Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Jiří12:24 18.02.2013
Dobrý den pane Čadku, někteří prodejci aditiv LIQUI MOLY pro plynové motory(LM4012) uvádí.že je možné přidávat toto aditivum přímo do benzínu v poměri 1:1000 a každých cca 3000 km jezdit vozidlem přepnutým na benzín cca 10 minut. Je tento způsob ochrany sedel ventilů účinný a dostatečný a nebo je to jen obchodní trik. Předem děkuji za odpověď.S pozdravem Jiří Cacek
Dobrý den, od tohoto aditiva jsme neviděli žádný rozbor ani ho nepoužíváme proto Vám ho nemůžeme doporučit ani vyvrátit. S pozdravem Sobotka - technik
 
Ondřej15:27 17.02.2013
Dobrý den, zajímalo by mne, jestli lze přestavit na LPG Lexus IS 250 r.v. 2007. V seznamu schválených vozidel jsem ho nenašel. Děkuji za odpověď Ondřej Sádovský
Dobrý den, přestali jsme schválená vozidla doplňovat, je jich každý týden moc. Ano lze. Čadek
 
Martin23:11 16.02.2013
Dobrý den, jezdím již několik let vcelku spokojeně Ford Windstar 3.0i 96 se systémem Magic II, dále pak Ford Scorpio 2.3 97 také Magic II, nyní jsem pořídil Ford Windstar 3.0i 2000 a chtěl bych také LPG. Děláte i Magic, nebo doporučil by jste mi jiný systém? Tento jsem se za ta léta naučil nastavovat, neb si auta opravuji sám. Kolik by stála přestavba s nádrží pod auto cca 60-70l? Díky za info, M.P.
Dobrý den, tento system Vám neuděláme, nemontujeme Magic.Tam bychom udělali italské Lovato se spodním toroidem cena u nás 34 000 Kč včetně daně. To je včetně karty na naše plyny, cena dnes 16,29. Čadek
 
petr22:01 16.02.2013
Dobrý den. Musím mít před technickou kontrolou revizi plynu.Děkuji za odpověd.
Dobrý den, před STK se dělá emise plynu,benzinu i revize plynu.Některým STK stačí pouze emise a kontroluje těsnost bez protokolu samo. Revize má být každý rok, myslím, že před STK je dobré udělat i revizi pro klid Vaší duše. Auto s plynem ve vlastní garáži hned vedle kotelny by mělo revizí procházet určitě. Pokud se stane příhoda, pojišťovna bez platné revize nedá nic. Čadek
 
Václav20:49 16.02.2013
Dobrý den,mám v Corse 2003,1.2,Lovato,po přepnutí do plynu ze studeného startu za chvíli přepne zpět na benzín,musím vypnout motor,znovu nastartovat a pak již jde na plyn.Nebo při startu nechat v benzínu, a po ohřátí na plnou teplotu ručně přepnout na plyn.Reduktor je zapojený na téčka(paralelně),nebo by měl být zapojený jen na hadici vedoucí do radiátoru topení?Děkuji.
Dobrý den, používá se odběr vody tak i tak, na jednu, nebo 2 hadice původní. Důležité je měřit teplotu na reduktoru během jízdy a nesmí zde být pokles. Pracovní teploty se pohybují kolem 55 - 85 st. Jestli jsou zde menší, mění se způsob napojení reduktoru, Pokud ne, hledá se závada jinde - průměry trysek, pokles tlaku plynu na reduktoru atd. Plynu zdar Čadek
 
Martin20:14 16.02.2013
Zdravím pane Čadek,mám od vás montáž lpg na felicii a pořád se mi strácí voda,byl jsem u vás 3.ledna na kontrole kde jste mi našli únik,od té doby se voda pořád strácí a už fakt nevím kde je chyba,všechny spoje jsem prošel a nikde nic neteče.Už mě napadá jen těs.pod hlavou ale auto se nepřehřivá teplota drží jak má.Mohl bych ještě jednou přijet na kontrolu?Dík za odpověď
Dobrý den, když voda utíká ve spoji, máme zařízení na tlakování, to by mělo odhalit, je to na pár minut, přijeďte kdykoliv. 7 - 15 00 Čadek
 
tonda19:51 16.02.2013
Dobrý den pane Čadku, koupil jsem si Toyotu Yaris 1,3 VVTI 73 kW r.v. 6/2012, jaká by byla cena přestavby vozu na LPG? Děkuji Tonda
Dobrý den, verze s Lovatem 23 980, nebo Landi Renzo 25 980 Kč. Oboje špičkové,italské zařízení, postačí bohatě první z nich. Čadek
 
