Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Robert18:17 09.03.2013
Pro Pavla:sakra,to nemuzete napsat,co mate za system,nazev jednotky. To aby si pan Cadek poridil kristalovou kouli,aby uhodl,co tam mate.Treba mate novejsi typ jednotky,ktera umi pristrik benzinu a ani o tom nevite. Pane Cadek,vy musite mit svatozar.
Já už jsem zvyklej, tohle mi tolik nevadí. Vadí mi, když každému po montáži říkám, přijeďte po montáži po ujetí 2500 - 3000 kdykoliv na seřízení a hlavně kvůli tomu proboha nevolejte. Přijeďte v pracovní době 7 - 15 00. Po telefonu to stejně zatím nejde zkontrolovat a seřídit. Opakuji nevolat. A každý druhý mi stejně volá, a ptá se, mám najeto 3000 kdy můžu přijet. To už bych střílel. A když mám za den třeba 250 telefonů a většina se ptá kdy může přijet na seřízení, na emise atd, což bereme jak to přijde, tak kolem oběda už jsem dost vytočený. Plynu zdar, hlavně inteligentním a chápavým lidem . Čadek
 
Pavel16:14 09.03.2013
Dobrý den, mám LPG v citroenu 2,0 RFN/100KW. Zaujal mě u vás systém přimazávání, potřebuje tento motor přimazávání nebo můžu dál jezdit jen na LPG? Kolik by případně stálo dodělání. Děkuji
Dobrý den, do Citroenů se doporučuje přístřik, nebo přímaz, a to dost důrazně. mechanické 2 000 Kč,elektrické 5 000 Kč,rozdělovač , který se sem dává z důvodu lepšího směrování přímazu přesně na jednotlivé válce + 900 kč.Takže rozdělovač + podtlak, nebo rozdělovač + elektronik. Čadek
 
vojtech21:47 08.03.2013
Dobry den,mam 206cc 2.0l.chlel bych to předelat na lpg.Chcise zeptat, jelikos se skládá střecha do kufru jestli je možne dát i venkovní toriodni nádrž.a jaka by byla cena cele montáže?dekoji za odpovet.
Dobrý den, psal jsem zde mnohokrát, že spodní toroid pod auto se může dát pouze v případě, že tam je umístěná rezerva. Pokud tam je, tak to jde. Cena za Peugeota dnes akční je 20 000 + 1000 za spodní toroid. Čadek
 
Pavel20:45 08.03.2013
Dobrý večer, všiml jsem si,že pomalu,ale jistě vytlačujete z nabídky systém Elpigas.Proč,to je vaše věc,ale doufám,že ho i nadále budete servisovat.
Dobrý den, servisujeme a budeme servisovat dál.Montujeme LPG od roku 1991. Za tu dobu jsme vystřídali více značek a vždy montujeme zařízení, které je na trhu technicky na nejvyšší úrovni.Elpigaz první u nás prodával jednotky , které uměli EOBD. S tím souvisí i obchodní politika prodejních firem, Když si některá myslí, že musí jejich partneři montovat pouze jejich zařízení, s tím nesouhlasíme a nemontujeme je, a přecházíme na pružnější prodejce. Toto se přece děje dnes na trzích v každé jiné branži stejně. My neseme kůži na trh před konečným zákazníkem, tak mu musím nabídnout to, co je podle mě nejlepší. Čadek
 
dan14:28 08.03.2013
Dobrý den,mám od vás ve Fordu Focus namontováno LPG a koncem měsíce jdu k vám na emise kvůli STK.Můžete mi zároveň překontrolovat a případně seřídit vůli ventilů?Děkuji za odpověď.Daniel T.
Ano Čadek
 
