Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Pavel.S13:40 04.03.2013
Dobrý den. Zcela jistě si nechám udělat přestavbu na LPG a zcela jistě u vás. Rád bych se jen zeptal na to, zda montujete jako přimazávání jen Flash Lube nebo zda jste ochotni nainstalovat i jiný typ - konkrétně Elekronic Valve Saver kit - elektronické dávkování aditiva LPG- viz test , který byl proveden v Německu na vozidle KIA s tímto zařízením. / Více zde: www.gaslube.cz/ . Oproti Flashlube aditivum aplikováno prostřednictvím tlakové dávkovací jednotky do přívodní hadice plynu za filtr plynné fáze , jde přes plynové vstřikovače. Vstřikovače jsou trvale čištěny a jejich pístky neběhají nasucho, ale jsou trvale mazány - nepoměrně delší životnost vstřikovačů, ale zejména jejich spolehlivost! Na základě tohoto testu asi konečně KIA povoluje přestavby na LPG u svých aut. / test byl proveden s plynovým zařízením LOVATO a výše uvedeným elektonickým přimazáváním / Děkuji za odpověď. / Vašemu odbornému názoru věřím, takže i když mi odmítněte nainstalovat to, co jsem si zde popsal, nechám si nainstalovat to, s čím máte zkušenosti. /
Dobrý den. Děláme Vap Saver,Flash Lube,mechanický i elektronický. El je zbytečně drahý. U klasiky podtlakové nemáte jistotu,že maže na všech válcích stejnoměrně. A FL i VS je ochrana ventilových sedel a hlav, ne ochrana plynových vstřikovačů. Pokud berete špatné plyny,neochráníte vstřiky ničím, mění se pístky.Máme novinku -VSE - rozdělovač k jednotlivým válcům,má velice přesné dávkování. Je to popsáno dokonale na www.lpg-autogascentrum.cz. Německý system s přetlakovým mazáním FL nebo Vap Saver pumpičkou za filtr před lištu jak popisujete se nám neosvědčil a zatím to tedy neděláme. Mazání vstřikovačů plynu draslíkem při špatných kvalitách českých plynů je nesmysl. Kia má typovky na Lovato s přístřikem benzinu, bez elektr.přimazávání. Znovu opakuji, že toto zde je forum pro zákazníky,ne pro montážní firmy na jejich reklamy. Čadek
 
Juriček12:15 04.03.2013
Děkuji za odpověd. Nevím jaké máte zkušenosti ohledně svíček Brisk ale co jsem si zjištoval tak ve Fordech prý moc nefungujou...všichni křičej pouze a jen origo ford.. kouknu po těch NGK. Je nutné kupovat specielní svíčky pro lpg nebo stačí jen běžné platinové?? Děkuji Pavel Juriček
Dobrý den, Brisk A-line fungují v 90% fordů. NGK jsou určitě lepší varianta stačí benzínové platinové (NGK 7586). S pozdravem Sobotka - technik
 
Petr10:08 04.03.2013
dobrý den pane Čadek, ještě prosím k té Corolle - cena je u toho Lovata dobrá ale neodpověděl ste mi na dotaz ohledně té spotřeby, jestli je tam vyšší než např. u dražšího systému Elpigas a co je na tomto systému proti Lovatu lepší/ pokud je/ Co se týká ještě toho přívstřiku benzínu, tak ten je jen od určitých otáček motoru? tzn.že při nižších otáčkách to benzín vůbec nebere? a dá se to nastavit od jaké hodnoty otáček bude přívstřik benzínu fungovat? děkuji za odpovědi na všechny mé dotazy Petr
Dobrý den, spotřeby pokud se správně naladí jsou velice podobné. Lepší horší, nebudu psát, Elpigaz už nedělám. Přívstřik se dává podle kW,obsahu, atd. Běžné je od 4 300 - 4 500 ot/min.Ventily se nezaklepávají v nízkých otáčkách, tedy i nízkých teplotách. Dá se dát jak chcete Vy, třeba od volnoběhu. Rozdíl mezi lovatem a landi renzem je ZNAČKA. Čadek
 