Tomas15:05 16.02.2013
No mam najeto 3000km a zacalo to delat pri tom benzinu az prave tedkom co jsem menil svicky..cca.1500km nebyl ze starymi svickami problem u benzinu..jakmile se prepne na plyn..problem neni u LPG. Je tam namontovyny STAG 4+..a mam to od odbornika co to dela 10let...Delal nekolik techto zafir ze STAG 4+ a zadne problemy..
To jsem psal, že Stag 4 bych tam nedal dát.U nás se montuje jen 4+, v Polsku dělají myslím ještě Stag 4 Eco.Nám jezdí 80 - 100 Zafir a dáváme do nich Stag 300 IS2, Lovato,Landi Renzo,Elpigaz Power,Elpigaz EOBD. Jezdí nám všechny.Nedemontovali jsme ani jednu.Opakuji dal bych jinou jednotku,Stag 4 + není sem vhodná. Resetoval jste Vaši B řídící jednotku? Vám plyn načítá závady postupně a ukládá si je do pamětí, proto to takto zlobí. Zkuste toto. Přepněte do benzinu ručně a odpojte na 15 minut Vaši autobateii. Pak nastartujte, srovnala se Vám B řídící jednotka do původního dílenského nastavení a v benzinu pojede normálně. Opět až do doby, než začnete jezdit na plyn,pak se to bude opět horšit.A máte to doloženo, že to mění plyn. Plynu zdar . Čadek
 
Tomas13:17 16.02.2013
Dobry den. Jsem majitelem opel zafira 1.8 prestavene pred 2.mesici na LPG. Je tam STAG 4. Vse v naprostem poradku az doted... Kdyz sem vjizdel mensi rychlosti do zatacek nebo na kruhaci,tak mi auto zacalo skakat..Jelikoz sem uz dlouho nemenil svicky tak sem koupil 4ks znacky Brisk za 1ks 80kc,ktere sou urcene na LPG..vse slapalo jak ma ale tedkom kdyz mam studeny motor a jedu na benzin a pridam vice plynu tak auto okamzite ztraci vykon..musim plynovy pedal pustit a znovu seslapnout...jakmile se jede uz na plyn..je vse OK...Ale na ten benzin ani nema auto vykon..nikdy to nedelalo predtim...je moznost ze je to tema svickama?? koukal sem na katalog a je mozne ze kdyz sem mel svicky na benzin a tedkom na LPG tak maji i jine vzdalenosti elektrod a to bude asi problem???predtim vzdalenost elektrod myslim 0.9 na bezinovych a nyni 0.7 na tech svickach urcene ne LPG??, Dekuji moc za odpoved.
Dobrý den, co s Vámi hochu, nepotěšil jste mě, ale ani já Vás nepotěším. Takhle by odpověděl profesor Kovařík z Marečku podejte mi pero.Do Opel Zafira, by moje firmy nikdy nedali Stag 4.Minimálně Stag 300 IS 2, nebo ještě něco jiného. Myslím, že elektronika Stag 4 na toto auto není nic moc.Právě ta elektronika nestačí, a zkreslí Vám Vaši řídící benzinovou jednotku. Ta najíždí do nouzového režimu, proto je problém v benzinu.Nevěřím, že se jakýmkoliv nastavením nebo seřízením toto dá odstranit. My bychom to řešili výměnou jiného typu řídící jednotky. Ve svíčkách nehledejte zásadní chyby,my používáme Brisky Silvery taky, jsou dobré. Mějte se Čadek
 
Miloš11:14 16.02.2013
Zdravím, po montáži do Lancera (ve středu) všechno v pohodě klídku. Po ujetí cca 300 km se mi rozsvítila kontrolka check engine (vrtulníček). V pondělí ráno se stavím - myslím, že to bude chtít nějakou ptákovinku.
Zdravíme srdečně ředitele, ano, pouze seřídit jednou či 2x po montáži. Kdykoliv mezi 7 - 15 00 . Čadek
 
Ryšavý11:00 16.02.2013
Dobrý den, vlastním vůz Peugeot 406 v6 3.0 140Kw a chtěl jsem se zeptat zda zvládnete tento motor předělat na LPG a případná cena. Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, bez problémů, podle roku výroby bude cena, pokud je starší, tak Stag 300 , cenově kolem 29 980 Kč. Pokud je novější tak 6ti válcové Lovato, cca 32 980 Kč. Ttoto už v sobě má system EOBD, ten je na nenovější vozy. Montáž 2 dny. Pokud namontujeme my, dostanete kartu na naše levné plyny,cena dnes 16,29 Kč. Plynu zdar Čadek
 
Lubor17:55 15.02.2013
Tak už jsem to rozluštil. Klepe vstřikovací lišta od LPG, která leží na plastovém ventilovém víku a z ní se přenáší ten klapavý zvuk, který je tolik slyšet.
Ano, rozdělovací lišta někdy bývá slyšet. Řešení - přemístit někam,kde je tišší, většinou toto nejde, protože mechanici dávají lištu pokaždé co nejblíže k sacím ventilm. Nebo existují malé silentbločky, které toto upraví. Máme, dáváme jen tam kde je potřeba, všude na ně není místo.
 