Ivo20:34 07.03.2013
Dobrý den pane Čadku, pane Sobotko, před skoro 4-mi lety jste mi přestavěli Mazdu na plyn, chtěl bych od vás dodělat přímaz. Tady popisujete mechanický s hadicí ke každému válci, který doporučujete. Kolik by stálo dodělání tohoto systému? Díky za info a ať Vám vydrží tak nízké ceny plynu a přestaveb. Ivo
Ano, příští týden zde dám vlevo speciální odkaz na přímazy s rozdělovačem, včetně cen, až to zde uvidíte, nahlaste se. Čadek
 
pepa19:20 07.03.2013
Dobrý večer všem chtěl bych zde pochválit techniky v brně za skvělé odborné znalosti a moc dobře odvedenou práci auto nejezdilo ani před koupí tak skvěle jako dnes vše perfektně sladily a hlavně proměřily emise a jednotku lpg. Moc dobře jsem je tam v tuřanech nešel a pan čadek je fakt prima chlap. Přeji všem budoucím žroutum lpg mnoho spokojeních km jako já!! fel 1,3bmm
Chvála těší vždy. Čadek
 
Martinek22:22 06.03.2013
Dobry vecer,zajimalo by mne jak jsou natom s odolnosti vuci provozu na LPG motory 1,0 - 12ventil -43kw a 1,2 - 16ventil-55kw v opelu corsa C od r.v. 2000,zda je treba primazavani nebo privstrik benzinu.Dekuji za odpoved, fanda LPG.
Dobrý den, do těchto motorů nemusí bít přístřik benzínu ale přimazávání by jsme doporučily v každém případě. Samozřejmě dá se kombinovat jak přístřik tak přimazávání. S pozdravem Sobotka - technik
 
Josef10:13 06.03.2013
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak často se musí kontrolovat vůle ventilů u motoru 1,6duratec 74KW? Kolik stojí případné seřízení? Dá se namontovat u Fordu C-Max venkovní spodní toroid? Děkuji za odpověď S pozdravem, Josef
Dobrý den, Spodní toroid se dá namontovat pouze místo spodní rezervy, v tomto autě je rezerva vnitřní, takže venkovní nejde. Ventily se skutečně seřizují , nemají hydrauliku, a podle nás kontrola každých 50 000 km, v případě hlučnosti častěji. Pokuid dojde k montáži lpg do staršího vozidla, tak po montáži cca po 20 000 km, pak klasika po 50 000. Čadek
 
Lumír12:51 05.03.2013
Dobré poledne, dnes jsem navštívil Vaše fórum po delší době a musím konstatovat že jak pan Čadek tak p.Sobotka musí mít svatou trpělivost z některými dotazy. Jinak budu se muset se za Vámi zastavit nějak my začala kuckat Kia Sportage 2,0i. Lumír K.
Dobrý den, ano svatou. Vždyť to znáte pane, kdykoliv mezi 7 - 15 00 bez objednání, třeba ihned. Svíčky,nebo filtřík, seřízení. Nashle, pane kolego plynaři. Čadek
 
Ondra20:25 04.03.2013
Dobry den, vyhledove uvazuji o prestavbe sveho vozu na LPG, jedna se o Ford Mondeo/2008/kombi, motor 2.0i Duratec HE/107kW. Zajimalo by mne, jaky LPG system pro danou motorizaci doporucujete, s jakym systemem pro primaz ventilovych sedel a zdali je mozno instalovat plnci hrdlo pro plyn vedle stavajiciho benzinoveho (pod krytku nadrze). Par prispevku prede mnou se tady take resi vhodne svicky, menite tyto taky v ramci prestavby? Doporucujete rovnez nejaky preventivni servis pred samotnou prestavbou (vymena oleje, kontrola + pripadne serizeni ventilovych vuli, vymena vzduchoveho filtru?)? Za odpoved predem dekuji! S pozdravem, Ondra.
Dobrý den, doporučuji systém Lovato nebo Landi Renzo s přístřikem benzínu. Přimazávání můžeme namontovat taky doporučoval bych VSE (rozdělení mazání do všech válců). Plnící přípojka u některých jde u některých ne (řekneme na místě). Svíčky měníme jen v případě že máte svíčky Motorcraft jinak ne. Servis před přestavbou jen pokud má vozidlo předepsaný servis dle km. S pozdravem Sobotka - technik
 
kaja19:35 04.03.2013
Dobrý den mají v měste čtečku na řídící jednotku elpigas vojla plus potřebuju seřídit nová lambda a misto škrtáku jsem dal krok motorek a není to ono dekuji
Dobrý den, v jakém městě ??? V Brně nebo v Novém Městě na Moravě ??? V Brně máme v Novém Městě na Moravě taky. S pozdravem Sobotka - technik
 