Juriček09:45 04.03.2013
Dobrý den, nechal jsem udělat na svém voze Ford Connect go hlavy z důvodů podpálených ventilů ( motor 1,8 zetec, r.v. 2004)a to i přes použití přimazávání ... ted řeším ještě několik věcí.. - jaké mám použít zapalovací svíčky ( momentálně mám od forda namontované jejich svíčky, ani nejsou platinové) - mám přimazáváni ventilu ale poze mechanické svedené jednou hadičkou do sání, nastaveno 10 kapek.. je to dostačující??? nemám nechat namontovat elektronické nebo aspon na to mechanické rozbočovač na všechny válce??? - jelikož u mého plynu se nedá nastavit přívstřik tak sem si nechal nastavit že při dosaženi 3600 ot/ min se přepína auto na benzín a po klesnutí otaček se přepne zpět na lpg... pomůže to něčemu??? Děkuji za odpověd Pavel Juriček
Dobrý den, zapalovací svíčky od fordu zahodit dát jiné Brisk, Bosch nebo NGK. Elektronické přimazávání je k ničemu spíše bych řešil rozbočení do všech válců to má opodstatnění. Přepínání do benzínu ve vyšších otáčkách řeší taky spousty problémů ale musíte si vysledovat v jakém rozmezí s autem jezdíte. S pozdravem Sobotka - technik
 
MILAN ROBLIK22:03 02.03.2013
Dobry den, je možná přestavba na LPG Škoda Fabia 1,0mpi 37KW. Rok 2002.Jaká je možná velikost nádrže v otvoru pro rezervu.Jaký je přibližný dojezd na plyn.Co stojí přestavba na LPG.Děkuji Roblík.
Dobrý den, ano je možná, 48 litrů,450-600km, 19 980 Kč,prosím, Čadek
 
Václav12:48 02.03.2013
Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli u Lovata Smart je čidlo přepínání v reduktoru,zda se číslo reduktoru zapisuje do servisní knihy,(prázdná kolonka),a rozdíl v ceně Smarta a plnou verzí.Děkuji.
Dobrý den,jaké čidlo přepínání , myslíte teplotní? To tam není, je jinde , nezapisuje, jakou plnou verzi lovata myslíte? Prosím.
 
Petr10:44 02.03.2013
Dobrý den, měl bych dotaz na Toyotu Corollu Verso 1,6 110 Ps r.v.2003-2004 -jakou největší nádrž do rezervy můžete dát a který systém je na toto auto lepší Tartarini nebo Elpigas? Známí kteří mají japonské auta včetně značky Toyota u těchto starších ročníků žádné přimazávání ani další přísady nemají. Je tam nutné používat nějaké ochrany motorů, když i opraváři tvrdí, že u těchto značek to není zapotřebí z důvodu jejich kvality? ještě by mně zajímalo, jestli je rozdíl ve spotřebě a času přepínání /nastavení/ mezi těmito systémy? prosím ještě o cenu na tento typ a Váš názor na Stag 4 do tohoto auta a porovnání s předešlými systémy. děkuji
Dobrý den, do 63 litrů, Lovato za 20 980 dnešní cena. Značky Vám porovnávat nebudu ,to přece nemyslíte vážně. Do toyot naše firma doporučuje buď přívstřik benzinu a Lovato ho umí, nebo do starších montáží přidat dodatečně Vap Saver.Stag 4 je pouze na auta s normou do Euro 3, na Vaše bych to nenechal namontovat ani kdybyste to sám chtěl. Prosím. Čadek
 
Michal16:25 01.03.2013
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli je možná montáž LPG do motorů Eco Boost od Fordu. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, turbo s přímým vstřikem paliva. Musíte naskenovat zadní díl velkého TP. Landi Renzo má programy na 1 verzi pouze 111 kW, Elpigaz 2 verze 119 kW a myslím 146 kW. Pošlete sken odpovím, nebo si najděte sám ve sloupci motory Fsi,Tsi,pokud najdete, umíme. Čadek
 
andrej stašek09:50 01.03.2013
prosim o radu mam lagunu 2.0 8v 83kw rv98 je v tom lpg lovtec do sani a problem s tim že měto střili už jsem byl v třech servisech ale střili dal a tvrdi mi že to laguny dělaji.diky
Dobrý den, český systém lovtec neděláme. Obecně platí: svíčky, zapalovací kabely, zapalovací cívka, lambda sonda pokud je tam krokový motorek, seřízení na analizátoru ne podle sluchu. Jinak Laguny nestřílí jen když se zanedbá servis. S pozdravem Sobotka - technik
 
