Fórum: Odpovídáme pouze na dotazy technického charakteru. Tisknout

Přidat příspěvek do fóra
 
Hledání ve fóru

:

Jarda K.23:28 25.12.2012
Dobrý den předem díky za brzkou odpověď z 23.12. Rád bych se zeptal ještě na pár věcí: 1)-Má smysl kombinovat přístřik benzínu a Vap Saver? 2)-Pokud provedu kombinaci obou systémů sníží se spotřeba benzínu využívaného pro přístřik (cca 1,5l/100km)? Pokud ano, tak na kolik? 3)-Poslední otázka: Pokud je dostačující pouze jeden systém (VSR, nebo Vap Saver), Který by jste upřednostil? Předem díky za odpověď. Díky také za všechny odpovědi na tomto fóru, pomáhají mi se v dané problematice, trochu více se orientovat.
Dobrý den, myslel jsem že to pochopíte s tou paralelou o jeptišce,Jistota je jistota a dávala prez....... na svíčku. Myslím, že dělala úplně zbytečnou věc. A Ital taky nedává Vap Saver a přístřik benzinu na jedno auto. Buď to, nebo to. Přístřik benzinu se dá nastavovat při libovolných otáčkách, někdy až nad 4400,někdy 3750 ot/min.Záleží na způsobu jizdy,opotřebení motoru,atd.Můžete mapříklad nízké otáčky nechat Vap S a používat i přístřik.Ale Vap S.dál bude fungovat i ve vysokých ot.a tupluje funkci VSR. Co upřednostním já? Vždy jen VSR,nemusíte kontrolovat olejíček a jeho dávkování. A spotřeba benzinu u VSR a studených startů je orientačně tak 3%B a 97% LPG. Do velkých motorů ,6 a 8mi válc.se dnes už dávají pouze VSR, do 4 válců to přejde taky a Vap Saver se bude dávat pouze na starší motory kde VSR nebyl instalován. Díky za chválu, já Vám od ledna slevním na našich čerpačkách jak otevřu Znojmo a Hodonín všude plyn. Všude, ne jen na nových Čadek
 
Pavel21:32 25.12.2012
Libore, vždyť je to napsané v levém sloupci "o firmě". chce to jen otevřít oči...
 
Libor20:41 25.12.2012
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jak bude otevřená brněnská ČS přes svátky. Děkuji za odpověď a hezké svátky.
Je to od 18.12 psáno na první straně. Čadek
 
Jarda K.21:37 23.12.2012
Dobrý den, rád byh využíval výhod LPG, ale nedokáži určit zda-li by měla pro mne přestavba smysl. Jsem majitel vozu Hyundai i30 1.6 CVVT. Zajímalo by mě, zda je rozumné dělat přestavbu pokud najedu cca 8-10000 km/rok. Jezdím převážně do práce a to 8 km tam a 8 km nazpět, takže se motor skoro nezahřeje. Slyšel jsem, že nejdříve jede auto na benzín a teprve po ohřátí motoru na 30°C přepíná na LPG. Je to pravda? A pokud ano, po kolika asi km (v zimních měsících) auto přepíná na plyn? A ještě jedna otázka:Jak často se musí provádět revize, nebo povinné prohlídky a co to zhruba stojí? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, sekvenční vstřikování přepíná u 4 válců kolem 30 st.Celsia. Poznáte to, že nastartujete,rozjedete se a pustíte topení. Když je vlažné, v ten moment přepíná i do plynu. Moje firma montuje lpg od roku 1991, tehdy stál benzin kolem 16 korun,plyn 8. Litr byl levnější o 8 Kč. Dnes 37, plyn 17 - rozdíl 20 Kč. Za dva roky 60 benzin - 30 plyn, rozdíl bude ještě větší, to není poplašná zpráva, to je normální předpověď vývoje.Otázka není jestli bude benzin za 60 Kč, ale pouze kdy to bude.Počítat musíte sám. Vaše otázky - přepínání u 4 válce - někomu 1 km, jinému 5 km,revize před STK,300 Kč. Hezké svátky k výpočtům. Čadek
 