Pavel19:13 04.03.2013
Jak je možné, že ceny montáží Lovata takhle spadly? Jak dlouho vydrží? Pavel
Možná týden,možná den, možná hodinu, to je normální cenové handrkování. Jestli se Vám ceny zdají příjemné, využijte to hned, druhý den může být pozdě. Jak obchodní domy - Akce a za hodinu je vyprodáno. Čadek
 
Tomas Frnka18:19 04.03.2013
Dobry den, mam zajem o prestavbu ford galaxy 2.3, rok 2002. Prosim o kalkulaci ceny, termin prestavby a moznosti velikosti nadrze misto rezervy. Diky za odpoved Frnka
Dobrý den, spodní toroid místo rezervy dole pod autem, kolem 60 - 63 litrů . 21 000 s DPH. Pokud namontujeme my, dostnete čipovou kartu na naše levné plyny. Termín volejte kdykoliv 608 728 884, montáž jeden den od 7 do 15 00 . Čadek
 
Ivo13:48 04.03.2013
Pro p. Jurička: Original, který se dává do Fordu je svíčka Motorcraft, u nás stojí kolem 500,-/ks, protože je to dovoz z USA. Do 2.0i ZETEC dávám NGK PTR5A, je taky za 500, ale celá sada:) BRISK pro tento motor nevyrábí, možná pro Váš ano.
Dobrý den, svíčky Motorcraft z USA byly špičkové,z Bosche taky, ale posledních pár let se vyrábí v ČÍNĚ a zdaleka nevydrží to co originál USA (chtělo by to čerstvé zprávy :-) ). Motorcraftu z Číny na se může upálit jiskřiště klidně u 27 000 km a to pouze v benzinu.Pak pálí na píst v horní úvrati a udělá do něj díru. Doporučuji výměnu za NGK nebo Bosch. Jinak svíčky Motorcraft sada 675,- v autorizovaném servise Ford. S pozdravem Sobotka - technik
 
Pavel.S13:40 04.03.2013
Dobrý den. Zcela jistě si nechám udělat přestavbu na LPG a zcela jistě u vás. Rád bych se jen zeptal na to, zda montujete jako přimazávání jen Flash Lube nebo zda jste ochotni nainstalovat i jiný typ - konkrétně Elekronic Valve Saver kit - elektronické dávkování aditiva LPG- viz test , který byl proveden v Německu na vozidle KIA s tímto zařízením. / Více zde: www.gaslube.cz/ . Oproti Flashlube aditivum aplikováno prostřednictvím tlakové dávkovací jednotky do přívodní hadice plynu za filtr plynné fáze , jde přes plynové vstřikovače. Vstřikovače jsou trvale čištěny a jejich pístky neběhají nasucho, ale jsou trvale mazány - nepoměrně delší životnost vstřikovačů, ale zejména jejich spolehlivost! Na základě tohoto testu asi konečně KIA povoluje přestavby na LPG u svých aut. / test byl proveden s plynovým zařízením LOVATO a výše uvedeným elektonickým přimazáváním / Děkuji za odpověď. / Vašemu odbornému názoru věřím, takže i když mi odmítněte nainstalovat to, co jsem si zde popsal, nechám si nainstalovat to, s čím máte zkušenosti. /
Dobrý den. Děláme Vap Saver,Flash Lube,mechanický i elektronický. El je zbytečně drahý. U klasiky podtlakové nemáte jistotu,že maže na všech válcích stejnoměrně. A FL i VS je ochrana ventilových sedel a hlav, ne ochrana plynových vstřikovačů. Pokud berete špatné plyny,neochráníte vstřiky ničím, mění se pístky.Máme novinku -VSE - rozdělovač k jednotlivým válcům,má velice přesné dávkování. Je to popsáno dokonale na www.lpg-autogascentrum.cz. Německý system s přetlakovým mazáním FL nebo Vap Saver pumpičkou za filtr před lištu jak popisujete se nám neosvědčil a zatím to tedy neděláme. Mazání vstřikovačů plynu draslíkem při špatných kvalitách českých plynů je nesmysl. Kia má typovky na Lovato s přístřikem benzinu, bez elektr.přimazávání. Znovu opakuji, že toto zde je forum pro zákazníky,ne pro montážní firmy na jejich reklamy. Čadek
 