Lukáš Krutílek08:41 01.03.2013
Dobrý den,chtěl jsem se zeptat na cenu přestavby pro Ford Focus ll 1,6 74kW 20000 km 2010 zvažoval jsem jak doporučujete přívstřik benzínu a systém Lovato a jestli je to EOBD.Jak velká nádrž by se mi tam vešla.
Dobrý den, nádrž 53L. Systém Lovato pro čtyřválec nemá systém EOBD pouze autoadaptabilitu. Do Vašeho vozidla bych tento systém 100% doporučil s přístřikem od 4500ot/min, bude fungovat stejně možná i lépe jako jiné systémy s EOBD. Cena přestavby 23.980,-Kč. S pozdravem Sobotka - technik
 
Radim20:10 28.02.2013
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli montujete LPG i do Š. Rapid 1.2TSi 63kw. Jaká by byla cena? Nevíte, jak by se na LPG tvářila Škodovka v záruční době? Děkuji
Dobrý den, ne. Čadek
 
Martin11:16 28.02.2013
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaký systém doporučujete a na celkovou sumu. Vozidlo : VW Phaeton, 5998 cm³ , W12 4-motion, 125 000km Díky
Dobrý den, tento dvanáctiválec jsme nedělaly a nebudeme se pouštět do této přestavby. Doporučuji nalézt někoho kdo toto vozidlo již dělal. Vyzkoušel bych Autogas centrum Strakonice tam víme že se takové přestavby realizovaly ale nebude to asi nejlevnější vzhledem k tomu že se musí nemontovat dvě šestiválcové sady. S pozdravem Sobotka - technik
 
Richard07:17 28.02.2013
Dobrý den pane Čadku mam dotaz na nove auto škoda octavia kombi r.v.11-2012 motor 1,6 MPI je tam z viroby namontovany plyn Lovato sekvenční vstřikování EASI FAST OBD II udajně to má jednu řídíci jedotku pro motor i plyn napojeni přes diagnostickou zásuvku nepřepíná při 0 a mínusovích teplotách na ply čidlo na rampě je nastaveno na +5°C a teplota plynu to při těch mínusovych dosahne třeba i za 20 kmbylo by možné to čidlo přenastavit vyrobce nastavil čidlo aby byly nejmenší emise aspotřeba předem děkuji za odpověd
Dobrý den, nezdá se my že by jste měl v autě jen jednu ŘJ to jsme ještě neviděli spíše máte dvě ŘJ. Pokud od výroby vozidla nemají ŘJ zablokovanou můžeme se připojit a zkusit s tímto problémem něco udělat. S pozdravem Sobotka - technik
 
Roman23:27 27.02.2013
Dobrý den pane Čadku, montovali jste prosím Hondou Accord 2.4 140kw?Rok 2006, uvažuji o pořízení a přestavbě.Jaký systém, velikost nádrže,Flash Lube, nebo ne?Cena? A ještě jeden dotaz- současné auto Felicia 1.3 jednobod, dal jsem ji na plynový servis, myslel jsem , že bude výměna membrán,vyčištění,výměna filtru a seřízení.Plynař mně řekl, že reduktor je k.o.Doslova vyžraný od LPG, že je nutno dát celý nový reduktor, včetně membrán. Ale cena této opravy je cena půlky auta, keré už mám jen na dojetí.Opravdu může být reduktor takto silně opotřeben? Na plyn najeto za 6 let 160000km.Tak nevím...Děkuji za Váš názor
Dobrý den, Accord - doporučuji lovato za 23.980,-Kč, nádrž místo rezervy 48-53L, přimazávání není potřeba. Felicie - reduktor může být opotřeben tak že výměna membrán může být bezpředmětné. Záleží jaké zařízení na vozidle máte ale výměna reduktoru u nás 2.800,-kč, Výměna membrán 2.000,-Kč. S pozdravem Sobotka - technik
 
abakuk21:57 27.02.2013
Pane Tondo, nejde o Hyundai , který dává 5let záruky, špatně jste četl, ale o to že záruka se vztahuje na LPG systém v něm použitý.V případě KIA je to 7let. Jen jako reakce na promo pana Jozy, který zde ohromoval "neznalé" zárukami u Prinse 3 roky nebo 100000km. Myslím , že pan PauloWocc přesně trefil hřebíček na hlavičku.. Plynu zdar Abakuk.
 
PauloWoCC16:31 27.02.2013
Joza 10:10 26.02.2013 --- Vážený pane, váš příspěvek je "FAKE" JAKO PRASE!!! Prins VSI nemontujeme, ale diagnostikujeme a opravujeme. Jedná se bezesporu o kvalitnější zařízení, než ty běžné za 25.000Kč,-. Na druhou stranu tu píšete něco, do nakrmí ucho jenom laika, mě se snažíte opít rohlíkem. Navíc tu děláte nesmyslnou reklamu.
 