Jirka20:36 23.12.2012
Dobrý večer pane Čadek. Chtěl bych se Vás zeptat, jestli je nutné (a když tak při kolika tkm ujetých na lpg) kontrolovat vůli ventilů u Fordu Focus, 1,6, 74 kw. Mám zástavbu systémem LOVATO, používám přímaz Vap saver (mechanické dávkování - cca 8 kapek za minutu). Zatím mám na lpg najeto asi 6000 km. Snažím se jezdit "opatrně" a nejezdit nad 3,5 tisíc otáček. Vše zatím bez problémů, jen mám strach aby časem nedošlo k "zaklepání ventilů". Nechci nic podcenit a tak se ptám radši na prevenci, než následně řešit závažné problémy. Děkuji za odpověď a přeji hezké svátky :-)).
Hezké svátky, doporučujeme kontrolu cca po ujetí 20 000 km po montáži. Máte Lovato, to umí přístřik benzinu ve vyšších otáčkách, ital dává buď přístřik benzinu, nebo Vap Saver, ale ne oboje, to máte jak s tou jistotou jedné jeptišky. Pokud používáte skutečně oboje nebojte se nic. Pozor na jinou věc, nedávat motorcrafty vyrobené v číně, zde by mohl být jediný probloém, že se upálí jeden kontakt a pak pálí druhý na válec v horní úvrati, to jediné kontrolujte. Šťastné svátky Čadek
 
Radim H.17:55 23.12.2012
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat,jestli už jste montovali a tudíž máte zkušenost s Renaultem Megane lll GT 2,0T,132kW. Děkuji za odpověď
Dobrý den, nevím, musím se v práci podívat do databáze, těch motorů je tolik typů, že se to nedá pamatovat, myslím, že ano, že to jde, najdu 27.12 a doplním , hezké svátky Čadek
 
Franta00:01 23.12.2012
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na možnost montáže a cenu LPG do Mazda 6 2.3i 122KW r.v 2007. Jak objemnou nádrž mohu mít na místě rezervy? Předem děkuji!!!
Dobrý den, databázi mám v práci, takže dnes jen orientačně nádrž kolem 53 litrů. Do roku 2007 vyrobeno, dáváme tam italský sekvent Lovato, cena 25 980 Kč.Pokud natrefíte na naši nějakou akci, tak bude cena nižší, hezké svátky a klid do Nového roku Čadek
 
Novotny15:11 22.12.2012
Dobrý den!ještě jednou ohledně přestavby felicie toho 2.1.2013 by mi to vyhovovalo tudíž ráno v 7.00hod budu u Vás zatím Vám děkuji a uvidíme se toho 2.1.2013
Dobrý večer, nechal jsem mobily v práci ale 27 a 28 .12 děláme, tak jestli jste poslal SMS, 27 potvrdím. Hezké svátky a 2 ledna nashledanou. Nezapomeňte sebou, pojištění-jakékoliv,to povinné,ne havarijku,velký TP-tam to zapíšeme,auto a klíčky.Bohatého ježíška,zdraví,když jsme už přežili konec světa,já už jich pamatuju víc, a hlavně klid, to nejvíc,lidi jsou dneska nervozní , zbytečně, a já jsem pak nervozní z nich taky. Budoucímu plynaři zdar. Čadek
 
Novotny20:21 21.12.2012
Dobrý večer,koupil jsem felicii 1,3MPI 50kw bylo by možné v termínu 27.12-4.1.realizovat přestavbu?díky za info a přeji hezké prožití Vánoc
Dobrý večer, nemůžu brát další montáže do konce roku.Felicii bysme udělali 2.ledna od 7 ráno a do 14 00 to bude hotové . Musíte potvrdit termín,stačí SMS na 608 728 884,Čadek
 
charis06:23 21.12.2012
Dobrý den, vybírám si montážní firmu na přestavbu. Narážím na různě nastavené kalkulačky návratnosti na stránkách montážních firem. Tak špatně nebo snad drze nastavenej kalkulátor jako máte tady vy jsem jinde neviděl. Nemůžete počítat úsporu a návratnost ze stejné spotřeby lpg po přestavbě jako před tím na benzín. A není pravda tvrzení že sekvenční zařízení má stejnou spotřebu. Podívejte se na stránky www.spritmonitor.de a udělejte si průměr. Nárůst je přes litr. Prosím dejte si to do pořádku, klamete spotřebitele se všemi důsledky. Je mou povinností informovat ČOI a živnostenský úřad. Jinak jste vážným favoritem pro montáž v Brně.
Dobrý den, informujte si koho a kde chcete. A pište o tom čemu rozumíte. Pokud pustím do čs více butanu - myslím celou butanovou řadu,/n-butany,butany,izobutany,buta-dieny atd,atd, a pokud jich tam bude více jak 80%, budete mít spotřebu o dost nižší než je na benzin, nebudu uvádět procenta.Zkuste někdy v Itálii od Benátek k jihu, uvidíte, tam je to běžné.A montovat plyn běžte jinam. Nestojím o každého zákazníka. A nechávám zde pouze dotazy,Vy se neptáte, jen hloupě poučujete,dělejte si to jinde. A nevyhrožujte, na to jsem silně alergický. Čadek
 
kaufmann19:54 19.12.2012
dobrý den,zítra jsem objednán na montáž, nevím od kolika máte otevřeno bud od 9 hodin nebo od 7 hodin děkuju
Všude od 7 00 Čadek
 