Juriček12:15 04.03.2013
Děkuji za odpověd. Nevím jaké máte zkušenosti ohledně svíček Brisk ale co jsem si zjištoval tak ve Fordech prý moc nefungujou...všichni křičej pouze a jen origo ford.. kouknu po těch NGK. Je nutné kupovat specielní svíčky pro lpg nebo stačí jen běžné platinové?? Děkuji Pavel Juriček
Dobrý den, Brisk A-line fungují v 90% fordů. NGK jsou určitě lepší varianta stačí benzínové platinové (NGK 7586). S pozdravem Sobotka - technik
 
Petr10:08 04.03.2013
dobrý den pane Čadek, ještě prosím k té Corolle - cena je u toho Lovata dobrá ale neodpověděl ste mi na dotaz ohledně té spotřeby, jestli je tam vyšší než např. u dražšího systému Elpigas a co je na tomto systému proti Lovatu lepší/ pokud je/ Co se týká ještě toho přívstřiku benzínu, tak ten je jen od určitých otáček motoru? tzn.že při nižších otáčkách to benzín vůbec nebere? a dá se to nastavit od jaké hodnoty otáček bude přívstřik benzínu fungovat? děkuji za odpovědi na všechny mé dotazy Petr
Dobrý den, spotřeby pokud se správně naladí jsou velice podobné. Lepší horší, nebudu psát, Elpigaz už nedělám. Přívstřik se dává podle kW,obsahu, atd. Běžné je od 4 300 - 4 500 ot/min.Ventily se nezaklepávají v nízkých otáčkách, tedy i nízkých teplotách. Dá se dát jak chcete Vy, třeba od volnoběhu. Rozdíl mezi lovatem a landi renzem je ZNAČKA. Čadek
 
Juriček09:45 04.03.2013
Dobrý den, nechal jsem udělat na svém voze Ford Connect go hlavy z důvodů podpálených ventilů ( motor 1,8 zetec, r.v. 2004)a to i přes použití přimazávání ... ted řeším ještě několik věcí.. - jaké mám použít zapalovací svíčky ( momentálně mám od forda namontované jejich svíčky, ani nejsou platinové) - mám přimazáváni ventilu ale poze mechanické svedené jednou hadičkou do sání, nastaveno 10 kapek.. je to dostačující??? nemám nechat namontovat elektronické nebo aspon na to mechanické rozbočovač na všechny válce??? - jelikož u mého plynu se nedá nastavit přívstřik tak sem si nechal nastavit že při dosaženi 3600 ot/ min se přepína auto na benzín a po klesnutí otaček se přepne zpět na lpg... pomůže to něčemu??? Děkuji za odpověd Pavel Juriček
Dobrý den, zapalovací svíčky od fordu zahodit dát jiné Brisk, Bosch nebo NGK. Elektronické přimazávání je k ničemu spíše bych řešil rozbočení do všech válců to má opodstatnění. Přepínání do benzínu ve vyšších otáčkách řeší taky spousty problémů ale musíte si vysledovat v jakém rozmezí s autem jezdíte. S pozdravem Sobotka - technik
 
MILAN ROBLIK22:03 02.03.2013
Dobry den, je možná přestavba na LPG Škoda Fabia 1,0mpi 37KW. Rok 2002.Jaká je možná velikost nádrže v otvoru pro rezervu.Jaký je přibližný dojezd na plyn.Co stojí přestavba na LPG.Děkuji Roblík.
Dobrý den, ano je možná, 48 litrů,450-600km, 19 980 Kč,prosím, Čadek