David12:48 14.02.2013
Jen doplnění,systém je v provozu již 5let najeto 120tis,mělo by se něco měnit ?(kromě filtrů a za 5let nádrž) Děkuji
Dobrý den, pokud vše funguje tak údržba a za 5 let nádrž. S pozdravem Sobotka - technik
 
David22:03 13.02.2013
Dobrý den, má vliv na motor namontované lpg oktavia 2 1,6 75kW 120tis km (mylim tim třeba sedla ventilů).Jakým způsobem by se měl systém udžovat nebo servisovat,aby to šlapalo.Do teďka se nic nedělalo. Děkuji
Dobrý den, systém který máte namontovaný funguje skvěle a na provoz a životnost nemá vliv jen v případě chybného nastavení ale to by jste určitě poznal auto by jelo výrazně hůř. Servis a údržbu plynového systému řešíme vždy my nebo servis který zařízení montoval. S pozdravem Sobotka - technik
 
Josef Sedlacek21:37 13.02.2013
Dobry den,ma smysl do Hondy civic 2OO2 1.6 81kw. najeto 295tis.km. montaz plynu,kdyz najedu asi 5tis. km. Jaka je akt.cena montaze, akdy mohu nejdriv dojet? diky Pepa
Dobrý den, jestli se to vyplatí si musíte spočítat sám. Do této Hondy by byla cena 21.980,- dle ceníku. Na termín montáže zavolejte. S pozdravem Sobotka - technik
 
Honza16:50 13.02.2013
Dobrý den, kolik stojí plyn do Škoda Octavia 4x4 1,8T a jaká největší toroidní nádrž se tam vejde?Předem díky za odpověď
Dobrý den 21 500 Kč a 53 litrů toroid. Čadek
 
kaja13:41 13.02.2013
Dobrý den potřebuji membrány do reduktoru (tomaseto blu star) mám najeto 100 tis a zdá se mi že už to není ono byl jsem 3 krát na seřízení a vždy to chvilku dělá dobrotu a pak je to na prd. Někdo tady na foru psal co by stály našel jsem to tu ale jsem mechanik a rád bych si to udelal sám co by stály jen membrány na netu jsou kolem 450 sada ale k vám to mám blíž. jo a díky super cena lpg díky
Dobrý den, nepíšete zda máte reduktor 100hp,140hp nebo super, výměna membrán u nás stojí 2.000,-Kč i s prací cca 2hod... Výměna za nový reduktor 2800,-kč. Výměnu svépomocí nedoporučuji reduktor má vevnitř ovládací packy které se musí nastavovat přípravkami které předpokládám že nemáte , a po výměně membrán se musí vozidlo znovu seřídit na analyzátoru. S pozdravem Sobotka - technik
 
Lubor22:14 12.02.2013
Dobrý den p.Čadek. Včera jsem si od Vás odvezl Fabii s nově namontovaným lpg a po asi 150km se mi rozsvítila kontrolka "Systém kontroly výfukových plynů". Nevíte čím to může být? Děkuji za info a ráno jsem u Vás. :-)
Jistě,změnilo se nastavení, seřídíme. Čadek
 
Ladislav16:55 12.02.2013
Dobrý den pane Čadek.Chci se je n zeptat...Vlastním citroen Berlingo 1.6 benzín a nechal jsem si to u vás předělat na plyn LPG.Po ujetí 2500km jsem k vám dojel na doseřízení.Už to bude asi 4.měsíce.ale teď mi auto někdy při nastartování chcípme a tak musím startovat znovu.Příjde mi že mám menší otáčky,protože i při zahřátém motoru mi kolísají otáčky mezi 1000-700 Jak na benzín tak i na plyn.Motor má nepravidelný chod.Tak si myslím jestli by to nechtělo ještě nějak doseřídit.Děkuji za odpověd a radu
Dobrý den, určitě, někdy jedno seřízení po montáži stačí, někomu se dělají 2 - 3. Stavte se kdykoliv a netrapte ani auto ani sebe. To je na pár minut. Čadek
 
Pavel15:53 12.02.2013
Dobrý den.Ještě bych se chtěl vrátit k tomu topení.Mohl bych to napojit na zpátečku z topení.A jestli ano nebude se to pozdě přepínat na plyn.Děkuji za odpověd
Dobrý den, na jednu hadici z topení.Pouze na jednu, přívod do reduktoru i zpět. Čadek