Petr15:38 18.12.2012
Dobrý den, je možná přestavba motoru renault 0,9 TCe 66 kW na lpg. Pokud ano, zajímá mě cena. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, přímý vstřik do válců a naši dodavatelé Elpigaz,BRC,Lovato ani Landi Renzo na to nemají zpracované programy, takže my nemontujeme tento typ. Plynu zdar Čadek
 
Mirek00:30 18.12.2012
Zdravím vás .Vidím, že s tim zápachem nemám problem jen já .Pane Čadek opravdu někde je chyba ,protože ten zápach mě občas když stojím na místě děla i mě.Mám to cca 1 měsíc od vas taky namontovane a chci vas s tim navštívit jak pojedu kontrolu po 1500km.Něco je dle mě někdě technologicky špatně když to tady čtu..Ten zápach nejsou spaliny benzinu ale 100% plynu..Zkuste popřemýšlet co to dělá může dělat,protože to jsou auta z posledni doby montované včetně mého..Sice jsem automechanik a vím 100% že tohle není smrad ze spáleného benzínu..Opravdu někde je něco špatně..Jinak si nemůžu stěžovat ale přesně jak píše majitel podemnou,jak zastavím na místě v tu ránu to jde do auta pruduchama do auta při sepnutém ventilátoru...Plynu zdar
Dobrý den, přijeďte zkusíme zkontrolovat a uvidíme. Sobotka - technik
 
marek121:36 17.12.2012
Zravím všechny plynaře. Mám od vás namontováno LPG na Felicii (1.3 r.v.99) a chci koupit a vyměnit baterii, nerozhodí mě to při odpojení nastavení LPG popř. ŘJ? Díky a mějte se.
Dobrý den, vždy záleží na použitém zařízení. Při výměně baterie "kus za kus" by se nastavení nemělo vymazat. Pokud se Vám tak stane zastavte se. Sobotka - technik
 
Honza21:07 16.12.2012
Překontrolujte si dotažení spon na hadici z reduktoru do vstřiků. Měl jsem to samé. Po zahřátí se to změnou teplot (hadice) zatáhne a neutiká.
Těch příčin úniku spalin či paliva do kabiny může být spousta. Čadek
 
Gazarek18:21 16.12.2012
Děkuji za rychlou odpověď. LPG jste mi instalovali cca před dvěma měsíci. Dnes ráno jsem s autem ujel cca 2km, poté jsem zastavil a nechal puštěný motor. Plyn se začal linout z ventilátorů opravdu silně. Nyní jsem ujel cca 30km, zastavil, nechal puštěný motor a plyn cítit nebyl. Z toho usuzuji, že plyn smrdí opravdu jen, dokud není zahřátý motor. K vám do servisu to mám asi 30km proto se obávám, že se únik zase neprojeví. Nebo pomohlo by, kdybych zastavil po pár kilometrech a nechal napustit onen záhadný plyn do kabiny a pak přijel k Vám a Vy mi analyzátorem řekli, co to je? Kdyby by byla díra ve výfuku, je možné, aby to smrdělo jen při studeném motoru? A šlo by to analyzovat i nějak na běžícím motoru? Protože pokud ne, plyn patrně unikat nebude a dopadnu u Vás stejně, jako minulý týden. A upřímně jsem nepočítal s tím, že velkou část letošní dovolené strávím u Vás v servisu :) Má cenu, abych tedy zítra jezdil? Ještě jednou děkuji za odpověď.
Přicpěte si rukou výfuk, jestli Vám tlakuje, nebo ne. Jestli netlakuje je díra jinde. Jestli tlakuje, je únik v plynu. Na analyzátoru se to pozná podle množství kyslíku okamžitě. Ať je teplý či studený. Čadek
 
