s plynem. Systém přimazávání jsme snad nikdy do těchto vozidel ani nedělali a nebyl s nimi nikdy problém, ale pokud si přejete není problém přimazávání dodělat. Na termín zavolejte 734 754 832. S pozdravem Sobotka - technik
 
Robert05:51 20.02.2013
Pro Davida a i ostatní: proboha lidi, nepište sem pořád stejné dotazy. Používejte funkci hledání. Už několikrát zde p. Čadek odpovídal, že po montáži si celý systém sedá (pístky, membrány apod.) a je po určité době potřeba doseřídit - někdy jednou, někdy i více. Jeatliže mám motor po montáži a chcípe, dojedu jakmile to bude možné do dílen, jestli svítí jen check, tak jedu na seřízení po cca 1500km. Je to pořád dokola. P. Čadek musí mít svatou trpělivost, ale na druhou stranu nemá čas sedět pořád u PC. Hezký den, plynu, zdar a vězte, že jaro příjde.....
A taky každému říkám nevolejte, po telefonu auto seřídit ještě nejde, nezdržujte sebe i mě a dojeďte v pracovní době, mám na seřizování mechaniky vyčleněné mimo montáže, a stejně každý jak kdyby neslyšel. A volá a volá a volá. To by se člověk vzteknul. Čadek
 
Ladislav Mádr02:55 20.02.2013
Dobrý den pane Čadku. Byl jsem dlouholetým uživatelem zařízeni LPG ve VW Bora 1,6 benzín 77 kW a byl jsem velmi spokojen. Nyní mám nový automobil Mitsubishi ASX Invite, 1,6 MIVEC (benzín) 86 kW, 117 k. Opět uvažuji o montáži LPG, ale prozatím mě odrazují hlasy, že pro tento typ motoru to není nejvhodnější, zejména se poukazuje na možnost zaklepání ventilů a pod. Vím o možnosti přimazávání, ale chtěl bych znát Váš názor. Ve VW Bora jsem měl system Landi Renzo a za 150000 km jsem neměl skoro žádný problém. V případě montáže bych chtěl pochopitelně ten nejlepší system i za cenu vyšší pořizovací investice. Obracím se na Vás pane Čadku s žádostí na Váš názor na vhodnost LPG pro daný motor, jaké by bylo nejlepší zařízení a jaká by byla asi cena s toroidní nádrží. Děkuji za odpověď a radu.
Dobrý den, pořizovací cena nejlepšího LPG které nabízíme je LANDIRENZO EVO s přístřikem benzínu za 25.980,-Kč. Pokud chcete mít jistotu dá se ke každému systému namontovat přimazávání za 2.000,-Kč. Nádrž Vám nesdělím museli by jsme auto vidět a proměřit prostor pro rezervu. Více po tel. 734 754 832. S pozdravem Sobotka - technik
 
David20:49 19.02.2013
Dobrý den, po instalaci systému LPG Lovato u Vás dne 11.2. mi po nastartování auto na volnoběh chcípe , což se předtím nedělo. Poradíte mi? Díky.
Dobrý den, budete muset vozidlo dovézt nejspíš uhnuly korekce plynu a zkreslili ŘJ. Po montáži je potřeba 1-2 auto seřídit než se systém zaběhne a usadí. S pozdravem Sobotka - technik
 
Martin20:03 19.02.2013
Dobrý den pane Čadek,dnes jsem byl u vás odpoledne ohledně úniku vody.Váš technik na nic nepřišel a řekl že se musí vyměnit hadice a přetěsnit,domluvil jsem se na zítřek na ráno.Nedalo mě to koupil jsem víčko na nádržku provrtal jsem ho dal jsem do něj ventilek z duše foukl jsem do nádržky 1,5bar a nechal jsem to 10min natlakováno,únik jsem našel na kolínku u reduktoru takže snad vše vyřešeno a 800kč ušetřeno.Mrzí mě že váš technik neprovedl tlak zkoušku a odbyl mě.Mějte se.
Dobr den, pumpičku na tlak by použil taky a dotáhl by to. Říkali jsme nejhorší možnou variantu. Mějte se príma Čadek
 
Karel Křivinka11:05 19.02.2013
Dobrý den,mám zájem o přestavbu Ford Cmax,1,8 i,2004,92 Kw.Prosím o poskytnutí informace o ceně a požití vhodného systému a termínu možné montáže.Jsem ze Svitav. Moc děkuji.
Dobrý den, dejte tam Lovato s benzinovým přístřikem, nemusí tam být přimazávání olejíčkem. Cena 23 980, včetně DPH. Termín telefonicky. Prosím. Čadek
 
František10:30 19.02.2013
Dobrý den, mám Felicii 1.3 jednobod, namontovan system Tartarini, nyni asi 2000km po vymene memran v reduktoru.Auto ale vůbec nechce jít do tahu, jakoby dochazel plyn.Slapnu na plyn a zacne se dusit, musím ubrat a pomalu prislapovat plyn. Pre tim behala jako vítr. Dle servisupo naslednem doserizeni je to v poradku...Ale auto jede hrozne.
Dobrý den, Tartarini neděláme, nemáme na něj programy. Obecně, špatně nasazené páčky, nebo membrány, a seřízení. Omlaťte to o hlavu tomu, kdo to měnil . Čadek
 
Juriček00:06 19.02.2013
Ještě jsem k mému předešlému dotazu zapoměl dodat že se jedná o motor 1,8 zetec 85 kw, rok v. 2004, přímaz nastaven na 8- 10 kapek...ještě jednou děkuji za odpověd Juriček
 
Juriček23:47 18.02.2013
Dobrý den, vlastním vozidlo ford connect a zhruba před rokem( na 195 tis km) jsem si nechal namontovat lpg zn. HL - propan s přimazáváním ventilů. Velice brzy začal mít motor potíže a zjistilo se že dva ventily nemají potřebné vůle. Nechal jsem vše opravit a ted, zhruba po ujetých 10 tis . km vše opakuje( na 220tis km) ale stím že je zaklepaných 8 ventilů a podle servisu je nutná go hlavy za cca 25 tis kč plus ještě min. 10 tis za montáž a demontáž.... takže budu rád když se vejdu do 40 tis .kč.Montáž i opravu provádí LK-servis v České Skalici.Zajímal by mě váš názor na celou věc... děkuji
Dobrý den, pokud si budete přát jsme schopni Vám tuto opravu vozidla zajistit za cca 16-17.000,-Kč i s demontáží a montáží hlavy motoru. S pozdravem Sobotka - technik