Specializace naší firmy na montáže LPG Tisknout

Naše firma se specializuje na takové montáže LPG do vozidel či dodělávky plynových systémů do mechanizmů, které ostatní firmy nedělají. Ať už z důvodu nedostatečného přístrojového vybavení či neodbornosti.

 

 

Motory FSi, TSi, GDi najdete v nabídce mnoha firem nabízejících přestavby LPG (skutečně kvalitní montáže však provádí jen cca 10 firem v celé ČR), kvalita ostatních provedení a tudíž i uživatelský komfort se velmi různí.  Naše firma tato auta skutečně přestavuje ve velkém rozsahu všech odzkoušených motorů (viz. montáže FSi, TSi, GDi).

Postup přestavby:

Zákazník nebo  naši mechanici musí zjistit, jestli je vozidlo stejného obsahu, kW a motorkodu v nabídce od některé ze světových firem  Lovata, Landi Renzo, nebo BRC. Pokud ano, pak je vozidlo možné přestavět. Ovšem pozor. Toto jsou zařízení, která výrobci zpracovali na nových motorech. Pokud motor zákazníka má najeto přes 80 000 Km, výrobce nezaručuje správnou funkčnost, protože opotřebení motoru dosáhlo takových parametrů, že zařízení LPG nedokáže porovnat nový stav s opotřebením a nedosáhne na stejné parametry. Při přestavbě řekněme ve 30 000 km a následném naladění pokračuje opotřebení motoru s plynovou sadou stejným tempem a pak může motor FSi jezdit třeba dalších 300 000 km na LPG pouze s běžnou údržbou. Toto je jen jeden z několika problémů s motory FSi,TSi,GDi. Ale umíme tyto motory montovat i provozovat.

 

Další naší specializací jsou velké motory, šesti a osmi válce. Děláme je asi od roku 2000. Zpočátku jsme používali jiného výrobce zařízení než dnes. Ten však časem přestal vyhovovat hlavně z hlediska kvality atd., proto jsme  montáže velkých aut dočasně pozastavili (cca na 3 roky).  Po ukončení vývoje a zkušebního provozu šesti a osmi válcových motorů světových značek Lovato a Landi Renzo jsme obnovili naši nabídku a začali jsme je opět přestavovat. Tato zařízení montujeme již déle než 5 let a dosud jsme neměli žádný problém s montáží a servisem těchto velkých vozidel.

 

Montáže LPG do klasických 4 válců, ale třeba s 8mi benzinovými vstřikovači:

Montáže všech motorů, kde se musí zapouštět trysky plynu k sacím ventilům a to různým pomocným zařízením. Toto jsou všechno věci, které musí firma znát a umět používat. Například tam, kde musí být zapuštěné trysky a firma je neumí dát, vzroste spotřeba klidně o 40 – 60 %.

Všichni naši mechanici jsou na veškeré tyto eventuality školeni a mají mnohaletou praxi. Proto můžeme montovat skoro všechna vozidla, které odmítnou na montáž konkurenční firmy se zdůvodněním, že je vozidlo složité a tudíž se nedá přemontovat, atd.

 

Výše uvedené typy montáží uvádíme jako naši specializaci, i když samozřejmě provádíme také klasické montáže LPG sekventů do 4 válců, montáže s krokovým motorkem např. do Felicií, atd.

Nepřestavujeme pouze karburátorová vozidla.