Gazarek14:25 16.12.2012
Dobrý den, pane Čadek. Před pár týdny jsem si u Vás nechal instaloval LPG do Mondea, byl jsem u Vás 2 krát na kontrole s únikem plynu do kabiny. Žádný únik jste mi naposled nenašli a doporučil jste mi navštívit jiný servis, aby mi zkontrolovali výfukové potrubí. Pořád mi to vrtá hlavou a proto se pro jistotu raději ještě jednou ptám, jako naprostý laik. Přijde mi zvláštní, že když čichnu k exhalacím z výfuku, smrdí to klasicky jako výfukový plyn. To co se mi však dostává do kabiny je dozajista jiný zápach. Jde to z větracího systému a je to stejné, jako bych čichal k otevřené propan-butanové lahvi. Už mi pár lidí chtělo z auta utéct, jak intenzivně ten plyn občas smrdí. Proto se ptám: Kdyby to skutečně unikalo dírou ve výfukovém systému, nemělo by to smrdět stejně jako výfukové plyny? Navíc, pokud jedu na benzín nebo se pohybuji na plyn, tak se zápach nevyskytuje. Smrdí to nejvíce, při přepnutí ze studeného motoru na plyn, pokud zastavím např. na semaforu. Poslední dobou mi připadá, že to smrdí vždy, když zastavím a nechám puštěný motor. Pokud se motor zahřeje, pak už smrdí méně. Hodil jsem "zapach LPG v kabine" do googlu, našel jsem nějakou diskuzi, kde měl někdo podobný problém... a psal tam něco o tom, že měl vadný reduktor. Jak jsem již uvedl, vůbec tomu nerozumím...nevím, co měl za ten dotyčný za systém. Dokonce ani nevím, co mám nainstalováno já - díval jsem se do papírů od Vás a nějak to tam nemám vyplněno. Ještě mi přišlo zvláštní, že jste mi tuším říkal, že jste mi to očichávali jen při vypnutém motoru. Pokud motor nejede, tak to ale nesmrdí. Není možné, aby bylo něco špatně v nějaké té LPG komponentě a že by unikal plyn jen při nastartovaném motoru a to hlavně, když by nebyl větší odběr plynu, např. při stání a zapnutém motoru? Jste si tedy opravdu jistý, že v LPG chyba není? Mám tedy navštívit jiný servis, kde mi zkontroluji výfukový systém? Ve středu ráno odjíždím tímto autem na hory do Itálie, proto bych to měl rád nějak vyřešeno. Děkuji mockrát za odpověď.
Dobrý den pane, jestli jsme montovali nedávno, máte reduktor Alasku,od Tomasetta. Tam nemáme dodnes žádný problém, je to jeden z nejlepších reduktorů,u nich nevíme co jsou reklamace.Stavte se třeba zítra ráno od 7 jsme, změříme znovu před Vámi. A máme analyzátory úniku tak přesné, že signalizují zapalovač zapálený od nich 4 metry,přesnější než lidský nos. Jestli je únik tak na 99% pouze někde ve spoji, odhalíme,nebo budete mít skutečně díru ve výfuku.
 
Ondřej Mrázek11:16 16.12.2012
Dobrý den, LPG jste mi na Ford Focus namontovali 10.7.2012. Mám dva dotazy: nádrž na LPG mám na 54l, ale tankuji bežně kolem 50-53l (to určitě není na 80%) a za druhé: při jízdě krátce před přepnutím z benzínu na LPG se mě do kabiny přes větrání dostane zápach plynu (je to z větraní, protože při nastavení vnitřního okruhu větrání se zápach neobjeví). Zápach je tak intenzivní, že musím poté vyvětrat okýnkem. Mám obavy o bezpečnost - mohu se Vás příští tyden objednat?
Dobrý den, pokud cvakne MTV zastavte tankování a nepřetlačujte. Většina pump má nastavený tak vysoký tlak, že přetlačí postupně až na 100%. Je to tím, že mají provizi z litru a snaží se o max.čerpání.Vysvětlím blíže u nás. Kdykoliv bez objednání změříme případný únik. Pokud je to únik z plynové části a ne děravým výfukem. Stavte se Čadek
 
kmínek07:49 16.12.2012
Dobrý den chtěl bych se zeptat na cenu LPG do ALFA ROMEO 159 2.2 JTS r.v 2007 .Předem moc děkuji!!!
Nelze namontovat LPG nej některé motory 2,0 JTS
 
Michal20:28 15.12.2012
Zdravím, nerad obtěžuji dalším dotazem, ale zajímá mě jestli nebude při přepisu TP na úřadě vadit že není vyplněna kolonka v příloze (Stav km při montáži), protože při dalších revizích se uvádí stav km a datum a nemohl bych dokázat že revize byla provedena po 10 000km. A poslední otázka, bylo by možné při prohlídce po 1500km nastavit přepínání plynu při dosažení min. teploty 30°C ? Momentálně mám nastaveno přepnutí po přesáhnutí 1600ot./min. bez ohledu na teplotu.
Dobrý den, km si doplňte sám. Úřad to nepotřebuje.Dokázat komu co? Stejně se tady přetáčí km stále a u každého auta. Km na tachografu nesjou žádný důkaz.Jestli máte sekvenční plyn, přepíná podle teploty,jestli nemáte sekvenční,přepíná podle otáček. Čadek