Pepa14:20 27.02.2013
dobry den, chtel bych se zeptat jaka je cena LPG pro zakazniky, kteri nemaj Vasi karticku na slevu. Diky
Jak kde, Nové Město 18,50 Hodonín 17,20, Brno 17,50 ostatní naše nevím , naši lidi mají 16,29. Čadek
 
Petr00:02 27.02.2013
Dobrý den pane Čadku, mám od vás montované LPG Felicie 1.3 jednobod, motor začal při více jak půl plynu cukat a na volběh i při zahřátí zdechat, nechal jsem pro jistotu projít zapalování a mechanik zjistil že je to na plyn (chudé) svíčky jsou bílé, a spotřeba okolo cca 11l ale to vím že vy už si stím budete vědět rady, a mám horší problém když chci natankovat lpg tak nejde plyn do nádrže a skáčou na stojanu velmi pomalu halíře, zkoušel jsem i víc čerpacích stanic ale neuspěl jsem, netankoval jsem ještě zatím nikdy do plna, nádrž mám teď úplně prázdnou potřeboval poradit co se stím dá dělat, případně jestli by bych mohl dojet s tím cukáním předem děkuji mějte se pěkně Petr
Dobrý den, přijeďte podíváme se na to. Otevřeme nádrž a zkontrolujeme multiventil nejspíš se sekl a blokuje tankování. S pozdravem Sobotka – technik
 
Martin20:05 26.02.2013
Dobry den. rad bych se zeptal nekoho znaleho. Mam moznost koupit Mitsubishi Pajero 3,0V r.v. 96. Majitel mi do telefonu rikal ze LPG vstrikovani neni vedeno do saciho traktu pred saci ventil, ale ze primo do spalovaciho prostoru valce. Pokud vim tak Mitsubishi zacalo pouzivat primej vstrik az pozdeji. Rad se necha opravit. Dekuji
Díval jsem se do naší databáze, z roku 96 výroby, 3 litr obsah, jsme tyto Pajera dělali na plyn asi 8 kusů.Nikde nebyl vstřik do válce, dělali se tam klasika na centrální mix a krokový motorek, někde sekventy. Žádný z nich v tomto roce přímý vstřik neměl. Plynu zdar , benzinu zmar. Čadek
 
abakuk18:59 26.02.2013
Pár slov pro pana Jozu.Plně souhlasím že Prins je bezesporu dobrý systém. Zřejmě ale nevíte o čem mluvíte, když tvrdíte,že "aditivační systém" není vyžadován neboť dokáže dávkovat palivo v potřebném množství na jednotlivé válce dle zatížení motoru a to i v maximálním výkonu. Toto je milý pane přece základní funkce všech sekvenčních systému nad kterou se není potřeba pozastavovat a připisovat jí jednomu konkrétnímu systému. Pokud by tomu tak nebylo, rozsvítila by se kontrolka systému EOBD okamžitě po přepnutí na plyn. Jinak záruka 3 roky a 100000 km je dobrá, ale pro Vaši informaci například Hyundai poskytuje záruku 5let bez omezení najetých kilometrů i u vozů přestavěných na lpg a Kia 7let nebo 150000 km. Rovněž tak Mitsubishi. Nebudu zde uvádet záměrně značku použitého lpg systému jelikož by to mohlo působit jako reklama. Každý si tyto informace snadno zjistí. I ti "neznalí" jak píšete ve svém příspěvku. Plynu zdar,zdraví Abakuk.
Taky pár slov připojím, nedělám holandské systemy,nejsou zde u nás na ně čisté plyny, nefungují zde. Co se doveze namontované z Holandska, Německa, jde do pár měsíců ven a nahrazujeme to italskými systemy, to je drtivá praxe. A záruky? Polovička prodejců nových vozidel po našich montážích s Lovaty,Landi Renzo uznává záruky v plněm rozsahu, ostatní na to budou přecházet taky, protože by jinak neprodávali nová auta,zákazník to chce. Jmenovat je nechci,pokud si budete kupovat nové auto, zeptejte se u nás,poradíme prodejce, který povoluje okamžité předělávky na plyn. Tím bych tema holandského Prinse považoval za vyčerpané. Zdravím plynaře a Abakuka Čadek